nee... te veel john voor mij dan tenminste. Zijn solowerk is totaal anders en weegt niet op tegen RHCP. John solo is ingetogen... rustig, vaak 1 man 1 his guitar, beetje standaard folk/rock soms wel goed maar ook weinig energiek. De RHCP samen zijn een bonk bruisende positivistische energie (vooral live)... als ze john tenminste niet te veel de overhand geven want dan krijg je liedjes als Warm Tape.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef BlackSheep het volgende:
Hoe bedoel je teveel John?
Heb je redenen om aan te nemen dat zijn vorige soloalbums nauwelijks verkocht zijn of?
als john in nederland of omstreken komt zal ik ook meteen aanwezig zijn voor een concert! Ik vind het jammer dat john uit de peppers is maar tegelijkertijd hoop ik ook dat er snel weer nieuwe solo albums van hem uitkomen! Ik kan echt enorm genieten van zijn solo werk en zet het dan ook dagelijks opquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef BloodSugar het volgende:
Ik hoop zo op een optreden van John met z'n solowerk. Daar moet ik heen!
En voor de peppers, ik denk dat Josh een goede nieuwe gitarist is. Ik denk niet dat ze nu direct afgeschreven zijn.
john is zangtechnisch ook niet van de bovenste plank... Maar Kiedis gaat toch niet vervelen om de een of andere reden... hij rapt, zingt, en rapzingt... en kan wel goede teksten schrijven, beter dan John vind ik. Maarja.. de mad scientist is er niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef Elberrie het volgende:
Ik ben iemand die vooral van de albums houdt MET John, dus ik vind dit een zware aderlating. Ik geniet met volle teugen van de gitaarsolos, de achtergrondstem van John. De solo's op Slane waren geweldig, zijn solo in bijvoorbeeld Wet Sand op Stadium Arcadium is om kippevel te krijgen. Ik ben benieuwd of het ontbreken van John niet te veel aan creativiteit zal gaan kosten. Ik denk dat hij lastig te vervangen is, veel lastiger dan Kiedes, die weliswaar een karakteristieke stem heeft, maar zangtechnisch nou niet van de bovenste plank is.
Nee maar naar buiten toe is Kiedes de zanger natuurlijk en John de gitarist die meezingt. En ik zou Kiedes ook niet weg willen hebben uit de band, de stem hoort er gewoon bij. Maar het gitaarspel van John is erg belangrijk mijns inziens in deze band en ben benieuwd of dat opgevangen kan worden.quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Symn het volgende:
[..]
john is zangtechnisch ook niet van de bovenste plank... Maar Kiedis gaat toch niet vervelen om de een of andere reden... hij rapt, zingt, en rapzingt... en kan wel goede teksten schrijven, beter dan John vind ik. Maarja.. de mad scientist is er niet meer.
Dat zeg ik...quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Nee maar naar buiten toe is Kiedes de zanger natuurlijk en John de gitarist die meezingt. En ik zou Kiedes ook niet weg willen hebben uit de band, de stem hoort er gewoon bij. Maar het gitaarspel van John is erg belangrijk mijns inziens in deze band en ben benieuwd of dat opgevangen kan worden.
Ik krijg toch het vermoeden dat John een gastrol in de band heeft. Zeg maar zoals Josh tijdens de live show heeft, doet John dat op het album.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Josh en John zijn goeie vrienden dus die helpen elkaar wel. en ik denk dat john ook de peppers niet de rug toe keert.
we zien wel hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:36 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik krijg toch het vermoeden dat John een gastrol in de band heeft. Zeg maar zoals Josh tijdens de live show heeft, doet John dat op het album.
waar kijk jij op dan? zie het nergens staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:13 schreef _Flea_ het volgende:
Eind deze maand treden ze nog op.
quote:Stadium-Arcadium.com can exclusively reveal that the MusiCares event on the 29th of January will NOT be televised, there are also no plans for it to be broadcast in the future either. This information was sourced from contact with a Grammies press representative earlier today.
Fortunately Stadium-Arcadium.com has contact with media agencies attending the event and will be able to bring you information and media relating to the Red Hot Chili Peppers performance as it comes through.
quote:Good News for RHCP Fans! It now appears that portions of the MusiCares event will be streamed LIVE on the GRAMMY.COM website on January the 29th 2010 - 9.00PM PST!
See the following article for more details...
http://www.grammy.com/news/stars-to-honor-neil-young
Stadium-Arcadium.com has also setup a page and forum dedicated to bringing you the latest News, Information and Media from the MusiCares event as it breaks!
http://www.stadium-arcadium.com/musicares
Dedicated MusiCares Forum
http://stadium-arcadium.com/forum/viewforum.php?f=61
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |