Geloof me... dat willen ze niet. Punt twee: ik heb geen webcam, noch een telefoon die foto's of video's kan makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames alhier nu bewijs hiervan willen zien
ehhh... ja... daar gaat mijn smoesje he..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ook geen traditioneel fototoestel en scanner?
Getsiederrie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Oksel het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag in Fun4Two wel leuke lesbo scenes life mogen aanschouwen..3 Dames, die het érg gezellig hadden..
En van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:12 schreef Tante_V het volgende:
Hey Stroekie! Alles kits?
Ja, ik probeer me in te leven bij de meisjes. (door te denken dat jij een jongen bent, anders lukt dat niet zo goed)quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... ja... daar gaat mijn smoesje he..
Ze is geen kloon, ze is een hele lieve collega van mij en Ang3lquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
nou ja, ik ga toch echt in bad nu. Zonder de meisjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik probeer me in te leven bij de meisjes. (door te denken dat jij een jongen bent, anders lukt dat niet zo goed)
Ja hoor Tante,quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:12 schreef Tante_V het volgende:
Hey Stroekie! Alles kits?
Nee Tante is echt, en geen kloonquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
moet je morgen vragen aan Dr34m3r wanneer haar bad weer vrij isquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook in bad!
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook in bad!
Ja, ons bad zal niet gaan, dat is veel te klein.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dan moet 't wel een heel groot bad zijn.
'k ben nogal groot en breed enzo
Maar die megapraxis bij Veldhoven is nu toch al lang en breed geslotenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wie gaat er nou in zijn nakie bij de praxis in een badkuip zitten?!?
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik er 2 heb....?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je morgen vragen aan Dr34m3r wanneer haar bad weer vrij is![]()
tuurlijk, iemand moet toch het toezicht houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kom je erbij dan?
kijk hier thuis dan nog maar eens naarquote:
Ja ik zie er vandaag ook wel een beetje uit als een tutjequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef maedel het volgende:
Maud: "deze mercedes 280 echwel"![]()
Maud is leuk![]()
En op dreef![]()
laten we dan eerst eens een sluitende definitie van vermakelijk vindenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
Gaat er nog iemand iets vermakelijks posten?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
Gaat er nog iemand iets vermakelijks posten?![]()
en gelijk even kaas zeggen, dan kan de fotograag een leuk kiekje makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
HALLOOOOOOOOOOOO EFFE LACHEE!
![]()
![]()
okay, volgens mij kom ik hierdoor vanavond niet meer aan fokken toe thuis en moet ik weer een poosje naar youtube kijkenquote:
'k heb wat linkjes er aan toegevoegd inmiddels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, volgens mij kok ik hierdoor vanavond niet meer aan fokken toe thuis en moet ik weer een poosje naar youtube kijken![]()
heel veel plezierquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen tijd voor linkjes!
Wilde nog even daag zeggen voordat ik morgen op vakantie ga, ik denk niet dat ik verder nog zal posten(gewoon geen tijd) maar na de vakantie zal ik wel uitgebreid vertellen hoe het is geweest!
Tot na de vakantie!
ach ja, herhaling is de kracht van de reclamequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb wat linkjes er aan toegevoegd inmiddels.
Sommige heb je trouwens al gezien
Goede vakantie toegewenstquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen tijd voor linkjes!
Wilde nog even daag zeggen voordat ik morgen op vakantie ga, ik denk niet dat ik verder nog zal posten(gewoon geen tijd) maar na de vakantie zal ik wel uitgebreid vertellen hoe het is geweest!
Tot na de vakantie!
'k wou gewoon 'n kompleet lijstje de camp die ik ken op Youtubequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, herhaling is de kracht van de reclame![]()
Das aardig van je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel veel plezier
wij zullen hier wel per toerbeurt het fort bewaken en in spanning op je terugkeer wachten![]()
je eigen lijst der wansmaeckquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k wou gewoon 'n kompleet lijstje de camp die ik ken op Youtube
en vast en zeker ook de Camp uitzending van Jiskefetquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja he
Ik hou van camp
Ken ik niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vast en zeker ook de Camp uitzending van Jiskefet![]()
![]()
vraag me daar vanavond nog eens naar, dan heb ik wel tijd om te zoeken op youtubequote:
hm, ken ik idd niet. 'k kon 't ook niet vinden op youtube.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag me daar vanavond nog eens naar, dan heb ik wel tijd om te zoeken op youtube
staat zo raar als ik dat hier nu op me werk ga doen![]()
begon met een soort van interview, maar halverwege de uitzending bleken de interviewer en geinterviewde met elkaar van rol te wisselen en ging het over CAMPin met de CAMPer en kwam aan het einde Tony van Heemschut ook nog voorbij
is volgens mij in hetzeflde seizoen geweest als de Peetor uitzending
Goedemiddag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:05 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Twee uitgevers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Naar?
Spannend!quote:
succes!!!!!!quote:
Bij mij was het net als bij V. hier. Alleen dan met de zekerheid dat ik hetero ben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef liefie_ het volgende:
hai
de test zei bij mij trouwens (ja ik loop een beetje achter ik weet t haha) dat ik een ras echte bi was
nou ik heb echt al te lang geen sex gehad met een vrouw
Ik heb ze allebei een synopsis gestuurd en gevraagd of ik het mocht sturen. De ene gaat via mail, de ander via de gewone post (alleen het eerste hoofdstuk).quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Spannend!
Hebben ze er al iets van gelezen of stuur je alles wat je hebt in een keer naar ze op?
en onze verkering danquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bij mij was het net als bij V. hier. Alleen dan met de zekerheid dat ik hetero ben.
Het zal wel aan de emotionele relatie (waar ik bij aan vriendschap dacht bijvoorbeeld) vragen hebben gelegen.
Die is vooralsnog digitaal.quote:
Oh wat gaafquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei een synopsis gestuurd en gevraagd of ik het mocht sturen. De ene gaat via mail, de ander via de gewone post (alleen het eerste hoofdstuk).
Ben benieuwd dusGa zo nog even voor elk verhaal een synopsis maken/verbeteren en een goede begeleidende brief schrijven.
Gaaf he. Houd me op de hoogte.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei een synopsis gestuurd en gevraagd of ik het mocht sturen. De ene gaat via mail, de ander via de gewone post (alleen het eerste hoofdstuk).
Ben benieuwd dusGa zo nog even voor elk verhaal een synopsis maken/verbeteren en een goede begeleidende brief schrijven.
In bed liggen gok ik.quote:
mijn bed? prima ik leg de sleutel wel onder de mat en zoquote:
Ik had het over mijn bed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn bed? prima ik leg de sleutel wel onder de mat en zo
Nederlandsquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wat gaaf.
Nederlands of Engels?
*kat van zich af slaat.
Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef liefie_ het volgende:
maar ik kan mezelf toch ook niet zomaar uitnodigen in jou bed?
maar oke ik ben ook gewoon een lui ding
maja jij bent toch hetero dus ja
ja samen heel romantisch slapenquote:
Dat zijn er al twee dus... wie is er nog meer? Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijkquote:
geen idee waar de rest uithangtquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zijn er al twee dus... wie is er nog meer? Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk
Nou, dan vermaken wij ons toch met z'n tweetjes? Gezellig is het toch welquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee waar de rest uithangt
ze hebben aan mij geen dispensatie aangevraagd
ik kan niets anders dan mij daar volledig bij aansluitenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan vermaken wij ons toch met z'n tweetjes? Gezellig is het toch wel
In minipolonaise dan maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan niets anders dan mij daar volledig bij aansluiten![]()
Hmmmzz zouden de modjes blij zijn als we in polonaise alle topics langsgingen, en her en der aansluiters hadden die ook overal een post mee zouden zetten "meedoet in polonaise langs de topics" ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet hier de weg, dus loop jij maar voorop, dan volg ik wel![]()
Anders wordt het wel heel lang verplicht binnenzitten he.. Via internet bestellen schijnt heel snel te gaan en ook goede kwaliteit te zijn hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Baggerzooi. Ik kan pas over tien dagen terecht bij de opticien
Zit er bijna over te denken om maar iets online te bestellen of zo, zodat ik in ieder geval vooruit kan
als we netjes binnen het hek van ONZ blijven is er gok ik weinig aan de handquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmmzz zouden de modjes blij zijn als we in polonaise alle topics langsgingen, en her en der aansluiters hadden die ook overal een post mee zouden zetten "meedoet in polonaise langs de topics" ?
Of riskeren we dan een ban?
Blijven? Daar wonen we al lang niet meer hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we netjes binnen het hek van ONZ blijven is er gok ik weinig aan de hand
maar iik ga dus echt niet in het topic van de Gouden Kooij posten![]()
![]()
nee dat weet ik toch ook, was bij de verhuizing om te helpen sjouwenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijven? Daar wonen we al lang niet meer hoor
Ja, maar je kan alleen voor minimaal een maand bestellen... Nou ja, overleg wel even met Brad. Of ik moet de prescriptie van oktober zien te vinden dan kan ik bij de wal mart wel terecht denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Anders wordt het wel heel lang verplicht binnenzitten he.. Via internet bestellen schijnt heel snel te gaan en ook goede kwaliteit te zijn hoor.
Dan heb je altijd reserve in huisquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar je kan alleen voor minimaal een maand bestellen... Nou ja, overleg wel even met Brad. Of ik moet de prescriptie van oktober zien te vinden dan kan ik bij de wal mart wel terecht denk ik.
Als dat zou werken... mijn ogen gaan nog steeds een beetje achteruit. Over een jaar zijn ze dus nogal nutteloos... nou ja, op zich heb je wel gelijk natuurlijk. Alleen nogal kut dat ik mijn recept kwijt ben, weet zeker dat ik hem had namelijkquote:
geweldig...quote:See Password 2.05
Wanneer een wachtwoord op het scherm als reeks asterisken of punten verschijnt, bekijkt u het eenvoudig door het vergrootglas van See Password 2.05 .
See Password 2.05 laat u de daadwerkelijke wachtwoordtekst van uw wachtwoord zien.
Gebruik See Password 2.05 als gemakkelijk herwinningshulpmiddel voor vergeten wachtwoorden ...
Categorie : Applicaties
Platform : Windows
Genre : Anders
Had ik al lang.. Ben niet gekquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Wachtwoord opslaan uitzetten dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |