Het is begin juli. Enige die er wat aan kan veranderen ben jij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:13 schreef jd1982 het volgende:
Wrahhhh ik wordt echt depressief van dit kutweer erbij... zo kan je ook niet eens iets doen om afleiding te zoeken jahwtf man... kutzomer, dacht begin dit jaar nog 2007 wordt mijn jaar weer eens... weer naar de tering...
Dat ligt ook behoorlijk aan je situatie. Wij zijn wel nog vrienden, en heel erg goede zelfs. Voornamelijk omdat zij nog niet aan een relatie toe is en we dus niet uitsluiten dat het nog goedkomtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef Niri het volgende:
Hmm ik ben echt allang over mijn ex heen, maar net flinke ruzie gehad en dat doet me toch wel veel verdriet. Hij vind dat ik geen leven heb, hij wil me nooit meer spreken, vind me een stalker en heeft een hekel aan me. Denkt hij nou echt dat ie zo leuk is dat ik de hele dag op mijn kamertje op hem zit te wachten en hem te stalken. Dat stalker slaat sowieso nergens op, want ik word 'gedwongen' contact met hem op te nemen omdat hij steeds het geld wat ik nog van hem kreeg niet betaalde..
Ook dat ik geen leven heb vind ik echt belachelijk, want hij heeft de afgelopen 5 maanden nog geen enkele keer gevraagt hoe het met me ging en hoe mijn leven eruit ziet. Hij weet simpelweg niets van mij leven.
Ik denk vooral dat hij boos is omdat ik zijn ouders een bedankt-kaartje heb gestuurd, want dat wou hij absoluut niet dat ik dat deed. Vandaag een kaartje terug gekregen dat ie ouders het wel helemaal geweldig vonden dat ik ze had geschreven en dat ze me echt een toffe meid vinden.
Naja jammer dat dingen zo moeten lopen na een relatie van 2 jaar. Had echt gehoopt dat wij die uitzondering zouden zijn die wel vrienden konden worden na een relatie. Maarja; 'een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie'!!!
Nou dit moest ik even kwijt, oeeeee want ben zo boos dat iemand zich zo belachelijk kan gedragen terwijl ik echt mijn best doe normaal te doen. Ik zal hem nu iedergeval met rust laten en zijn keus voor helmeaal geen contact proberen te respecteren, hoe moeilijk dat ook is..!
Maakt me niet echt uit hoor, ik ben mezelf, anderen kunnen dit respecteren, of dom vinden, als ze dat vinden heb ik niks aan zequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is begin juli. Enige die er wat aan kan veranderen ben jij.
Nog een tip: Haal je naam van FOK!. Neem aan dat je niet wilt dat iedereen je posts kan zien.
wtf! hoe lang zijn jullie al uit elkaar??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef MaVaEe het volgende:
F*cking hell....
Ik reed net van mn werk naar huis zie ik mijn EX zoenen met een jongen voor een deur van een huis!!!
Damn! :S
Ik weet dat ik het beter is dat het uit is als ze zich zo gedraagt maar toch vreet het aan je! :S
1,5 week.... :Squote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:23 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
wtf! hoe lang zijn jullie al uit elkaar??
Bij mij is het nu een week uit, maar als mijn vriend (uh ex) met een ander zou gaan zoenen zou ik weer kapot gaan..... hoop ook dat hij het respect heeft om dat nu nog ff niet te doen ...
Nee wat kan hij er aan doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef hannekethemaster het volgende:
kan ik me iets bij voorstellen... had je niet de neiging om die gast aan te vliegen??
Nee het valt mij ook retezwaar...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef hannekethemaster het volgende:
ik kan er gewoon niet bij dat iemand van wie je zoveel gehouden hebt je van de een op andere dag zoiets kan aandoen..... snap geen fuck van de liefde... :s
Tja dat is voor vrouwen makkelijker dan voor mannen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef hannekethemaster het volgende:
haha ja dat werkt het beste, ik moet morgenvroeg werken maar morgenavond gaat er gestapt worden!! niks werkt zo goed als een semi-rebound
en zo voel ik mij nu ook! hoe kan je nou iemand gelijk laten slapen als je terugbent van vakantie! geen normaal gesprek met mij niks, gelijk de nieuwe lover laten komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef hannekethemaster het volgende:
ik kan er gewoon niet bij dat iemand van wie je zoveel gehouden hebt je van de een op andere dag zoiets kan aandoen..... snap geen fuck van de liefde...![]()
Nou, dat is eigelijk heel logisch: het is gezellig en is duidelijk dat je dan niet meer aan je ex denkt of daarmee bezig bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef sandertjuh het volgende:
en zo voel ik mij nu ook! hoe kan je nou iemand gelijk laten slapen als je terugbent van vakantie! geen normaal gesprek met mij niks, gelijk de nieuwe lover laten komen.
that hurts the most!
ik was ook niet van plan om er nog energie in te gaan steken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dat is eigelijk heel logisch: het is gezellig en is duidelijk dat je dan niet meer aan je ex denkt of daarmee bezig bent.
En dat dat pijnlijk is, snap ik heel goed, maar je kunt niets anders dan accepteren dat die ander daar zo tegenaan kijkt. Zou een moment van bezinning kunnen zijn waarop je tegen jezelf zegt "nou, ik zie nu hoe geinteresseerd je op dit moment in me bent, en daar vind ik mezelf te goed voor, dus ik vind het ook niet meer waard om er energie in te steken.exie!" (zo arrogant ben ik in ieder geval wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |