Vind het niet echt spoilers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Staan er geen megaspoilers in?
---quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind het niet echt spoilers.
Eentje heb ik al eerder in het topic gezegd (zonder spoilertags, vind het zelf dus ook niet echt een spoiler), en de andere was min of meer wel al bekend. Je kunt het best kijken.
Best een leuk interview. Met wat seksueel getinte grappen, dat dan weer wel.
Hmm tja... beter van niet lezen idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb zo'n ONTZETTENDE SPIJT dat ik die spoiler heb gelezen![]()
![]()
joh, het staat in een spoilertag dus het is de eigen keuze om wel of niet te lezen. ik heb er alleen spijt vanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:32 schreef bladibladibla het volgende:
Biancavia, jouw sig komt toch uit de Nederlandse vertaling van HBP of vergis ik me nu heel erg?
Ik vond "Fuckoffiarmus" leuker.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef bladibladibla het volgende:
Heb net heel het interview gezien, maar ik heb geen spoiler gehoord![]()
"Wankiliarmus" was wel grappig
Ik hoop dat er niet teveel gezeik komt over Harry en Ginny.... verspilling van de pagina's.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:49 schreef Irien het volgende:
Ben ook benieuwd wat Ginny Weasly gaat doen in het volgende boek. Rowling beloofd "some pretty impressive stuff" Harry maakte het uit aan het einde van HBP, maar lijkt me niet dat ze dan maar werkeloos gaat zitten wachten tot ie terug komt!![]()
Standaard plotline voor een willekeurig boek:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet teveel gezeik komt over Harry en Ginny.... verspilling van de pagina's.
Ja, ik heb soort van gekeken en iemand schreef ergens "hond" dus er zit vast wel een spoiler in.quote:
Ik kan je vertellen dat er tot nu toe alleen maar onzin in staat. Echte spoilers hebben ze trouwens toch nog niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef IHVK het volgende:
!! Harry Potter 7 SPOILER- topic!!! PAS OP SPOILERS
Ik durf niet te lezen. Vorige keer was het echt niet leuk namelijk.![]()
In dit topic niet spoileren aub.
Goed topic inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Staan geen spoilers in, aangezien SunChaser (de TS) dacht dat het boek vandaag uitkwam en alles wilde weten. Maarja, het boek is er vandaag nog niet.... Foutje dus.
Cedric Diggory is inderdaad Carlo Kannewasserquote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef saaw het volgende:
had bij 'the goblet of fire' een spoiler gelezen dat Kannewasser [zo heet ie toch?]dood zou gaan, maar ik lees de engelse versie en had geen idee wie dat was
cedric diggoryquote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef saaw het volgende:
ik krijg hem de 21ste met de postben heel erg beieuwd
had bij 'the goblet of fire' een spoiler gelezen dat Kannewasser [zo heet ie toch?]dood zou gaan, maar ik lees de engelse versie en had geen idee wie dat was
maar geen spoilers voor mijgewoon lekker lezen
ja dat weet ik ondertussen ook wel, maar ik las alleen 'carlo kannewasser gat doodquote:Op zondag 8 juli 2007 12:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
cedric diggory
carlo kannewasser.
Das een mede-klasgenoot die meedeed aan de race voor the goblet of fire![]()
OMG, het word echt gewoon tijd dat het boek komt![]()
Mn vriend verklaart me voor gek![]()
Maar hij gaat wel mee naar de film! (of het voor de popcorn is of voor harry ben ik nog niet over uit)
De films zijn niet van hoogstaande kwaliteit dat klopt wel. Ik kijk er ook niet tegenaan als een normale film, maar meer zo van: hmmm, hoe zouden ze dat gedaan hebben. Het lijkt me ook moeilijk om een objectief review erover te schrijven, want ik ken het hele verhaal door en door en volg dus alles gemakkelijk, waardoor ik me niet zo snel stoor aan rare plotwendingen of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat weet ik ondertussen ook wel, maar ik las alleen 'carlo kannewasser gat dood
ik wist niet wie dat was, tot ie dood ging, toen dacht ik ooh dus dat is zn nederlandse naam
ben ik trouwens de enige die de films ruk vind?
Friends is idd ook geweldig, maar ik kan me voorstellen dat je HP7 eerst wilt kopen. Ik heb zelf al alle DVD's van Friends thuis liggen dus ik kan vol voor HP7 gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik was trouwens van plan om Friends seizoen 2 op dvd te kopen maar die gaat eerst plaats maken voor HP7geld kan ik maar 1x uitgeven natuurlijk, en ik ben dan net op vakantie dus Friends kan wel even wachten
De films kunnen mij ook niet echt boeien. Het is leuk gemaakt hoor, maar ze komen gewoon niet in de buurt van de boeken.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat weet ik ondertussen ook wel, maar ik las alleen 'carlo kannewasser gat dood
ik wist niet wie dat was, tot ie dood ging, toen dacht ik ooh dus dat is zn nederlandse naam
Dat is altijd fijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef bladibladibla het volgende:
Ik loop stage en moet daarvoor per dag 2 uur reizen, dus ik vermaak mezelf met HP. Heb net OotP uitgelezen en heb nu nog twee weken de tijd voor HBP.
Gelukkig heb ik op mijn stageplek een medefan gevonden, dus dat maakt het wachten wat draaglijker
Goeie theorie! ik denk dat daar wel eens wat zou kunnen in zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:46 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik denk dat Draco Harry op de een of andere manier gaat helpen. Zo aardig vind ie Voldemort niet meer denk ik. En ik denk dat Snape dood gaat.![]()
Ik kijk de films voornamelijk voor Snape en Sirius...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:12 schreef saaw het volgende:
[..]
Alan Rickman.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk de films voornamelijk voor Snape en Sirius...
Snape is echt prima neergezet ten opzichte van het boek, ja, precies de lijzige stem die je bij hem in gedachten had.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk de films voornamelijk voor Snape en Sirius...
Ja, en alstie in een andere film zit dan is het gewoon Snape die bijklust als acteur.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:50 schreef parselmouth het volgende:
Ja, bij Rickman als Snape had ik zelfs niet eens iets van 'hij is echt een goeie snape", 't is gewoon een soort vanzelfsprekend dat hij Snape is
Dat is de reden dat ie misschien niet in de laatste twee films wil spelenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, en alstie in een andere film zit dan is het gewoon Snape die bijklust als acteur.![]()
Neeee. HIj moet wel Snape zijn hoor!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ie misschien niet in de laatste twee films wil spelenDus shhh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |