Geloof me... dat willen ze niet. Punt twee: ik heb geen webcam, noch een telefoon die foto's of video's kan makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames alhier nu bewijs hiervan willen zien
ehhh... ja... daar gaat mijn smoesje he..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ook geen traditioneel fototoestel en scanner?
Getsiederrie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Oksel het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag in Fun4Two wel leuke lesbo scenes life mogen aanschouwen..3 Dames, die het érg gezellig hadden..
En van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:12 schreef Tante_V het volgende:
Hey Stroekie! Alles kits?
Ja, ik probeer me in te leven bij de meisjes. (door te denken dat jij een jongen bent, anders lukt dat niet zo goed)quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... ja... daar gaat mijn smoesje he..
Ze is geen kloon, ze is een hele lieve collega van mij en Ang3lquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
nou ja, ik ga toch echt in bad nu. Zonder de meisjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik probeer me in te leven bij de meisjes. (door te denken dat jij een jongen bent, anders lukt dat niet zo goed)
Ja hoor Tante,quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:12 schreef Tante_V het volgende:
Hey Stroekie! Alles kits?
Nee Tante is echt, en geen kloonquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
moet je morgen vragen aan Dr34m3r wanneer haar bad weer vrij isquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook in bad!
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook in bad!
Ja, ons bad zal niet gaan, dat is veel te klein.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dan moet 't wel een heel groot bad zijn.
'k ben nogal groot en breed enzo
Maar die megapraxis bij Veldhoven is nu toch al lang en breed geslotenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wie gaat er nou in zijn nakie bij de praxis in een badkuip zitten?!?
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik er 2 heb....?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je morgen vragen aan Dr34m3r wanneer haar bad weer vrij is![]()
tuurlijk, iemand moet toch het toezicht houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kom je erbij dan?
kijk hier thuis dan nog maar eens naarquote:
Ja ik zie er vandaag ook wel een beetje uit als een tutjequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef maedel het volgende:
Maud: "deze mercedes 280 echwel"![]()
Maud is leuk![]()
En op dreef![]()
laten we dan eerst eens een sluitende definitie van vermakelijk vindenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
Gaat er nog iemand iets vermakelijks posten?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
Gaat er nog iemand iets vermakelijks posten?![]()
en gelijk even kaas zeggen, dan kan de fotograag een leuk kiekje makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
HALLOOOOOOOOOOOO EFFE LACHEE!
![]()
![]()
okay, volgens mij kom ik hierdoor vanavond niet meer aan fokken toe thuis en moet ik weer een poosje naar youtube kijkenquote:
'k heb wat linkjes er aan toegevoegd inmiddels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, volgens mij kok ik hierdoor vanavond niet meer aan fokken toe thuis en moet ik weer een poosje naar youtube kijken![]()
heel veel plezierquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen tijd voor linkjes!
Wilde nog even daag zeggen voordat ik morgen op vakantie ga, ik denk niet dat ik verder nog zal posten(gewoon geen tijd) maar na de vakantie zal ik wel uitgebreid vertellen hoe het is geweest!
Tot na de vakantie!
ach ja, herhaling is de kracht van de reclamequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb wat linkjes er aan toegevoegd inmiddels.
Sommige heb je trouwens al gezien
Goede vakantie toegewenstquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen tijd voor linkjes!
Wilde nog even daag zeggen voordat ik morgen op vakantie ga, ik denk niet dat ik verder nog zal posten(gewoon geen tijd) maar na de vakantie zal ik wel uitgebreid vertellen hoe het is geweest!
Tot na de vakantie!
'k wou gewoon 'n kompleet lijstje de camp die ik ken op Youtubequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, herhaling is de kracht van de reclame![]()
Das aardig van je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel veel plezier
wij zullen hier wel per toerbeurt het fort bewaken en in spanning op je terugkeer wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |