BA bouwt van een paperclip een tank, ze vallen de vijand aan met ongeveer 500 kogels, nobody dies offcourse.. face neukt met het mooiste meisje en op het einde zegt hannibal: I love it when a plan comes together..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef the_contract_killer het volgende:
nu weet ik niet wat er in die 10 minten gebeurt is....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Kaneel het volgende:
Bek houwe, ik mis al bijna 1,5 week 'Allo 'Allo!
Franse cultuur!
quote:
Verklaart wel waarom er zoveel mensen naar Hart van Nederland kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef KnorrV het volgende:
Dat doen ze godverdomme ook bij sbs6 maar dan na 22:30. Is er net een leuke film op sbs6. Duurt hij 2 uur en 10 min bijv. Flikken ze altijd dat die laatste tien minuten na hart van nederland komt -.-
Moet je verdomme een halfuur wachten voordat je die film kan afkijken
Lemmingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef the_contract_killer het volgende:
godverd#mme,wil ik net naar het a-team kijken op rtl7,schakelen ze na 10 minuten over naar het wimbledon....het wimbledon zeg ik je
zijn die stelletje verkakte tennisers nou echt belangrijker dan het a-team,mijn oude en vertrouwde jeugdsentiment.
diegene die de knop in de studio heeft omgedraaid naar wimbledon mag gevierendeeld worden,ik hoop dat je dit leest lamlul....de volgende keer dat je met je tengels aan die knop zit kom ik even met een honkbalknuppel langs...kan je ook nog even kennismaken met een andere sport![]()
whahaha,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef -Splash- het volgende:
Idd... hoeren tennis....
Stomme kaksport....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |