Of Ronald's evil.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef bladibladibla het volgende:
Maar het anagram van Ollivander's is Ronald Lives
Ging er niet ergens een gerucht dat Ollivander Ron was of zo? Tijdreizen etc?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef bladibladibla het volgende:
Maar het anagram van Ollivander's is Ronald Lives
Dat was Dumbledore.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging er niet ergens een gerucht dat Ollivander Ron was of zo? Tijdreizen etc?
Uiteraard!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je Ma: Hier is je boek, zeg ik hoorde iets in de winkel, iets over ene Ron die...
Jij:Ssstt![]()
![]()
![]()
Ow. Ik hou de speculaties niet zo bij, dat blijkt welquote:
Het is dan ook een speculatie uit de tijd dat HBP uitkwam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ow. Ik hou de speculaties niet zo bij, dat blijkt wel
Ron zou absoluut niet erg zijn. Ik vind hem maar een erg waardeloos karakter, hij ontwikkelt zich nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan vind ik Ron die doodgaat nog niet eens zo heel onwaarschijnlijk.
Ik vind Ron juist erg lachwekkend.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ron zou absoluut niet erg zijn. Ik vind hem maar een erg waardeloos karakter, hij ontwikkelt zich nauwelijks.
quote:When asked about whether "scar" was the last word in the book as had been reported, she said: "Scar? It was so for ages, and now it's not. Scar is quite near the end, but it's not the last word."
Zijn er tegenwoordig nog boeken die met 'The end' eindigen???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef dmace het volgende:
Klopt, de laatste woorden zijn nog altijd: THE END.
Vind ik ook niet erg onrealistisch klinken. Denk inderdaad dat Snape een grote rol gaat spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef LedZep het volgende:
Ik ben er nog steeds (net als een tig topic geleden) van overtuigd dat Snape in het hele boek 7 evil lijkt te zijn en dan uiteindelijk Voldemort afmaakt. Het is té onrealistisch dat Harry een Avada Kedravra kan uitspreken en al helemaal tegenover Voldemort.
Good point! Ik kan me er wel in vinden dat Harry geen Avada Kedavra doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:22 schreef archgallo het volgende:
Zou Voldemort misschien niet zwakker zijn als zijn horcruxes vernietigd zijn?
Is een Avada Kedravra de enige manier om Voldemort dood te krijgen? Sterker nog, moet Voldemort perse magisch om het leven gebracht worden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef LedZep het volgende:
Ik ben er nog steeds (net als een tig topic geleden) van overtuigd dat Snape in het hele boek 7 evil lijkt te zijn en dan uiteindelijk Voldemort afmaakt. Het is té onrealistisch dat Harry een Avada Kedravra kan uitspreken en al helemaal tegenover Voldemort.
Niet zolang ie nog Horcruxen heeft, maar daarna?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het anders kon hadden ze hem al lang neergeschoten.
Ik kan met niet voorstellen dat Harry naar Azkaban zou moeten als hij Voldie vermoordt met een Avada Kedavraquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan is het een enkeltje Azkaban voor Harry. Niet bepaald een happy end.
Daarna doet Harry een roundhouse kick die Voldemort door het Veil laat vliegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet zolang ie nog Horcruxen heeft, maar daarna?
Ergens nog redelijk aannemelijk ook....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef PPL het volgende:
Harry heeft als zijn mooie herinneringen en gevoelens nodig om een Patronus te maken.
Als hij nu al zijn haat gebruikt voor een Avada Kadavra?
Haat opgewekt na het vermoorden van Hermione, Ron, Luna, Neville en/of Ginny...
Als tegenhanger van liefde -> "The power he knows not"
* doordraaft *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
En als finisherrr » Megaa Punch recht in zn koekeloeres.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daarna doet Harry een roundhouse kick die Voldemort door het Veil laat vliegen.
Het komt echt dichtbij nu!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef Biancavia het volgende:
Nog maar twee weken! Ik word er gewoon nerveus van.
Ik ben ook de enige hier die er zo lyrisch over is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend wordt echt helemaal gek van mij met mn Potter gedoe![]()
Ik heb niemand in mijn omgeving die ook zo uitkijkt naar boek 7 en film 5 als ik. Wel veel lezers, maar die hebben dan maar een paar boeken gelezen en zijn van plan om ooitde rest ook wel te gaan lezen. Vriendlief moet dus constant mijn theorieen aanhoren. Nog een paar weken en dan is hij er vanaf....
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef Ecthelion het volgende:
Er is nu een interview met Rowling op BBC1!
Hier wat weetjes:Mocht je het hele interview nog eens willen zien: mugglenet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel op de spoilers hierboven hè.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Dankje geweldig interview trouwensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mocht je het hele interview nog eens willen zien: mugglenet.
Let wel op de spoilers hierboven hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |