Ja joh.. ff op zijn Rotterdams hakkuh op die kakkerlakkuh, je weet toch!quote:
Enneuh, waar is "hier" precies?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
FF dimmuh gap, moet je hier kommuh.. krijg ie klappies, slaatje![]()
Opbokkuh bij IJs anders krijg je met mij te maken!![]()
![]()
whehehe je hebt inmiddels al met boef kennis gemaaktquote:
IJmuiuh!quote:
Helaas zijn wij genoodzaakt wel entree geld te vragen voor onze mini-dierentuin..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
OEH! OEH!! Is goed dat je het zegt want dan neem ik mijn fototoestel meeGa ik broertje gek maken
![]()
Ik wist niet dat je veel slangen had manWat is/zijn de meest bijzondere?
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:06 schreef ursel het volgende:
Daar komt tie niet, da's achter amsterdam..
3maarquote:
Aardig aangeboden hoor, maar beuken heb ik geen moer aan.. de nootjes vind ik niet lekker en het hout is waardeloos.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:06 schreef ursel het volgende:
Daar komt tie niet, da's achter amsterdam..
Pindas FTWquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Aardig aangeboden hoor, maar beuken heb ik geen moer aan.. de nootjes vind ik niet lekker en het hout is waardeloos.
Kan je geen eiken meenemen ofzo?
Dan blijf ik lekker zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:09 schreef Silver_Shark het volgende:
WIE NIET SPRINGT IS VOOR ZWOLLE!!!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan blijf ik lekker zitten![]()
038A28 zes letters![]()
Ga maar na waar je gaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bliep bliep
Zap de neger!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefje, bedenk es een leuk spelletje wat we kunnen doen, zit nog op mn werk en verveel me![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef disjfa het volgende:
policy schmolicy, zijn jullie nou mannen
En je zou kunnen werken halfgebakken nep user
ik zit op mn werk jostiequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef disjfa het volgende:
policy schmolicy, zijn jullie nou mannen
En je zou kunnen werken halfgebakken nep user
Ik zei toch niet waar je zat, ik zei dat je moest gaan werken ipv alleen zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik zit op mn werk jostie![]()
Ja, ik zit zeker met mijn dikke reet op de bankquote:jij daarentegen zal wel weer met je dikke reet op de bank liggen, " oeps verslapen.."
daar heb je idd gelijk inquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef disjfa het volgende:
Ik zei toch niet waar je zat, ik zei dat je moest gaan werken ipv alleen zitten
dit wordt geen rel topic hondebrokkeneter!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zei toch niet waar je zat, ik zei dat je moest gaan werken ipv alleen zitten
[..]
Ja, ik zit zeker met mijn dikke reet op de bankDat mag wel na een dag op werk wel werken!
mee eenschquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit wordt geen rel topic hondebrokkeneter!
disfja is liefquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit wordt geen rel topic hondebrokkeneter!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
disfja is liefalleen communicatief en emotioneel onderontwikkeld
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
i still love youquote:
oh wacht eens ff... Hij is 1 van die fotogenieke figuren die op de GAM meet waren toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ok ok, ik zal disfja ook wel gaan bashenquote:
thats himquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh wacht eens ff... Hij is 1 van die fotogenieke figuren die op de GAM meet waren toch?
Wilkomme! Leuk dat je ff komt Boffen
![]()
![]()
vuig stuk vreten dat je dr bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef disjfa het volgende:
Het niveau van de BoFers is me net ontschoten, daarom moet ik soms een BoFer uitschelden. Daar kan ik geheel niets aan doen. Waar ik wel wat aan kan doen is wereldvrede. Maar alleen als ik ENlarge_YourPenisN... weer eensch uitgescholden heb.
Dus als ik dit niet mag doen, dan komt er ook geen wereldvrede. Jullie de keuze![]()
kom we gaan ff een mooie high res foto zoeken, kunnen we die ls desktop zettenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:48 schreef Mr_Baus het volgende:
ROFLMAO ROFLCOPTER!!!!![]()
Zelfs zo lekker dat ik een zakje pinda's heb open getrokken![]()
![]()
Lekker man, pinda's!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |