"I'm raising manbearpig awareness."quote:
Zonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef LasTeR het volgende:
Als die kutregen maar optyft!!
ER ZIJN GEEN KLIMAATPROBLEMEN!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:37 schreef thedude0 het volgende:
Het is niet aan mij om klimaatproblemen op te lossen
Ik zeg niet dat ze er zijn maar ik weet ook niet zeker of ze er niet zijn. Ik ben toch verdomme geen wetenschapperquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zon![]()
Laat dat broeikaseffect maar komen, woon op ruim +30 meter boven NAP (Limburg..), dus mijn voeten blijven droog.
Je hoeft geen wetenschapper te zijn daarvoor. De aarde regelt het klimaat al miljoenen en mijoenen jaren zelf. De ene keer is het -40 en de andere keer is het +40. Dan bevriest en smelt er wel eens wat ja. Dat hele milieugebeuren is alleen maar om mensen meer geld uit de zak te kloppen. Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er zijn maar ik weet ook niet zeker of ze er niet zijn. Ik ben toch verdomme geen wetenschapperDaarom vind ik ook dat ik niet met deze onzin geconfronteerd hoef te worden.
Laat ze ff in de waan wil jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
NatuurlijkIs het je wel eens opgevallen dat als er ergens in nederland wateroverlast is dat Limburg er altijd bij zit?
Limburgers die denken dat ze hoog en droog zitten![]()
Zonder broeikaseffect zou het hier anders erg koud zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ik zit er ook mee dat nog nooit is bewezen dat de opwarming van de aarde door het broeikaseffect komt
quote:
Wateroverlast in Limburg?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
NatuurlijkIs het je wel eens opgevallen dat als er ergens in nederland wateroverlast is dat Limburg er altijd bij zit?
Limburgers die denken dat ze hoog en droog zitten![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Zonder broeikaseffect zou het hier anders erg koud zijn hoor.
Ja en jij sterft toch over 30 jaar. Boeieeenddd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hoeft geen wetenschapper te zijn daarvoor. De aarde regelt het klimaat al miljoenen en mijoenen jaren zelf. De ene keer is het -40 en de andere keer is het +40. Dan bevriest en smelt er wel eens wat ja. Dat hele milieugebeuren is alleen maar om mensen meer geld uit de zak te kloppen. Niet meer en niet minder.
Ik ben gestopt met roken. Doe er maar 10 bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:42 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja en jij sterft toch over 30 jaar. Boeieeenddd.![]()
idd.. 't zal mijn tijd wel durenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:42 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja en jij sterft toch over 30 jaar. Boeieeenddd.![]()
Het gewone volk voorbereiden op drastische wijzigingen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je kan ook de tv niet meer aanzetten of je wordt doodgegooid met al dat milieu gezeik.
Alsof het er wat toe zou doen als Nederland in 'groene' stroom gaat investeren terwijl de CO2 uitstoot in China elk jaar 20 keer zo groot wordt.
Probleem is dat de tijdspanne van veranderingen nogal kort is. Waar het normaal duizenden zoniet miljoenen jaren nodig heeft, verandert de klimaat nu in decennia.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef Ps2K het volgende:
Waarom doen die hippies altijd alsof het klimaat een statisch fenomeen is? Alles op deze planeet verandert; er sterven diersoorten uit en er komen nieuwe bij. Het wordt warmer maar soms ook kouder. Big deal! zo gaat dat al 5,4 miljard jaar.
Ijsberen bestaan al 3 miljoen jaar, als ze zich niet zouden kunnen aanpassen dan waren ze al lang uit gestorven.
Klimaathype![]()
Inderdaad. "We moeten de klimaatverandering tegenhouden!!einz"quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef Ps2K het volgende:
Waarom doen die hippies altijd alsof het klimaat een statisch fenomeen is? Alles op deze planeet verandert; er sterven diersoorten uit en er komen nieuwe bij. Het wordt warmer maar soms ook kouder. Big deal! zo gaat dat al 5,4 miljard jaar.
Ijsberen bestaan al 3 miljoen jaar, als ze zich niet zouden kunnen aanpassen dan waren ze al lang uit gestorven.
Klimaathype![]()
En het probleem is? Tussen 1940 en 1970 is de temperatuur drastisch gedaald. In de jaren '50 dacht men dat een nieuwe ijstijd zeer waarschijnlijk was in de komende 100 jaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Probleem is dat de tijdspanne van veranderingen nogal kort is. Waar het normaal duizenden zoniet miljoenen jaren nodig heeft, verandert de klimaat nu in decennia.![]()
alt + tab. zow crimes ook weer gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz. Ga jij eens snel TC spelen
We gaan dood ALLEMAAL.
ooit..
Zoek maar een klimaattopic op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En het probleem is? Tussen 1940 en 1970 is de temperatuur drastisch gedaald.In de jaren '50 dacht men dat een nieuwe ijstijd zeer waarschijnlijk was in de komende 100 jaar.
In de middeleeuwen was Europa zo warm dat er zelfs in noord-engeland wijn werd verbouwd.
Het is heel simpel: Het klimaat verandert (snel of niet) je kunt je aanpassen of uitsterven. Dat is hoe de natuur werkt.
Vindt het ook allemaal maar onzin. Dat het klimaat verandert is wel duidelijk, maar dat het de schuld van de mens is, is dikke onzin. Het zou mij niks verbazen als we over 100 jaar in een ijstijd zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. "We moeten de klimaatverandering tegenhouden!!einz"_ Dan ben je echt dom.
En ook altijd die filmpjes waarin ze ze koeltorens laten zien waar stoom uitkomt als bangmakertje. Jaja, warm water dat afkoelt wordt is inderdaad heul; schadelijk voor het milieu
Gut gut, andere geluiden worden weer eens als dom bestempeld. Wat een verrassing weerquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef Zyggie het volgende:
Kinderen, doe niet net alsof jullie er wat vanaf weten, en stop met het puberale afzetten. Mijn vertrouwen in de mens als informatieverwerker wordt ernstig op de proef gesteld.![]()
A) Ikben geen kindquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef Zyggie het volgende:
Kinderen, doe niet net alsof jullie er wat vanaf weten, en stop met het puberale afzetten. Mijn vertrouwen in de mens als informatieverwerker wordt ernstig op de proef gesteld.![]()
Misschien vergis ik mij omdat ik al jullie uitspraken spiegel aan de wetenschappelijke ontwikkelingen, en niet aan die lieve linkse actievoerders die popconcertjes gaan geven, noch aan een documentaire die ik nog nooit heb gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gut gut, andere geluiden worden weer eens als dom bestempeld. Wat een verrassing weer![]()
Ik kan mijn tijd op veel nuttiger manieren verspillen. Er is meer dan genoeg info over te vinden voor wie er iets over wilt weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Armageddon het volgende:
Leg jij het eens eventjes uit dan Prof Schanulleke!
lees: ik weet het ook niet dus ik probeer me er op deze manier uit te lullen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kan mijn tijd op veel nuttiger manieren verspillen. [/sub]
Je snapt zelf ook wel dat ik hier een grapje maak. Het geeft alleen maar aan dat ik grote kul is allemaal. Dit is trouwens een discussie waar je toch niet uitkomt. Jij denkt dat het allemaal heel erg gesteld is met het milieu, en ik denk van niet. Klaar.quote:
De meeste serieuze wetenschappers op deze planeet delen de verontruste mening.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is trouwens een discussie waar je toch niet uitkomt. Jij denkt dat het allemaal heel erg gesteld is met het milieu, en ik denk van niet. Klaar.
Ooit van nuances gehoord?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat ik hier een grapje maak. Het geeft alleen maar aan dat ik grote kul is allemaal. Dit is trouwens een discussie waar je toch niet uitkomt. Jij denkt dat het allemaal heel erg gesteld is met het milieu, en ik denk van niet. Klaar.
Prima, Als ik klaar ben met TV kijken en computeren dan zet ik de apparaten altijd op standby. Tot zover mijn energiebesparing.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De meeste serieuze wetenschappers op deze planeet delen de verontruste mening.
Maar, zoals je aangeeft, het een noch het ander is onomstotelijk te bewijzen.
Dit neemt niet weg dat het altijd een goed idee is om te besparen op je energie en grondstoffenverbruik, daar is geen klimaatveranderingsprobleem voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |