Zo te zien keuze genoeg ! Maar zei blijft zeker in je hoofd rondlopen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef jd1982 het volgende:
Ik kan dus morgen of hier de stad in, borrel drinken met een meisje, of met een ander meisje mee met de bus naar Groningen daar naar een party... heb er ook geen behoefte aan, maar misschien is het wel goed?...
@Sandertjuh: hoe komt het dat jij al die dingen weet? Vertelt je ex je dat of zo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef sandertjuh het volgende:
vanavond komt die jongen van vakantie naar haar hoe en blijft bij haar slapen. achterbakse hoer.
nog even een messteek in me rug achteraf.
gadverdamme
Nou, dan weet je toch wat voor jou werkt? Ik weet niet hoor, maar voor sommige werkt keiharde confrontatie, grip krijgen op je gedachten, maar als jij nu al weet dat als je dat doet, je aan een bepaald verdriet voorbij gaat, waarom vraag je je dan af wat je moet doen als een ander het zo goed weet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:41 schreef jd1982 het volgende:
Nee ik ben hier om mn verhaal kwijt te kunnen, dat helpt voor mij, na 3 maanden mijn gezeik kwijt te kunnen en gezeik van anderen te lezen gaat het vanzelf over, het duurt bij mij nou eenmaal langer dan bij anderen, klaar!
Maar als je alleen maar gezeik krijgt van huil niet etc, wat moet ik daarmee, zeg maar wat ik moet gaan doen, om me beter te voelen als je het zo goed weet.
Ik slikte de eerste dagen Valdispert. Het kwam bij mij echt heel heftig aan. En heb die dingen geslikt totdat ik dacht dat ik het wel weer alleen kon. Verder heb ik vooral gezorgd dat ik niet alleen was, heb ik een pakje sigaretten gekocht en werd ik nog gek... gek van verdriet. Maar die fase ging over. Maar de sigaretten en het ervoor zorgen dat mensen om me heen waren, hielpen me. En vooral even iemand uitzoeken tegen wie je kan praten en bij wie je uit kan huilen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:hoe komen jullie de eerste dagen door.... ik heb het zo moeilijk hiermee... ben emotioneel helemaal op...
Ik had dat ook, juist door mijn ex te leren kennen, merkte ik hoe veel ik vroeger gemist had. En als je er dan achter komt wat je gemist hebt*, en je bent blij dat je dat nu hebt... dan doet het dubbel zoveel pijn als je het weer verliest. Want tijdens mijn relatie werd me pas duidelijk in hoeverre ik vroeger tekort ben gedaan. Heeft echt wel even geduurd bij mij voordat ik dat verlies achter me kon laten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef jd1982 het volgende:
Eerlijk gezegd had ik dat ook al niet, en mijn vriendin vulde dat gat... ik was me daar bewust van en wilde ook zo graag altijd bij haar zijn (omdat ik niks anders had), dat ik zelf erover ben begonnen om er mee te stoppen toen... het is gewoon beter, maar het voelt kut, en ben nou eenmaal enorm emotioneel ingesteld.
Eenzaamheid is een kutgevoel! Zou willen dat ik een remedie voor je had, maar het is een state of mind. Wat je zou kunnen doen is, comedies kijken (met de TV aan en door in een serie te kruipen heb je toch niet het gevoel dat je alleen bent). En zorg dat je onder de mensen komt overdag. Dus niet de hele dag als een kluizenaar thuis gaan zitten, maar ga de deur uit, ga naar de markt -veel mensen-, trek met vrienden ff op. Zoek in ieder geval gelegenheden dat je niet alleen zit, door de hele dag thuis te zitten, ga je je alleen maar eenzamer voelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik heb maar een goede vriend... wiens vertrouwen ik ook geschonden heb.. dus hoop dat dat nog goed komt.. voor de rest ben ik ook maar eenzaam..
Daar heb ik wel een antwoord voor je op: nee dat gaat niet werken! Waarom niet, als het al zou werken, zou ze nu direct een relatie met je aangaan. En ja, dit gaat gecompliceerd worden, ik herken je verhaal helemaal. Heb 4 maanden lang in dezelfde situatie gezeten. Pas 3 weken geleden doorbroken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:08 schreef Zotheid het volgende:
Leuk meisje hier in de stad? Zo ja, met toekomstmogelijkheden? Gewoon doen!
Pfff sprak net m'n ex op msn. Bleven allebei rustig. Ze vroeg nog hoe ik over dat zoenen denk. Maar dat blijken we dus allebei niet erg te vinden ook al voelt ze er verder niks bij. Gaat dit te gecompliceerd worden of is er een goeie kans dat dit nog gaat werken?
verlatings angst?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:59 schreef Zotheid het volgende:
We hebben vandaag eindelijk normaal gepraat sinds ze het uit heeft gemaakt. En het voelde weer allemaal zo goed. Ik ben in elk geval blij dat we geen ruzie meer hebben. Daar hadden haar vriendinnen trouwens een groot aandeel in.. Ik zie wel hoe het verder gaat, de hoop is moeilijk weg te krijgen, maar op haar wachten doe ik niet. Niet dat ik nu wel zin heb in iemand anders maarja..
Vanavond weer uit, proberen haar te vergeten. Maar dan lig ik straks weer in bed en dan ga ik toch weer aan dr denken, wat kan ik daar het beste tegen doen. Had voordat ik met haar ook last van piekeren voor ik ging slapen, de hele relatie geen last van gehad, en nu is het weer terug.
Zou best kunnen, ben door haar een veel sterker persoon geworden. Ik ben bang dat nu ze weg is ik weer de oude word.quote:
Nou die gaat binnenkort een half jaar naar het buitenland, dus dan zou ik al haast bang worden dat het TE gezellig is... en naar die party verder weg, sjah op zich zou ik wel iets geks kunnen gebruiken, wie weet!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:08 schreef Zotheid het volgende:
Leuk meisje hier in de stad? Zo ja, met toekomstmogelijkheden? Gewoon doen!
Pfff sprak net m'n ex op msn. Bleven allebei rustig. Ze vroeg nog hoe ik over dat zoenen denk. Maar dat blijken we dus allebei niet erg te vinden ook al voelt ze er verder niks bij. Gaat dit te gecompliceerd worden of is er een goeie kans dat dit nog gaat werken?
veel sterker persoon? je valt bijna uit elkaar van ellende zonder haar man. enige wat zij je gebracht heeft is blijkbaar afhankelijkheid. je moet zonder haar een sterker persoon worden niet met haarquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ben door haar een veel sterker persoon geworden. Ik ben bang dat nu ze weg is ik weer de oude word.
Daarnaast zou het ook door de scheiding van m'n ouders kunnen komen, niet dat ik zo iemand ben die daar alles op afschuift...
Hmm ja anders kan je straks een half jaar gaan wachten, is ook niet erg goed denk ik. Ik zou gewoon naar die party gaan, even haar vergeten en gezellig wat met die vriendin doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Nou die gaat binnenkort een half jaar naar het buitenland, dus dan zou ik al haast bang worden dat het TE gezellig is... en naar die party verder weg, sjah op zich zou ik wel iets geks kunnen gebruiken, wie weet!
Ja daar heb je ook wel gelijk in, maar dankzij haar ben ik wel veel minder gaan drinken, gestopt met roken en blowen. Heb leuker werk gezocht en ga een andere opleiding doen. Dingen die ik waarschijnlijk niet had aangepast als ik niet met haar heb gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
veel sterker persoon? je valt bijna uit elkaar van ellende zonder haar man. enige wat zij je gebracht heeft is blijkbaar afhankelijkheid. je moet zonder haar een sterker persoon worden niet met haar
jap, ze vertelde het vrolijk toen ik bij haar aan de deur stond, dat hij vanavond weer kwam en bleef slapen. En ik heb gelijk gehad, hij heeft gewoon bij haar geslapen en niet bij haar broertje zoals ze het leuk zei, toedeloe dus, ik vind je nu echt vies en hoef niks meer van je te weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
@Sandertjuh: hoe komt het dat jij al die dingen weet? Vertelt je ex je dat of zo?
[..]
Dat slikte ik ook!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef MNR het volgende:
Ik slikte de eerste dagen Valdispert. Het kwam bij mij echt heel heftig aan. En heb die dingen geslikt totdat ik dacht dat ik het wel weer alleen kon. Verder heb ik vooral gezorgd dat ik niet alleen was, heb ik een pakje sigaretten gekocht en werd ik nog gek... gek van verdriet. Maar die fase ging over. Maar de sigaretten en het ervoor zorgen dat mensen om me heen waren, hielpen me. En vooral even iemand uitzoeken tegen wie je kan praten en bij wie je uit kan huilen.
[..]
Sjee... dat is ook niet erg aardig. Waarom zou ze zoiets vertellen, denk je? Kan me amper voorstellen dat ze dat niet doet om je te kwetsen, of heb jij een ander idee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:45 schreef sandertjuh het volgende:
jap, ze vertelde het vrolijk toen ik bij haar aan de deur stond, dat hij vanavond weer kwam en bleef slapen. En ik heb gelijk gehad, hij heeft gewoon bij haar geslapen en niet bij haar broertje zoals ze het leuk zei, toedeloe dus, ik vind je nu echt vies en hoef niks meer van je te weten.
Hahaha! Die MaVaEe tochquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef MaVaEe het volgende:
Dat slikte ik ook!Ik kreeg er redelijk wat rust van vooral op mn werk!
Ik heb vandaag echt een goede dag gehad! Ik wil haar niet meer terug en ik word overrompeld met evil hersenspinsels!![]()
(Zij krijgt namelijk nog 950 euro van me van de geannuleerde vakantie).
![]()
Wees blij dat je dr kwijtbent. want als ze zo'n verborgen persoonlijkheid heeft dat ze je dit nu nog na 2 jaar kan flikken, zonder dat je dat ooit had kunnen verwachten... wie weet wat ze in de toekomst zou flikken... dan zou het nog pijnlijker geweest zijn...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef sandertjuh het volgende:
Ik voel me elke avond maar kut, op de dag red ik het wel een beetje maarja ze blijft er ook maar dingen opgooien
Nu kwam de broer van die jongen praten waar ze nu mee gaat dat ik geen babbels moest hebben anders kwam ie me ff opzoeken ofzo, er blijven maar dingen opkomen en ik wil er niks meer mee te maken hebben. ik nam dat gesprek ook maar niet serieus en mocht ie komen so be it, ik ben gelukkig ook niet alleen.
maargoed het doet verdomd zeer dat ze er maar shit op blijft gooien.
ik probeer het te vermijden maar als ze mij gaat smsen met die shit ja dan kan ik daar vrij weinig aandoen, ik probeer haar ook te vermijden anders komt het nooit goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Sander doe jezelf een lol en vermijd dit soort situaties. Dus dwing jezelf om geen informatie meer op te nemen over je ex of iets waar daarmee te maken heeft. En wat die kerel betreft: diep triest![]()
Enne, dat ze ze dingen bovenop gooit, is alleen maar omdat jij dat toelaat. Kwel jezelf niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |