ik zit me rot te lachen op stream 1 en 2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De oplossing is stream 3 en 4 uitgooien en vergeten dat Sylvia ooit in die kooi heeft gezeten.
SHE valt wel steeds meer door de mand. Alleen Huub is nog enigszins overeind gebleven.
Sylvia is vaak genoeg keihard aangevallen en ze bleef altijd rustigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Die is nooit echt keihard aangevallen en die heb ik nooit echt kwaad gezien. Lieke wel.
Amanda wil vanavond urine van de mannen met schaamhaar over haar heengooien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Amanda blijft redelijk rustig trouwens. Valt me mee dat ze nog niet gaat schelden.
Jonghuhhh heeft ze iig al wel gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een paar borrels en dan volgt: Sterruf jonguhhhhhh.
Noem de woonplaatsen van de andere bewoners eens op...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen kwam ze er net vandaan dacht ik. Volgens mij is Barcelona haar woonplaats.
Sttttttttttttttttttt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef tutjehola het volgende:
waar is Nixs
Ja heerlijk....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou daar mee op. Ze heeft een schattig accent.
Lieke is cool maar absoluut geen tactisch wonderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef Starlie het volgende:
Snap totaaaaaal niet waarom Lieke nu opeens achter Amanda staat?!! Als ze slim was geweest had ze zich nu afzijdig gehouden.... Had ze weer een back-up gehad!
LOL.. Zo werkt het met sommige mensen niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef Starlie het volgende:
Snap totaaaaaal niet waarom Lieke nu opeens achter Amanda staat?!! Als ze slim was geweest had ze zich nu afzijdig gehouden.... Had ze weer een back-up gehad!
opletten doet ze niet! alleen denk adel en JIJ dat zelfde IQ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef Starlie het volgende:
Waarom vind je het zo erg als Sylvia Barcelona noemt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Noem de woonplaatsen van de andere bewoners eens op...![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar mijn hond heet Nixsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |