Goed nieuws!quote:
Voetbal verslaat Live Earth in Brazilië
RIO DE JANEIRO (ANP) - Justitie in de Braziliaanse deelstaat Rio de Janeiro heeft het voor zaterdag geplande concert voor Live Earth op het fameuze strand van Copacabana afgelast.
De ordediensten van de stad Rio hebben het te druk en kunnen de veiligheid van de bezoekers niet garanderen, meldden Braziliaanse media donderdag.
Volgens de krant Jornal do Brasil is het evenement te laat aangemeld en eist het voetbaltoernooi om de Copa America dat momenteel in Venezuela plaatsheeft te veel mankracht op in het voetbalgekke Brazilië. Het concert van zaterdag zou volgens schattingen van de autoriteiten zeker 700.000 mensen trekken.
Milieu
Met de wereldwijde concertreeks Live Earth vragen de organisatoren om meer aandacht voor de opwarming van de aarde. Tal van artiesten hebben toegezegd op te treden ten faveure van het milieu en de aarde. Het was de bedoeling dat er op acht plaatsen concerten worden gehouden maar na de problemen in Rio zijn dat er nog zeven.
De aftrap wordt gegeven in het Australische Sydney dat wordt gevolgd door Tokio, Sjanghai, Hamburg, Londen, Johannesburg en New York. De afsluiting had in de Braziliaanse metropool moeten plaatshebben.
Idd,quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Goed nieuws!Dat het niet doorgaat scheeld al een hoop vervuiling.
Hm ja, laten we alles afgelasten waar mensen bij elkaar komen om lol te hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:40 schreef Thrilled het volgende:
op 7-7-07 concerten laten spelen op 7 plekken, kan niet beter toch? Zeikers... en ik denk dat het een stukje beter is voor de natuur als men geen concerten hield.. denk aan alle auto's die de mensen vervoeren naar de concerten.. bussen, taxi's, afval, stroom, vuurwerk etc etc.. goed bezig
al die concerten/festivals whatever die je opnoemt hebben ook als doel om te vermaken.. Live Earth wil een boodschap uitbrengen zodat mensen bewuster omgaan met energie enzo, de aarde minder snel naar de klote helpen.. en dat willen ze doen door 7 mega-vervuilers/stroomverbruikers overal op de wereld te laten plaats vinden.. way to go , ga jij maar lekker spelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm ja, laten we alles afgelasten waar mensen bij elkaar komen om lol te hebben.
Lowlands, Sensation Black/White, Werchter, Pinkpop, Dancevalley, North Sea Jazz, de plaatselijke toneelvereniging.
Man, ga toch spelenGeldt ook voor die mislukte moderator. Dat die hier nog altijd iets te zeggen schijnt te hebben
![]()
Oke jij wilt dus mensen bewust maken van problemen door iedereen kleitabletten per postduif te sturen. Wat een achterhaalt kut-argument van het kaliber 'De hypocriet Al Gore vliegt de wereld rond en vervuilt zelf het milieu'. Nooit realistisch geweest zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
al die concerten/festivals whatever die je opnoemt hebben ook als doel om te vermaken.. Live Earth wil een boodschap uitbrengen zodat mensen bewuster omgaan met energie enzo, de aarde minder snel naar de klote helpen.. en dat willen ze doen door 7 mega-vervuilers/stroomverbruikers overal op de wereld te laten plaats vinden.. way to go , ga jij maar lekker spelen![]()
![]()
Volgens mij wordt er al genoeg aandacht gevraagd voor het milieu. Als je het nu nog niet door hebt wat men van je wil dan leef je of in een tropisch regenwoud of in een grot.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oke jij wilt dus mensen bewust maken van problemen door iedereen kleitabletten per postduif te sturen. Wat een achterhaalt kut-argument van het kaliber 'De hypocriet Al Gore vliegt de wereld rond en vervuilt zelf het milieu'. Nooit realistisch geweest zeker?
Ja, mee eens. Marketingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Deze onzin hangt me nu zo de strot uitZoals ik al waarschuwde is de gekte nu definitief gekaapt door het bedrijfsleven en dan krijg je achterlijke verschijnselen als dit.
Vervang co2 eens door coca cola, of een ander merk anders waar heel veel marketing achter zit. Dat wordt men ook niet beu.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef JohnDope het volgende:
Let maar op: Nu veel mensen die CO2-propaganda helemaal beu zijn, gaat de KlimaatGestapo een nieuwe propaganda-strategie kiezen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vervang co2 eens door coca cola, of een ander merk anders waar heel veel marketing achter zit. Dat wordt men ook niet beu.
Het wordt steeds bekender, en daardoor zullen er hier nog meer van zulke topics komen die je dan met hand en tand moet bestrijden.![]()
Dat zijn de pubertjes die maar een concentratiespanne hebben van 10 minuten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef JohnDope het volgende:lees anders even de andere topics door over de CO2, je zal zien dat steeds meer mensen het beu aan het worden zijn
![]()
Onzin dat niemand iets in ons rijke westen zou kunnen missen, leven op zich kost ook al geld. Zolang die co2 maatregelen uit algemene middelen betaald worden dan valt het wel mee. Maar zoals ik al in veel topics gezegd heb, zal ik het nog een keer herhalen, laat de overheden eerst maar eens de industrie gaan aanpakken, die zijn verantwoordelijk voor 66% van de uitstoot tegen 50% van de energiekosten.quote:CO2 gaat de burger geld kosten en geld kan over het algemeen niemand missen.
Dan snap ik niet dat nog coca cola en de mac nog steeds zoveel klanten hebben terwijl je wel met de reclames daarvan wordt doodgegooid.quote:En verder moet je voor de gein eens tegen je vrienden, keer op keer op keer een bepaald statement van jou herhalen, wedden dat ze op een dag gek van je worden.![]()
Kom op zeg, de gemiddelde arbeider heeft al zowat geen cent meer te makken met al die kostenstijgingen, als het zo door gaat - ook met die parkeer tarieven - , dan rijdt er straks geen 1 arbeider nog auto, met dank aan o.a. de PvdA.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zijn de pubertjes die maar een concentratiespanne hebben van 10 minuten.![]()
[..]
Onzin dat niemand iets in ons rijke westen zou kunnen missen, leven op zich kost ook al geld. Zolang die co2 maatregelen uit algemene middelen betaald worden dan valt het wel mee. Maar zoals ik al in veel topics gezegd heb, zal ik het nog een keer herhalen, laat de overheden eerst maar eens de industrie gaan aanpakken, die zijn verantwoordelijk voor 66% van de uitstoot tegen 50% van de energiekosten.
In belgie zijn ze bezig met een nieuw kabinet, en daar willen ze de vicepremier ook klimaatminister maken![]()
[..]
Dan snap ik niet dat nog coca cola en de mac nog steeds zoveel klanten hebben terwijl je wel met de reclames daarvan wordt doodgegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |