Omgeving Emmen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Ysblok het volgende:
excuses voor de brakke kwaliteit (flits had niet moeten afgaan)..
maare deze kwam ik vanavond tegen
[afbeelding]
foto is genomen in Groningen, bij de McDonalds (hoendiep)... geen idee of ie uit de buurt van Emmen komt..quote:
Denk ik wel danquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef Ysblok het volgende:
[..]
foto is genomen in Groningen, bij de McDonalds (hoendiep)... geen idee of ie uit de buurt van Emmen komt..
wat vindje ervan dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk ik wel dan
lijkt namelijk nogal op het showmodel van de Dregema![]()
Die ga ik meteen kopen, watkostdâ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:27 schreef JK1982 het volgende:
Gespot in België.. Kopûh??
[afbeelding]
Mazda 3? (hoewel ik me niet kan voorstellen dat je die koopt voor x euro's en dan zodanig gaat verbouwen...)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:28 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Extra punten voor wie deze "verbeemerde" bak herkend...
Ding ding ding!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef GizartFRL het volgende:
Civic?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef Eindewege het volgende:
En auto met hitlersnor, hoe verzint ie het!
Die Ford Galaxy doet zijn naam wel eer aan, het lijkt wel een ruimteschipquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef Mr_Moon het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Verrek ja, dat ding heette een Vento hier...quote:
Voertuigsoort Personenautoquote:
Zo'n ding is op basis van de Austin/Rover/MG Metroquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voertuigsoort Personenauto
Merk BANHAM
Handelsbenaming X99
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1396 cm3
Vermogen 80 kW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 880 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 07-06-2006
Datum eerste toelating 10-08-1992
Datum aanvang tenaamstelling 03-05-2007
Vervaldatum APK 13-06-2007
Wacht op keuren Nee
______
Bizar apparaat, nooit van gehoord
http://www.haydn-automation.co.uk/Car.htmquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:47 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Zo'n ding is op basis van de Austin/Rover/MG Metro![]()
Iets waar jij nog nooit van hebt gehoord?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
______
Bizar apparaat, nooit van gehoord
haha echt hehquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:10 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Verrek ja, dat ding heette een Vento hier...![]()
Respect voor die persoonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ding ding ding!
We've got a winner!
Civic Del Sol, om precies te zijn...
Het is wel netjes gedaan, alleen is het kansloos.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:28 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt op Overvecht...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje bewogen, maar goed.
You get the point.
wel hele sexcii velgen, voor de restquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
You get the point.
Verbrand dat ding !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
You get the point.
Dauwndi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:33 schreef osmo het volgende:
[..]
http://www.haydn-automation.co.uk/Car.htm
zo worden ze gemaakt
Het eind resultaat lijkt wel wat op een TT met het syndroom van Down
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Verbrand dat ding !
Ja, ik weet dat het een Citroën C3 is
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef j0rrit het volgende:
Hopend dat de foto's het doen......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:06 schreef j0rrit het volgende:
Hopend dat de foto's het doen......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zou je dan bijna wel weer respect voor krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:28 schreef Mr_Moon het volgende:
"Gekeddilekte" Jetta:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
C3's mogen in het algemeen verbrand worden. Ik heb een paar maanden zo'n ding mogen moeten rijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Verbrand dat ding !
Ja, ik weet dat het een Citroën C3 is
quote:
Merk: Opel calibra 4x4 turbo
Bouwjaar: 1995
Carrosserie: coupe
Brandstof: Benzine
Kleur: Catalunya splash multi color lak
Unieke calibra turbo met plus minus 300 pk doormiddel van eds chip
VERKOCHT!!VERKOCHT!!VERKOCHT!!VERKOCHT!!
Vele extra's
waaronder vleugel deuren
-targa dak
-Volledige uitbouw set enz.
bekende auto in de opel scene
auto is goed onderhouden bij dealer veel rekeningen aanwezig
De auto is ingevoerd uit duitsland wat ik zelf gedaan heb en heb dus ook de papieren van de tijd dat die daar rond gereden heeft.
km stand 250000 maar de motor is plus minus 30dkm geleden gereviseerd aantoonbaar met rekeningen.
voor extra info mail me
1 min punt is dat er 2 klemmen kapot zijn van het targa dak het dak werkt nog wel maar sluit niet meer 100%.
verder is de auto in goede staat.
de velgen op de foto zitten er niet meer op liggen momenteel stalen velgen erop en voor een meerpijs van 1000 euro zijn er nog 18 inch full chrome velgen van het merk schmidt space erbij te kopen.
GRAAG GEEN BIEDINGEN DOEN ALS JE NIET ECHT INTERESSE HEBT!!!!!!!!!!!!!!!!!!DROOM BIEDINGEN WORDEN DIRECT VERWIJDERT!!!!!!
Advertenties met grootheidswaan ook.quote:GRAAG GEEN BIEDINGEN DOEN ALS JE NIET ECHT INTERESSE HEBT!!!!!!!!!!!!!!!!!!DROOM BIEDINGEN WORDEN DIRECT VERWIJDERT!!!!!!
Waren die dingen als targa verkrijgbaar of is dat zelf gedaan met de slijpschijf?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Zat net op marktplaats te kijken naar een VTEC 4WS Prelude, en na de Calibra 4x4 Turbo (niet dat ik er een wil, maar gewoon voor de actuele prijzen), en zag deze bak: HIJ WAS UNIEK, NU IS IE DUS VERSJONNIEDD!!!!!111!1einzzweidreei11!1!1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENDAN DIE ACHTERKANT![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HET enige wat mooi aan deze ding is, zijn de koplampen, appart![]()
Link 2 advertentie
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |