Het enige dat ik me kan indenken is het boek op de grond smijten als er iemand dood is.quote:
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Queen_Minny het volgende:
Wat doen jullie dan allemaal met die boeken?![]()
De ergste beschadiging aan die van mij is een bloedvlekje op een van de pagina's.![]()
Ja, maar dat ligt niet aan het boek....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.
You do the math.
Arm boek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.
You do the math.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ze beweerde toch onlangs in een interview dat Perkamentus/Dombledore geen Gandalf actie gaat uitvoeren dus het is niet mogelijk om andere karakters weer leven in te blazen zoals bijv. Carlo/Cedric.
Ik denk niemand.. ik vroeg me gewoon af of er karakters uit de eerste boeken mischien terug kunnen komen zoals Olivier Plank etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?
Ga je schamen.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef zoeperzazke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PPL op 11-07-2007 11:14:50 ]Burnt to the core but not broken
Dan zou ik graag de interviews willen zien waarin ze dat allemaal gezegd heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eigenlijk is de meerderheid bewezen, zie ook Mugglenet ofzo...
http://www.accio-quote.org/quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef archgallo het volgende:
[..]
Dan zou ik graag de interviews willen zien waarin ze dat allemaal gezegd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |