dat hangt natuurlijk van 't type af...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Wij hebben een mazda 626 gehad.
Genoeg kracht, rijd goed, fijne auto.
ben je wel helemaal lekker in je bovenkamer?quote:Mazda 626 was de stationversie van de 323.
Niet dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat hangt natuurlijk van 't type af...
[..]
ben je wel helemaal lekker in je bovenkamer?
kun je onderbouwen waarom opel afvalt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef MikeyMan het volgende:
Opel valt alvast af... Rest maakt niet zoveel uit..
Nissan heeft waarschijnlijk een distributieketting, dus dat scheelt weer wat riemen...
Het is de bedoeling dat er in de zomer van 2008 mee naar spanje gaat worden gereden, dus fijne stoelen zijn dan inderdaad belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Gali-bier het volgende:
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met de standaard-stoelen van de Opel Astra van dat model. Als je er langere afstanden mee gaat rijden: let even op of je er echt goed in zit!
Wat loop jij nou weer voor onzin uit te kramen? De 626 was de middenklasse sedan van Mazda, vergelijkbaar met de Mazda 6 nu. De 323 is de voorloper van de huidige Mazda 3.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Mazda 626 was de stationversie van de 323.
Als je even hierboven had gelezen had je al kunnen zien dat ik fout zat en uitleg gaf waaromquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer voor onzin uit te kramen? De 626 was de middenklasse sedan van Mazda, vergelijkbaar met de Mazda 6 nu. De 323 is de voorloper van de huidige Mazda 3.
Tsjah... Jappen zijn over het algemeen betrouwbaarder...quote:
Volvo is toch vrij duur in wegenbelasting, verzekering en onderhoud?? Verder wel erg leuk model, maar je zit bij die prijsklasse toch wel bij een wat ouder bouwjaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer voor onzin uit te kramen? De 626 was de middenklasse sedan van Mazda, vergelijkbaar met de Mazda 6 nu. De 323 is de voorloper van de huidige Mazda 3.
TS: Je kan met dat budget een prima Honda Accord (of zelfs civic sedan), Volvo S40, Rover 400/600 of de genoemde 626 halen. Ga met je budget ook eens rondkijken op autotrack, marktplaats en soortgelijke sites welke merken en type auto's in je budget vallen, dan een grote lading wegstrepen en met de paar die overblijven proefritten maken tot je een geschikte tegenkomt. Of zit je al in die fase?
wegenbelastingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Poogie het volgende:
[..]
Volvo is toch vrij duur in wegenbelasting, verzekering en onderhoud?? Verder wel erg leuk model, maar je zit bij die prijsklasse toch wel bij een wat ouder bouwjaar.
Rover vind ik opzich leuke auto, maar zijn ze motorisch wel goed?
Honda trekt mij om de 1 of andere reden helemaal niet, eveneens als volkswagen
Dan wat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's nou net het probleem... zo gauw er wel iets stuk gaat ben je de lul. Volvo is nou eenmaal wat duurder qua onderhoud.
Das dan vast niet origineel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet
Maar goed, ik ben misschien bevooroordeeld doordat mijn garage meestal vrij cheap aan onderdelen kan komen.
Duurder in vergelijking met welke merken en types? De S40 komt nou niet bepaald op mij over als een zeldzame auto waar amper nog onderdelen voor te leveren zijn. Daarnaast leg je als verstandig autogebruiker elke periode wat extra geld achteruit voor onvoorziene uitgaven, tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's nou net het probleem... zo gauw er wel iets stuk gaat ben je de lul. Volvo is nou eenmaal wat duurder qua onderhoud.
Opel is natuurlijk minstens zo saai als een Nissan (hoewel een almera...) en saaier dan een Mazda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef 3p0x het volgende:
Zozo we zijn wel allemaal positief over opel ofniet dan![]()
Achja saaie dozen rijden in saaie dozen![]()
idd omdat half NL er in rond rijdt. Opel = burgerbak.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Opel is natuurlijk minstens zo saai als een Nissan (hoewel een almera...) en saaier dan een Mazda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |