Nee, wel deze en dezequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Nogmaals
Heeft iemand de WD BBC tune voor mij op mp3 ?
Dat klopt dan totaal niet, want op bijna alle banen zijn ze er nu af.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
En ik zag ze weer erop gaan, omdat er weer regen kwam.
Lullig, maargoed. Het is niet anders. Ze weten van te voren ook niet dat het gaat regenen of niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
De Wimbledon organisatie heeft nu een groot scheduling-probleem. Dat alleen omdat ze zich zo nodig aan 'nutteloze tradities' moeten houden. Zondag was het bijna de hele dag zonnig maar juist die dag moesten ze juist als rustdag inlasten.
Niet? Ze kunnen toch ook de voorspellingen bekijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
Lullig, maargoed. Het is niet anders. Ze weten van te voren ook niet dat het gaat regenen of niet.
Maar wel met een zekere mate van zekerheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Daklem het volgende:
Ze weten van te voren ook niet dat het gaat regenen of niet.
Jawel. Daar heb je de weersvoorspelling voor en dat kunnen ze tegenwoordig heel accuraat voorspellen met de meteorologie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
Lullig, maargoed. Het is niet anders. Ze weten van te voren ook niet dat het gaat regenen of niet.
Regen is volgens mij ook een traditie op Wimbledon hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja goed, maar ze kunnen het evenement niet verschuiven. De datums staan vast, dus ze kunnen niks doen aan de regen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het moet minimaal een week non-stop regenen wil Wimbledon indoor gespeeld gaan worden lijkt me, dan is het volledig ander toernooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef Daklem het volgende:
Alhoewel moeten ze altijd een back-up plan hebben om ook eventueel binnen te spelen, als ze in problemen komen met het speelschema. Dat is een voorwaarde voor een wta/atp toernooi.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maargoed, laten we hopen dat het zover niet hoeft te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het moet minimaal een week non-stop regenen wil Wimbledon indoor gespeeld gaan worden lijkt me, dan is het volledig ander toernooi.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
Ah, Marion bereidt zich in ieder geval goed voor op morgen.
[afbeelding]
Ben je nou serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |