Jammer whoops, succes met je nieuwe liefde ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
De interessante verhalen blijven vanaf heden achterwege. Het was leuk maar dit is mijn laatste post in deze reeks.
Ik heb geen zin in het gebagger van C_c, die overduidelijk voornamelijk mij eruit pikt. Rode lap en stier verhaal. Ik kan goed tegen kritiek, mits terecht. Ik heb de laatste 2 weken netjes ontopic gepost en vrijwel niet geslowchat. En juist de kritiek van de laatste 2 weken vind ik dan ook onterecht. Ik maak me niet druk om 'internetpersonages' dus ik stap hier altijd snel over mijn irritaties heen en ik geef mensen altijd een tweede kans. Dus C_c, no hard feelings.
De laatste tip van de date-goeroe: geen verwachtingen van dates hebben werkt!
Ik moet nu oppassen geen single-af te worden
(en ook een heul klein beetje
).
![]()
Vrouwen kunnen er ook wat van, heeft volgens mij te maken met het feit dat ze een overdosis aan aandacht krijgen en geen relatie nodig hebben omdat ze toch wel aan hun trekken komen. (eten hier, drinken daar, knuffel hier, sex daar enzo enzo)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
VAn de 10 mannen willen er 9 geen relatie uiteindelijk.. als ik kijk naar mijn ervaringen.
{knip}
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er ook wat van, heeft volgens mij te maken met het feit dat ze een overdosis aan aandacht krijgen en geen relatie nodig hebben omdat ze toch wel aan hun trekken komen. (eten hier, drinken daar, knuffel hier, sex daar enzo enzo)
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:27 schreef Dididi het volgende:
[..]
het irritantste is dat de leukste mannen vaak geen relatie willen omdat ze teveel aandacht (en sex) krijgen![]()
so truequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:07 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen kunnen er ook wat van, heeft volgens mij te maken met het feit dat ze een overdosis aan aandacht krijgen en geen relatie nodig hebben omdat ze toch wel aan hun trekken komen. (eten hier, drinken daar, knuffel hier, sex daar enzo enzo)
Zijn mannen die vooral veel aandacht en seks willen leuk danquote:
Andersom! iedereen wil toch wel aandacht en seks? en als je leuk bent dan krijg je het ook makkelijkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zijn mannen die vooral veel aandacht en seks willen leuk dan![]()
Er is een verschil tussen willen en krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zijn mannen die vooral veel aandacht en seks willen leuk dan![]()
Ik probeer slechts aan te geven dat als het hun in hoofdzaak daar om te doen is het ook wat over hun karakter zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Dididi het volgende:
[..]
Andersom! iedereen wil toch wel aandacht en seks? en als je leuk bent dan krijg je het ook makkelijker
ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik probeer slechts aan te geven dat als het hun in hoofdzaak daar om te doen is het ook wat over hun karakter zegt.
Klopt, wil alleen niet zeggen dat die mensen het per definitie alleen/vooral om die aandacht en seks te doen is. Die twee groepen mensen kun je redelijk eenvoudig schiften.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef Dididi het volgende:
[..]
ja dat dacht ik alhet is idd irritant als mensen alles doen om aandacht te vragen.
maar er zijn ook mannen en vrouwen die met hun uiterlijk en gedrag vanzelf veel aandacht krijgen. en dat gaat vaak samen met mooi en sociaal zijn
Niet dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef dawg het volgende:
Jullie doen net alsof aandacht het ultieme doel is.
Dan lees je niet goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef dawg het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef dawg het volgende:
En jij wilt zeggen dat vrouwen dat niet doen??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waarom blijven mannen in godsnaam bij iets dat slecht voor hen iets in plaats dan dat ze een nieuwe kans aangrijpen? Waarom? Het onbekende is toch juist leuk en spannend?
Wat jij beschrijft krijg ik allemaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jammer whoops, succes met je nieuwe liefde ...
[..]
het is handiger als het allemaal in 1 persoon zitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft krijg ik allemaal.
Maar dat houdt voor mij nog niet in dat ik geen relatie hoef.. graag zelfs![]()
En dat straal je dus uit, en dat is in de regel niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft krijg ik allemaal.
Maar dat houdt voor mij nog niet in dat ik geen relatie hoef.. graag zelfs![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:13 schreef Dididi het volgende:
[..]
het is handiger als het allemaal in 1 persoon zit
En liefde voelt veel beter dan hier en daar wat oppervlakkige seks en aandacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |