quote:Op zondag 8 juli 2007 20:19 schreef poon het volgende:
Rickman is de beste vertolking van de één van de karakters uit het boek, wat jullie? (harris, magie smith en coltrane daar vlak achter)
Wel handig, een thuiscursus in DADA.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef alwaysthebest het volgende:
De LOI voor Hekserij en Hocus-Pocus.
Hehe.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ie misschien niet in de laatste twee films wil spelenDus shhh!
Zó briljant hoe ie dat zegt.quote:I'm gonna cut his heart out with a spoon.
Why a spoon, cousin? Why not an axe?
Because it's DULL, you twit. It'll hurt more.
Hmm dat Draco word door Voldy afgemaakt en Snape probeerd hem te beschermen omdat hij de onbreekbare eed heeft afgelegd, en dat het ze beide fataal word kan ook nog.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:09 schreef parselmouth het volgende:
Ja, denk ook wel dat daar wat inzit. De reden waarom Draco Dumbledore's aanbod om naar de goeie kant te komen afsloeg is omdat hij niet meer terug kon. En hij hield zich telkens groter dan dat hij was, Dumbledore prikte daar dan ook doorheen.
Denk dat hij wel naar de goede kant probeert te komen, maar dat wordt hem fataal.
ECI bedoel ikquote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef Biancavia het volgende:
De LOI?
Ga je een cursus Harry Potter doen?
Nog heel even wachten... en dan is het geloof ik heel stil in dit topic.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Roi het volgende:
Oh ik heb echt nèt de Halfbloed Prins uit. Goed om het weer allemaal goed te weten, kan nu echt niet meer wachten!
Ik hoop niet dat Ginny vermoord wordt![]()
dan ga ik huilenquote:
Nee, die mag absoluut niet dood gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Roi het volgende:
Oh ik heb echt nèt de Halfbloed Prins uit. Goed om het weer allemaal goed te weten, kan nu echt niet meer wachten!
Ik hoop niet dat Ginny vermoord wordt![]()
Dat zijn ook maar speculaties hè.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:51 schreef chatgek het volgende:
Waarom is iedereen zooo overtuigd dat ze weer bij elkaar komen?Lees eens verder op internet dan je neus lang is
We zijn niet overtuigd, we hopen alleen maarquote:Op maandag 9 juli 2007 12:51 schreef chatgek het volgende:
Waarom is iedereen zooo overtuigd dat ze weer bij elkaar komen?Lees eens verder op internet dan je neus lang is
Omdat ik vanaf deel 2 al geloof dat ze samen eindigenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:51 schreef chatgek het volgende:
Dan hadden we ook meer van Cho moeten zien... die is ook meerdere boeken uitgesteldquote:Op maandag 9 juli 2007 17:13 schreef Ecthelion het volgende:
Volgens mij laat Rowling ze wel weer bij elkaar komen. Ze heeft het niet bijna 5 boeken uitgesteld om het vervolgens tot niets te laten worden.
Maar ook wel origineelquote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf deel 2 al geloof dat ze samen eindigen![]()
Heb zon sterk gevoel daaroverZou echt vet lullig zijn als het niet zo was
![]()
Jij bent ech... wacht, waarom zou je dan gek moeten zijn?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Waarom verklaart iedereen me trouwens gek als ik zeg dat ik het boek niet wil halen in de winkel, maar dat iemand anders de winkel moet binnenstappen om hem op te pikken?
23 juli... waarschijnlijk pas in de namiddag om het boek gaan... Ik denk door de laatste pagina te lezen dat je al direct weet wie er niet zal stervenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
In die korte tijd kan echt niemand het boek doorbladeren en zo snel zien wie dood gaat
Je bent ook gek, maar dat terzijde. Maar het is begrijpelijk dat je spoilers wilt vermijden. Ik weet ook al dat ik als een speer richting de boekenwinkel race en daarna indien mogelijk nog harder terug. En dat is op zaterdag om 9:00 ofzo. (Geen idee hoe laat de winkel open gaat.)quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Waarom verklaart iedereen me trouwens gek als ik zeg dat ik het boek niet wil halen in de winkel, maar dat iemand anders de winkel moet binnenstappen om hem op te pikken?
Handig toch. ALS iemand iets spoilert, dringt eht toch niet tot je doorquote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aka 8:15 op om even te eten, kop onder de kraan, aankleden, wakker te worden.
Lijkt wel alsof ik dit gepost heb, mijn ritme en plan is precies hetzelde.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent ook gek, maar dat terzijde. Maar het is begrijpelijk dat je spoilers wilt vermijden. Ik weet ook al dat ik als een speer richting de boekenwinkel race en daarna indien mogelijk nog harder terug. En dat is op zaterdag om 9:00 ofzo. (Geen idee hoe laat de winkel open gaat.)
Wordt leuk met m'n huidige ritme, nu slaap ik van 1:30 - 2:30 tot 10:15, dan moet ik om 9:00 daar zijn. Aka 8:15 op om even te eten, kop onder de kraan, aankleden, wakker te worden.
Ik ook, of het geluk is weet ik niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef Roi het volgende:
Ik ben trouwens van de gezegende generatie die is opgegroeid met het boek, bijna synchroon.
Wat een geluk.
D'r zijn wel meer gelijkenissen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef archgallo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik dit gepost heb, mijn ritme en plan is precies hetzelde.
Ik werk altijd snachts vanaf een uur of 12 tot een uur of 8.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent ook gek, maar dat terzijde. Maar het is begrijpelijk dat je spoilers wilt vermijden. Ik weet ook al dat ik als een speer richting de boekenwinkel race en daarna indien mogelijk nog harder terug. En dat is op zaterdag om 9:00 ofzo. (Geen idee hoe laat de winkel open gaat.)
Wordt leuk met m'n huidige ritme, nu slaap ik van 1:30 - 2:30 tot 10:15, dan moet ik om 9:00 daar zijn. Aka 8:15 op om even te eten, kop onder de kraan, aankleden, wakker te worden.
Dat wakker worden is meer iets dat toch wel op de fiets gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Handig toch. ALS iemand iets spoilert, dringt eht toch niet tot je door
Same here.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je hebt een PM.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn wel meer gelijkenissen.
Iets met ook Engelse taal en Cultuur willen gaan studeren.
En terug.quote:
De Nederlandse versies zijn gebonden, maar niet erg kwalitatief. De Engelse versies zijn gewoon ingenaaid met een harde kaft, die vallen idd zo uit elkaar. Boek iig nooit helemaal openslaan, daar gaan ze dood van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef Game_Error het volgende:
Vinden jullie dat die boeken ook zo snel uit elkaar vallen? zowel mn nederlandse versie van ootp als engelse HBP vallen na 4 keer lezen (meedere mensen lezen hem natuurlijk) echt van ellende uit elkaar, ik heb het hier overigens over de hardcovers....
Die van mij heb ik zeker al 10x gelezen en zijn allemaal nog in prima staat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef Game_Error het volgende:
Vinden jullie dat die boeken ook zo snel uit elkaar vallen? zowel mn nederlandse versie van ootp als engelse HBP vallen na 4 keer lezen (meedere mensen lezen hem natuurlijk) echt van ellende uit elkaar, ik heb het hier overigens over de hardcovers....
Same herequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Die van mij heb ik zeker al 10x gelezen en zijn allemaal nog in prima staat.![]()
Wat moet ik me bij agressief lezen voorstellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:56 schreef Game_Error het volgende:
wat raar dan... ik lees echt niet heel aggresief ofzo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij agressief lezen voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |