Toch denk ik wel dat het op Court 1 geplanned gaat worden. Ze kunnen het niet maken om een kwartfinale partij op een bijbaantje te programmeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kwartfinale van Misa is wel de veruit de minst aansprekende, weinig internationale aandacht waarschijnlijk.
Met dit weer kunnen ze alles maken & goedpratenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch denk ik wel dat het op Court 1 geplanned gaat worden. Ze kunnen het niet maken om een kwartfinale partij op een bijbaantje te programmeren.
Williams van de Maria?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Williams vd Maria![]()
Laat 't nou toch eens droog blijven.
Ik geef het weinig kans, met al die partijen achterstand is dit hooguit baan 2.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat het op Court 1 geplanned gaat worden. Ze kunnen het niet maken om een kwartfinale partij op een bijbaantje te programmeren.
Ik denk juist het omgekeerde. Niemand had verwacht dat beiden spelers zo ver zouden komen. Dit kan daarom een erg leuke partij worden!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kwartfinale van Misa is wel de veruit de minst aansprekende, weinig internationale aandacht waarschijnlijk.
En ik zag ze weer erop gaan, omdat er weer regen kwam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef TheArt het volgende:
Zeilen gaan er af!
Je hebt echt niks te doen hequote:
Dat is dan in het voordeel van Micha. Want ik heb het gevoel dat ze nog niet zo goed tegen de druk kan van een grote publiek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans, met al die partijen achterstand is dit hooguit baan 2.
Nee, zonder rechten gaat dat moeilijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is dan wel weer het geluk van RTL
Misa zenden ze uit
itt de NOS
Als ze het aankan om de nummer 7 van de wereld te verslaan, kan ze een groot publiek denk ik ook wel aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is dan in het voordeel van Micha. Want ik heb het gevoel dat ze nog niet zo goed tegen de druk kan van een grote publiek.
Ze zijn er nog af hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
En ik zag ze weer erop gaan, omdat er weer regen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |