abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:41:12 #1
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_51163445
quote:

Voetbal verslaat Live Earth in Brazilië

RIO DE JANEIRO (ANP) - Justitie in de Braziliaanse deelstaat Rio de Janeiro heeft het voor zaterdag geplande concert voor Live Earth op het fameuze strand van Copacabana afgelast.

De ordediensten van de stad Rio hebben het te druk en kunnen de veiligheid van de bezoekers niet garanderen, meldden Braziliaanse media donderdag.

Volgens de krant Jornal do Brasil is het evenement te laat aangemeld en eist het voetbaltoernooi om de Copa America dat momenteel in Venezuela plaatsheeft te veel mankracht op in het voetbalgekke Brazilië. Het concert van zaterdag zou volgens schattingen van de autoriteiten zeker 700.000 mensen trekken.

Milieu

Met de wereldwijde concertreeks Live Earth vragen de organisatoren om meer aandacht voor de opwarming van de aarde. Tal van artiesten hebben toegezegd op te treden ten faveure van het milieu en de aarde. Het was de bedoeling dat er op acht plaatsen concerten worden gehouden maar na de problemen in Rio zijn dat er nog zeven.

De aftrap wordt gegeven in het Australische Sydney dat wordt gevolgd door Tokio, Sjanghai, Hamburg, Londen, Johannesburg en New York. De afsluiting had in de Braziliaanse metropool moeten plaatshebben.
Goed nieuws! Dat het niet doorgaat scheeld al een hoop vervuiling.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:45:43 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_51163621
Wel lullig voor de organisatie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_51164128
Move the party to the jungle
pi_51164166
Ja man, fantastisch nieuws...

Als het echt een wereldwijd belangrijk evenement is, zou het dan niet voorrang moeten hebben?
pi_51164249
goed voor het milieu
pi_51164329
Op live earth staan sowieso alleen maar (muv. Chris Cornell en nog wa andere activisten) bands die een beetje hip willen doen met de opwarming van de aarde. Zal kanye west, snoop dogg en de black eyed peas aan zn reet roesten wat er allemaal gebeurt.
pi_51164459
Als je echt wat voor het milieu wil doen moet je op 7-7-07 de Tv uitlaten
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:14:07 #8
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51164662
Als je iets wil doen aan het milieu, dan moet je niet naar iedereen kijken maar jezelf volgen.
pi_51171756
op 7-7-07 concerten laten spelen op 7 plekken, kan niet beter toch? Zeikers... en ik denk dat het een stukje beter is voor de natuur als men geen concerten hield.. denk aan alle auto's die de mensen vervoeren naar de concerten.. bussen, taxi's, afval, stroom, vuurwerk etc etc.. goed bezig
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:13:51 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51178004
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Goed nieuws! Dat het niet doorgaat scheeld al een hoop vervuiling.
Idd,
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51178636
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:40 schreef Thrilled het volgende:
op 7-7-07 concerten laten spelen op 7 plekken, kan niet beter toch? Zeikers... en ik denk dat het een stukje beter is voor de natuur als men geen concerten hield.. denk aan alle auto's die de mensen vervoeren naar de concerten.. bussen, taxi's, afval, stroom, vuurwerk etc etc.. goed bezig
Hm ja, laten we alles afgelasten waar mensen bij elkaar komen om lol te hebben.

Lowlands, Sensation Black/White, Werchter, Pinkpop, Dancevalley, North Sea Jazz, de plaatselijke toneelvereniging.

Man, ga toch spelen Geldt ook voor die mislukte moderator. Dat die hier nog altijd iets te zeggen schijnt te hebben
pi_51180635
Jammer voor brazilie dat het afgelast wordt. Het idee hier achter is in ieder geval nobel genoeg.

Niet dat er ooit wat van terecht zal van het streven co2 reductie. In afrika sterven ook nog steeds al die zielige kindertjes ondanks alle live aid, band aid en ander nobele projecten die we gehad hebben.
pi_51185864
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hm ja, laten we alles afgelasten waar mensen bij elkaar komen om lol te hebben.

Lowlands, Sensation Black/White, Werchter, Pinkpop, Dancevalley, North Sea Jazz, de plaatselijke toneelvereniging.

Man, ga toch spelen Geldt ook voor die mislukte moderator. Dat die hier nog altijd iets te zeggen schijnt te hebben
al die concerten/festivals whatever die je opnoemt hebben ook als doel om te vermaken.. Live Earth wil een boodschap uitbrengen zodat mensen bewuster omgaan met energie enzo, de aarde minder snel naar de klote helpen.. en dat willen ze doen door 7 mega-vervuilers/stroomverbruikers overal op de wereld te laten plaats vinden.. way to go , ga jij maar lekker spelen
pi_51186180
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef Thrilled het volgende:

[..]

al die concerten/festivals whatever die je opnoemt hebben ook als doel om te vermaken.. Live Earth wil een boodschap uitbrengen zodat mensen bewuster omgaan met energie enzo, de aarde minder snel naar de klote helpen.. en dat willen ze doen door 7 mega-vervuilers/stroomverbruikers overal op de wereld te laten plaats vinden.. way to go , ga jij maar lekker spelen
Oke jij wilt dus mensen bewust maken van problemen door iedereen kleitabletten per postduif te sturen. Wat een achterhaalt kut-argument van het kaliber 'De hypocriet Al Gore vliegt de wereld rond en vervuilt zelf het milieu'. Nooit realistisch geweest zeker?
pi_51186735
Deze onzin hangt me nu zo de strot uit Zoals ik al waarschuwde is de gekte nu definitief gekaapt door het bedrijfsleven en dan krijg je achterlijke verschijnselen als dit.
pi_51191580
Gelukkig gaat het concert wel door, en kuinne nog meer zogenaamde scepticit zich hier aan gaan ergeren
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:57:16 #17
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51192365
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Oke jij wilt dus mensen bewust maken van problemen door iedereen kleitabletten per postduif te sturen. Wat een achterhaalt kut-argument van het kaliber 'De hypocriet Al Gore vliegt de wereld rond en vervuilt zelf het milieu'. Nooit realistisch geweest zeker?
Volgens mij wordt er al genoeg aandacht gevraagd voor het milieu. Als je het nu nog niet door hebt wat men van je wil dan leef je of in een tropisch regenwoud of in een grot.
Heb je wel gezien wat er werkelijk wordt gedaan om de CO2 terug te dringen, tot op heden nog geen moer, diddly squat.

Alleen maar aandacht vragen en ja de hele wereld rondvliegen (Gore, Clinton, complete klimaatconferenties) om ons te vertellen dat wij moeten stoppen met consumeren, en als we al consumeren dan moeten we dat compenseren. Al Gore compenseert overigens niet, de compensatie van hem zit verweven in zijn eigen klimaatbedrijven, dus daarmee is hij nog steeds een grootvervuiler.

Er is momenteel een hele industrie omheen gebouwd waar al miljarden in omgaan, tuurlijk moet daar een graantje van meegepikt worden. Zolang de boodschapper zelf het goede voorbeeld niet geeft wat verwacht je dan van de burger. In dat geval hadden we al lang allemaal een set zonnepanelen gehad, de energiemaatschappijen kijken wel uit.

Het is net als met Live Aid, goed bedoelt maar is het probleem opgelost? Er zijn wel heel veel corrupte regimes beter van geworden. Ik start binnenkort een Weapon-Aid of Live Weapon, volgens mij kunnen we daar nog wel wat goeroes gebruiken.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_51193069
Goh, aan de reacties te lezen zijn mensen er hier erg overstuur van .
pi_51194281
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Deze onzin hangt me nu zo de strot uit Zoals ik al waarschuwde is de gekte nu definitief gekaapt door het bedrijfsleven en dan krijg je achterlijke verschijnselen als dit.
Ja, mee eens. Marketing
pi_51200293
Wat een CO2-propaganda inderdaad, Joseph Goebbels zou jaloers zijn op Al Gore als hij nu nog geleefd had.

Er gaat geen dagdeel voorbij of wij worden weer bestookt met CO2-propaganda.

Let maar op: Nu veel mensen die CO2-propaganda helemaal beu zijn, gaat de KlimaatGestapo een nieuwe propaganda-strategie kiezen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51200555
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef JohnDope het volgende:
Let maar op: Nu veel mensen die CO2-propaganda helemaal beu zijn, gaat de KlimaatGestapo een nieuwe propaganda-strategie kiezen.
Vervang co2 eens door coca cola, of een ander merk anders waar heel veel marketing achter zit. Dat wordt men ook niet beu.

Het wordt steeds bekender, en daardoor zullen er hier nog meer van zulke topics komen die je dan met hand en tand moet bestrijden.
pi_51200722
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vervang co2 eens door coca cola, of een ander merk anders waar heel veel marketing achter zit. Dat wordt men ook niet beu.

Het wordt steeds bekender, en daardoor zullen er hier nog meer van zulke topics komen die je dan met hand en tand moet bestrijden.
lees anders even de andere topics door over de CO2, je zal zien dat steeds meer mensen het beu aan het worden zijn

CO2 gaat de burger geld kosten en geld kan over het algemeen niemand missen.

En verder moet je voor de gein eens tegen je vrienden, keer op keer op keer een bepaald statement van jou herhalen, wedden dat ze op een dag gek van je worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51201357
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef JohnDope het volgende:

lees anders even de andere topics door over de CO2, je zal zien dat steeds meer mensen het beu aan het worden zijn
Dat zijn de pubertjes die maar een concentratiespanne hebben van 10 minuten.
quote:
CO2 gaat de burger geld kosten en geld kan over het algemeen niemand missen.
Onzin dat niemand iets in ons rijke westen zou kunnen missen, leven op zich kost ook al geld. Zolang die co2 maatregelen uit algemene middelen betaald worden dan valt het wel mee. Maar zoals ik al in veel topics gezegd heb, zal ik het nog een keer herhalen, laat de overheden eerst maar eens de industrie gaan aanpakken, die zijn verantwoordelijk voor 66% van de uitstoot tegen 50% van de energiekosten.

In belgie zijn ze bezig met een nieuw kabinet, en daar willen ze de vicepremier ook klimaatminister maken
quote:
En verder moet je voor de gein eens tegen je vrienden, keer op keer op keer een bepaald statement van jou herhalen, wedden dat ze op een dag gek van je worden.
Dan snap ik niet dat nog coca cola en de mac nog steeds zoveel klanten hebben terwijl je wel met de reclames daarvan wordt doodgegooid.
pi_51201463
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat zijn de pubertjes die maar een concentratiespanne hebben van 10 minuten.
[..]

Onzin dat niemand iets in ons rijke westen zou kunnen missen, leven op zich kost ook al geld. Zolang die co2 maatregelen uit algemene middelen betaald worden dan valt het wel mee. Maar zoals ik al in veel topics gezegd heb, zal ik het nog een keer herhalen, laat de overheden eerst maar eens de industrie gaan aanpakken, die zijn verantwoordelijk voor 66% van de uitstoot tegen 50% van de energiekosten.

In belgie zijn ze bezig met een nieuw kabinet, en daar willen ze de vicepremier ook klimaatminister maken
[..]

Dan snap ik niet dat nog coca cola en de mac nog steeds zoveel klanten hebben terwijl je wel met de reclames daarvan wordt doodgegooid.
Kom op zeg, de gemiddelde arbeider heeft al zowat geen cent meer te makken met al die kostenstijgingen, als het zo door gaat - ook met die parkeer tarieven - , dan rijdt er straks geen 1 arbeider nog auto, met dank aan o.a. de PvdA.

Maar probeer het nou maar eens bij je vrienden...... jij bedenkt een statement en vervolgens blijf je dat statement keer op keer op keer herhalen. En zie dan hoe jouw vrienden daar op reageren.
Zo werkt dat betoog van de CO2Gestapo ook op de burgers.

Verder zie ik zelden reclames voor mac en coca cola.
pi_51202318
Ik ben het met JohnDope eens. Als je maar vaak genoeg blijft zeggen dat CO2-uitstoot de veroorzaker van klimaatstijging is, gaan mensen het vanzelf een keer geloven. Gelukkig zijn veel wetenschappers heel sceptisch over die stelling. Het verband tussen CO2-uitstoot en klimaatschommeling is nog nooit wetenschappelijk aangetoond! . Vooral deze zin zou OOK eens tot vervelens toe moeten worden herhaald.

Ik hoor trouwens steeds meer mensen in mijn omgeving, die de CO2-indoctrinatie en CO2-hype al net zo beu zijn als ik. Ik boycot Live Earth dan ook en ik gun de uitzendingen op tv nog geen blik waardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')