nee is geen imprerza. zie de deurstijl boven het raam.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
was dat vroeger een impreza??![]()
quote:
Is een oude Hyundai Lantra van 1991-1994!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
was dat vroeger een impreza??![]()
Best netjes, alleen ruk aub die raamband eraf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:23 schreef Stealth-B2 het volgende:
wat vinden jullie van mijn wagen dan?
[afbeelding]
de achterruit is alleen geblindeerd verder niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Best netjes, alleen ruk aub die raamband eraf.
En zitten er ook stickers op de achterruit??
Zo ja... weg ermee
Ik vind de velgen niet echt staan eerlijk gezegd... en minpunten voor een zwarte raamband zonder gangstah naam/tribals uiteraardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:23 schreef Stealth-B2 het volgende:
[afbeelding]
velgen gaat verandert worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind de velgen niet echt staan eerlijk gezegd... en minpunten voor een zwarte raamband zonder gangstah naam/tribals uiteraard![]()
En de hamvraag: "Hoeveel pk heb je eigenlijk onder de motorkap?"
heb jij ENIG idee hoe duur die bumperts zijn die ze op die auto's vast kitten als de set weer eens niet pasklaar is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe duur duct tape is!9 euro voor een rol van 50 meter, MET inkoopkorting, das ngeen goedkope plakband
En het is voor de sier
Die foto ziet er wel erg nep uit. Vooral de raamband. Die loopt gewoon door in 1 kleur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:23 schreef Stealth-B2 het volgende:
[afbeelding]
Tja. Hoeveel opsmuk je ook aan die auto hangt, het blijft hetzelfde lelijke stuk blik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:23 schreef Stealth-B2 het volgende:
[afbeelding]
downforce dude! downforce!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat is het nut van een wasrek aan de achterkant van je auto?
Cw waarde, puur om Shell te sponsoren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef Vork het volgende:
[..]
droogt je was sneller. Je weet toch dat bij circulerende lucht je was sneller droogt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Verrek... nu je het zegt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:03 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Die foto ziet er wel erg nep uit. Vooral de raamband. Die loopt gewoon door in 1 kleur.
En de velgen lijken ook wat nep, en de geblindeerde ramen ook. En de sideskirt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |