Of Ronald's evil.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef bladibladibla het volgende:
Maar het anagram van Ollivander's is Ronald Lives
Ging er niet ergens een gerucht dat Ollivander Ron was of zo? Tijdreizen etc?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef bladibladibla het volgende:
Maar het anagram van Ollivander's is Ronald Lives
Dat was Dumbledore.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging er niet ergens een gerucht dat Ollivander Ron was of zo? Tijdreizen etc?
Uiteraard!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je Ma: Hier is je boek, zeg ik hoorde iets in de winkel, iets over ene Ron die...
Jij:Ssstt![]()
![]()
![]()
Ow. Ik hou de speculaties niet zo bij, dat blijkt welquote:
Het is dan ook een speculatie uit de tijd dat HBP uitkwam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ow. Ik hou de speculaties niet zo bij, dat blijkt wel
Ron zou absoluut niet erg zijn. Ik vind hem maar een erg waardeloos karakter, hij ontwikkelt zich nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan vind ik Ron die doodgaat nog niet eens zo heel onwaarschijnlijk.
Ik vind Ron juist erg lachwekkend.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ron zou absoluut niet erg zijn. Ik vind hem maar een erg waardeloos karakter, hij ontwikkelt zich nauwelijks.
quote:When asked about whether "scar" was the last word in the book as had been reported, she said: "Scar? It was so for ages, and now it's not. Scar is quite near the end, but it's not the last word."
Zijn er tegenwoordig nog boeken die met 'The end' eindigen???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef dmace het volgende:
Klopt, de laatste woorden zijn nog altijd: THE END.
Vind ik ook niet erg onrealistisch klinken. Denk inderdaad dat Snape een grote rol gaat spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef LedZep het volgende:
Ik ben er nog steeds (net als een tig topic geleden) van overtuigd dat Snape in het hele boek 7 evil lijkt te zijn en dan uiteindelijk Voldemort afmaakt. Het is té onrealistisch dat Harry een Avada Kedravra kan uitspreken en al helemaal tegenover Voldemort.
Good point! Ik kan me er wel in vinden dat Harry geen Avada Kedavra doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:22 schreef archgallo het volgende:
Zou Voldemort misschien niet zwakker zijn als zijn horcruxes vernietigd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |