Wat een onzin zeg! Heb je de Ataxia platen weleens geluisterd? Dat spul zit geweldig in mekaar, en dat is echt niet alleen de verdienste van John. Daarbij is experimenteren voor de Peppers heus niet zo erg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef RHCPeter het volgende:
Josh is sowieso nog lang niet goed genoeg
Mwoah, Flea vind ik persoonlijk interessanter dan Frusciante, het is jammer dat hij geen gitaar doet. De enige echte zwakte in de band is imo Kiedis, die gewoon niet echt tof zingt. Hopen dat het een goede CD wordt en dat het niet zo belachelijk wordt gemasterd als Stadium Arcadium!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef Seam het volgende:
Jammer, dat betekent dat John (de enige muzikant van de band) komende tijd niet meer actief is
Licht dit eens toe, waarom interessanter? Ik vind het solo werk van John van erg sterk in tegenstelling tot Red hot Chili Peppers, die alleen met Californication een goede plaat hebben afgeleverd. Eerlijk gezegd snap ik niet wat John nog bij deze band doet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Mwoah, Flea vind ik persoonlijk interessanter dan Frusciante, het is jammer dat hij geen gitaar doet. De enige echte zwakte in de band is imo Kiedis, die gewoon niet echt tof zingt. Hopen dat het een goede CD wordt en dat het niet zo belachelijk wordt gemasterd als Stadium Arcadium!
Ik ben (nog) niet bekend met het solowerk van Frusciante, maar als ik liveopnames van RHCP hoor vind ik Flea z'n improvisaties veel vindingrijker dan Frusciante, die het wat meer van 'trucjes' moet hebben. Ritmisch is Flea ook wat sterker dan Frusciante.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Licht dit eens toe, waarom interessanter? Ik vind het solo werk van John van erg sterk in tegenstelling tot Red hot Chili Peppers, die alleen met Californication een goede plaat hebben afgeleverd. Eerlijk gezegd snap ik niet wat John nog bij deze band doet.
Ga jij maar eens snel zijn legendarische kwartet albums uit 2004 luisteren. Je zal verbijsterd worden kan ik je zeggen. Daar zit ongelofelijk veel melodie en voornamelijk emotie in.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet bekend met het solowerk van Frusciante, maar als ik liveopnames van RHCP hoor vind ik Flea z'n improvisaties veel vindingrijker dan Frusciante, die het wat meer van 'trucjes' moet hebben. Ritmisch is Flea ook wat sterker dan Frusciante.
Helemaal mee eens; laatste drie albums klonker behoorlijk als eenhansworst...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef ShevaJB het volgende:
Als het maar niet weer van die commerciële pruttel wordt.
Er staat ergens een torrent online met de vinyl uitgave van Stadium Arcadium, en dat is zo'n onwaarschijnlijke verbetering. Zoveel meer detail en minder buzz, heb ook de waveforms vergeleken en het is echt belachelijk! Op de CD-versie is alles gewoon een rechthoek, totaal geen dynamiek, niets springt er uit, gewoon ruis eigenlijk. De LP versie is sowieso veel zachter, maar heeft wel pieken, waardoor op sommige momenten dingen er zo mooi uitspringen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef BloodSugar het volgende:
Chad heeft wel vaker gezegd dat de band weer bijeenkomt, dus ik betwijfel of het deze keer wel waar is. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dat Stadium Arcadium té overgeproduceerd was, wil ik niet zeggen. De peppers hebben een plaat gemaakt die zij goed vonden, en daar gaat het ze toch ook om? Dat zij een lekkere plaat hebben gemaakt, en niet per se om veel fans te maken. Rick Rubin heeft 'm ook geproduceert net als veel platen van hun in het verleden, dus hij zou hem ook niet tegen hun zin in te veel masteren/overproduceren en shit.
Waar staat die torrent precies?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:21 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Er staat ergens een torrent online met de vinyl uitgave van Stadium Arcadium, en dat is zo'n onwaarschijnlijke verbetering. Zoveel meer detail en minder buzz, heb ook de waveforms vergeleken en het is echt belachelijk! Op de CD-versie is alles gewoon een rechthoek, totaal geen dynamiek, niets springt er uit, gewoon ruis eigenlijk. De LP versie is sowieso veel zachter, maar heeft wel pieken, waardoor op sommige momenten dingen er zo mooi uitspringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |