abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75721769
pfff... nou, als hij eruit stapt is het einde carriere voor beide partijen. John solo is teveel John, RHCP zonder john... kan niet. Uiteindelijk is John misschien toch een tikkeltje te arrogant/egoistisch om in een band te zitten. Wel jammer.... maar het kon niet eeuwig duren.

[ Bericht 17% gewijzigd door Symn op 17-12-2009 11:21:39 ]
pi_75722577
Hoe bedoel je teveel John?

Heb je redenen om aan te nemen dat zijn vorige soloalbums nauwelijks verkocht zijn of?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_75723581
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef BlackSheep het volgende:
Hoe bedoel je teveel John?

Heb je redenen om aan te nemen dat zijn vorige soloalbums nauwelijks verkocht zijn of?
nee... te veel john voor mij dan tenminste. Zijn solowerk is totaal anders en weegt niet op tegen RHCP. John solo is ingetogen... rustig, vaak 1 man 1 his guitar, beetje standaard folk/rock soms wel goed maar ook weinig energiek. De RHCP samen zijn een bonk bruisende positivistische energie (vooral live)... als ze john tenminste niet te veel de overhand geven want dan krijg je liedjes als Warm Tape.

Maar aan jou avatar te zien ben je waarschijnlijk fan en zal je me misschien toch neit begrijpen. Ik vind het nu maar een egoistische eikel.
pi_75724517
Op The Empyrean staan toch zeker een aantal nummers waarin hij flink te keer gaat.
Vergeet niet wat hij ook met The Mars Volta maakt.
Ook heb ik het idee dat hij onder Warner niet echt dat kan of mag maken wat hij graag wil. Het moet natuurlijk wel een commercieel succes worden anders brengt het voor Warner geen geld in het laatje.
En dat is precies wat John geen bal boeit; geld.

Het is juist heerlijk om te horen hoe ieder solo-album weer anders is.
Ik verwacht dat hij wel weer samen komt met Flea en Omar om eindelijk eens een plaat op te nemen.

[ Bericht 40% gewijzigd door _Flea_ op 17-12-2009 12:45:06 ]
pi_75729408
Ik hoop zo op een optreden van John met z'n solowerk. Daar moet ik heen!
En voor de peppers, ik denk dat Josh een goede nieuwe gitarist is. Ik denk niet dat ze nu direct afgeschreven zijn.
Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
pi_75747028
sjonge... nu is het nog officieel ook.. ik baal er eigenlijk best wel van. Zo'n leuke band....
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:05:13 #132
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_75763371
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef BloodSugar het volgende:
Ik hoop zo op een optreden van John met z'n solowerk. Daar moet ik heen!
En voor de peppers, ik denk dat Josh een goede nieuwe gitarist is. Ik denk niet dat ze nu direct afgeschreven zijn.
als john in nederland of omstreken komt zal ik ook meteen aanwezig zijn voor een concert! Ik vind het jammer dat john uit de peppers is maar tegelijkertijd hoop ik ook dat er snel weer nieuwe solo albums van hem uitkomen! Ik kan echt enorm genieten van zijn solo werk en zet het dan ook dagelijks op
Brabantse nuchterheid...
pi_75822835
Ik ben iemand die vooral van de albums houdt MET John, dus ik vind dit een zware aderlating. Ik geniet met volle teugen van de gitaarsolos, de achtergrondstem van John. De solo's op Slane waren geweldig, zijn solo in bijvoorbeeld Wet Sand op Stadium Arcadium is om kippevel te krijgen. Ik ben benieuwd of het ontbreken van John niet te veel aan creativiteit zal gaan kosten. Ik denk dat hij lastig te vervangen is, veel lastiger dan Kiedes, die weliswaar een karakteristieke stem heeft, maar zangtechnisch nou niet van de bovenste plank is.
pi_75843062
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef Elberrie het volgende:
Ik ben iemand die vooral van de albums houdt MET John, dus ik vind dit een zware aderlating. Ik geniet met volle teugen van de gitaarsolos, de achtergrondstem van John. De solo's op Slane waren geweldig, zijn solo in bijvoorbeeld Wet Sand op Stadium Arcadium is om kippevel te krijgen. Ik ben benieuwd of het ontbreken van John niet te veel aan creativiteit zal gaan kosten. Ik denk dat hij lastig te vervangen is, veel lastiger dan Kiedes, die weliswaar een karakteristieke stem heeft, maar zangtechnisch nou niet van de bovenste plank is.
john is zangtechnisch ook niet van de bovenste plank... Maar Kiedis gaat toch niet vervelen om de een of andere reden... hij rapt, zingt, en rapzingt... en kan wel goede teksten schrijven, beter dan John vind ik. Maarja.. de mad scientist is er niet meer.
pi_75898711
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Symn het volgende:

[..]

john is zangtechnisch ook niet van de bovenste plank... Maar Kiedis gaat toch niet vervelen om de een of andere reden... hij rapt, zingt, en rapzingt... en kan wel goede teksten schrijven, beter dan John vind ik. Maarja.. de mad scientist is er niet meer.
Nee maar naar buiten toe is Kiedes de zanger natuurlijk en John de gitarist die meezingt. En ik zou Kiedes ook niet weg willen hebben uit de band, de stem hoort er gewoon bij. Maar het gitaarspel van John is erg belangrijk mijns inziens in deze band en ben benieuwd of dat opgevangen kan worden.
pi_75899018
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Elberrie het volgende:

[..]

Nee maar naar buiten toe is Kiedes de zanger natuurlijk en John de gitarist die meezingt. En ik zou Kiedes ook niet weg willen hebben uit de band, de stem hoort er gewoon bij. Maar het gitaarspel van John is erg belangrijk mijns inziens in deze band en ben benieuwd of dat opgevangen kan worden.
Dat zeg ik...
(en het is KIEDIS trouwens hé)
pi_76330705
Josh heeft bevestigd dat hij de nieuwe gitarist is!
Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:09:51 #138
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76331122
josh is ook niet verkeerd!

al is het natuurlijk geen john ~!
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_76334068
Denk dat de fans niet mogen klagen met Josh. Ik vind het iig een supermuzikant en ben er ook blij mee.
pi_77125189
Josh en John zijn goeie vrienden dus die helpen elkaar wel. en ik denk dat john ook de peppers niet de rug toe keert.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_77125560
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Josh en John zijn goeie vrienden dus die helpen elkaar wel. en ik denk dat john ook de peppers niet de rug toe keert.
Ik krijg toch het vermoeden dat John een gastrol in de band heeft. Zeg maar zoals Josh tijdens de live show heeft, doet John dat op het album.
pi_77125696
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:36 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ik krijg toch het vermoeden dat John een gastrol in de band heeft. Zeg maar zoals Josh tijdens de live show heeft, doet John dat op het album.
we zien wel hoe het gaat lopen.

zijn er al trouwens concrete datums met de nieuwe album? of dat ze ergens weer gaan optreden.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_77129973
Eind deze maand treden ze nog op.
pi_77130054
Ja op een neil young tribute festival toch? Maar ik dacht dat ze maar 1 of 2 nummers doen omdat er zoveel artiesten komen.
pi_77136041
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:13 schreef _Flea_ het volgende:
Eind deze maand treden ze nog op.
waar kijk jij op dan? zie het nergens staan.
pi_77136394
stadium-arcadium.com
quote:
Stadium-Arcadium.com can exclusively reveal that the MusiCares event on the 29th of January will NOT be televised, there are also no plans for it to be broadcast in the future either. This information was sourced from contact with a Grammies press representative earlier today.

Fortunately Stadium-Arcadium.com has contact with media agencies attending the event and will be able to bring you information and media relating to the Red Hot Chili Peppers performance as it comes through.
pi_77405049
Schijnt dat het toch uitgezonden wordt:
quote:
Good News for RHCP Fans! It now appears that portions of the MusiCares event will be streamed LIVE on the GRAMMY.COM website on January the 29th 2010 - 9.00PM PST!

See the following article for more details...
http://www.grammy.com/news/stars-to-honor-neil-young

Stadium-Arcadium.com has also setup a page and forum dedicated to bringing you the latest News, Information and Media from the MusiCares event as it breaks!
http://www.stadium-arcadium.com/musicares

Dedicated MusiCares Forum
http://stadium-arcadium.com/forum/viewforum.php?f=61
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:29:31 #148
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77445265
Foto's rehearsal:

Hier meer

Foto's show:

Hier meer
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:32:14 #149
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77445350
ah ik vroeg me al af wanneer de fotos hier zouden komen

ik vindt josh een prima vervanger
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_77445435
Ik ben benieuwd
Wil wel eens een paar nummers horen in deze bezetting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')