geloof me, hij is echtquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef deliberator het volgende:
[..]
die spoiler van die swift lijkt me een photoshop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef mien-moeke het volgende:
Terug Vind Patserwagens.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef pvdplanet het volgende:
Het vorige model Bora heet in de USA Jetta.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef RMD het volgende:
en werd uitgegeven door BMW en was ook leverbaar als m-uitvoering?
en 2 ferrari's bezitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef vosss het volgende:
Ow, die foto van die BMW komt van een site af van iemand die wél weet hoe je een auto moet tunen zonder te verkrachten.
[afbeelding]
Anyway, die BMW met 4dubbele taartschep achterop staat op zijn site in een BMW-nightmare stukje, dus het zou idd zomaar kunnen dat het gewoon een photoshop is
Een droogrek op 4 wielenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Look @ me!, I'm the Wing-Man
![]()
![]()
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wilt, maar die man is wel een vakman! Het is echt heel erg netjes gedaan. En waarschijnlijk heeft hij gèèn turbo-timerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Over creativiteit gesproken:
Honda CRX met; BMW Grille, Mercedes Koplampen, en de Honda logo ipv de Mercedes logo
[afbeelding]
Die vind ik nog best netjes eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik kwam deze tegen in Duitsland van de week (slechte foto met mobiel):
[afbeelding]
Toen ik er omheen liep vond ik dat ding echt lelijk
Same here. Zit net tegen het randje aan maar nog net binnen de lijnen van: 'mwah, sportwagens zijn leuker maar deze is aardig aangepast'. Enige wat je nog maar moet zien is of het uiterlijk enigszins samenhangt met het vermogen. Ziet er sneller uit dan het ding is denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vind ik nog best netjes eerlijk gezegd
ik vind em netjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik kwam deze tegen in Duitsland van de week (slechte foto met mobiel):
[afbeelding]
Toen ik er omheen liep vond ik dat ding echt lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |