ja idd, gewoon de zee in lopen, dat schijnt erg relaxed te zijn. En eerst natuurlijk even wat alcohol, flink veel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef Adelante het volgende:
Naar Engeland wandelen.
heldhaftigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Paramnesia het volgende:
Ja en nu krijgen we een parade van handjes.
Kom op niemand er over nagedacht, 3e wereldoorlog, je halve familie eraan, de vijand voor je deur en je wilt er heldhaftig uitgaan?
hmm zou me akelig lijken vanwege het stikgevoel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, gewoon de zee in lopen, dat schijnt erg relaxed te zijn. En eerst natuurlijk even wat alcohol, flink veel.
Het is toch je eer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heldhaftig
En dan? Boejje of ze over 300 jaar nog weten wie je bent, of niet.
Een soort van meerjarenplan dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zou mezelf aftrekken en dan stikken in mijn zaad!
Er is niets heldhaftigs aan zelfmoord.quote:Opdinsdag 3 juli 2007 22:26schreef Paramnesia het volgende:
Ja en nu krijgen we een parade van handjes.:')
Kom op niemand er over nagedacht, 3e wereldoorlog, je halve familie eraan, de vijand voor je deur en je wilt er heldhaftig uitgaan?
Als je dan toch persee moet: verdrinking en bevriezing zijn de twee minst pijnlijke manieren om dood te gaan. Ofwel je schijnt in een soort totale rusttoestand te komen (verdrinking) of als het ware in slaap te vallen (bevriezing) waarna je dus langzaam de dood in glijdt.quote:Opdinsdag 3 juli 2007 22:27schreef Paramnesia het volgende:
[..]
hmm zou me akelig lijken vanwege het stikgevoel.
Pardon waarom? Het is een serieuse vraag met een onderwerp waar over nagedacht kan worden. Hij is niet bedoelt om te kwetsen noch om iemand zelfmoord aan te praten of het zelf te overwegen.quote:
Ik blijf erbij, doe mij maar pillen! Lijkt me niet echt pijnlijk...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De TS pleegt zelfmoord nadat een mod er een slotje op heeft gezet! [afbeelding]
ik zeg ook niet dat je sensatie zoekt, maar ik vind het aanstootgevend dus vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Pardon waarom? Het is een serieuse vraag met een onderwerp waar over nagedacht kan worden. Hij is niet bedoelt om te kwetsen noch om iemand zelfmoord aan te praten of het zelf te overwegen.
Als ik sensatie zocht was hij in R&P geplaatst. Het is een valide vraag in mijn opinie.
mee eens...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je sensatie zoekt, maar ik vind het aanstootgevend dus vandaar mijn reactie
nee hoor, ik had om 22:31 al een serieus replyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Poppetjuh het volgende:
In mijn auto gaan zitten met een slang van de uitlaat door mijn raampje naar binnen.
Keihard de autoradio aan.
Auto in z'n vrij
Vol gas.
[[edit] oeh! eerste serieus reply! {/edit]
zit ik me ook af te vragenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Paramnesia het volgende:
Er zijn wel meer dingen aanstootgevend lijkt mij. Maar goed ik snap als het als aanstootgevend wordt gezien. Heb er wel over nagedacht maar vond het toch wel zo op het randje dat het net kon.
Maar mag ik vragen wat je er aanstootgeven aan vind? Het onderwerp, de vraagstelling?
Gaat tog niet lukken.. die gaste schieten je in je benen en voeren je dan af na het ziekenhuis om te herstellen alvolgens daarna een rechtzaak te beginnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef jehovaguerilla het volgende:
Suicide by police zou een optie zijn.
Het onderwerp opzich niet, maar ik vind het beetje ver gaan om te gaan vragen hoe mensen zelfmoord zouden plegen, maja als de MOD's het goedkeuren.. ik kan er iig niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Paramnesia het volgende:
Er zijn wel meer dingen aanstootgevend lijkt mij. Maar goed ik snap als het als aanstootgevend wordt gezien. Heb er wel over nagedacht maar vond het toch wel zo op het randje dat het net kon.
Maar mag ik vragen wat je er aanstootgeven aan vind? Het onderwerp, de vraagstelling?
Dan hebben jullie het vast nog nooit in de omgeving meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Paramnesia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |