abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51161805
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

En dat is dus ook waar ik nu de neiging naar heb, ik weet dat die jongen er is en ik kan het bijna niet laten om te smsen of ze lekker met hem heeft geslapen of dat ze lekker met hem heeft geneutk terwijl ik de hele nacht wakker lig. Maar joey heeft gelijk en je moet het lekker negeren, veel afleiding zoeken en niks meer van je laten horen, laat haar maar lekker erin stikken. Anders haal je alleen maar jezelf naar beneden.

het is wel moeilijk maargoed, veel afleiding zoeken dus
Jah volgens mijn psycholoog moet ik een hobby zoeken, maar dat is nog niet makkelijk, daarnaast zit ik 40uur per week op werk achter de pc, veel rekenwerk dus veel wachttijd = denktijd voor mij.

Fitness helpt wel een beetje, maar goed dat doe je ook niet langer dan 2uur. Ik moet echt iets hebben, een afleiding inderdaad...

Eerlijk gezegd had ik dat ook al niet, en mijn vriendin vulde dat gat... ik was me daar bewust van en wilde ook zo graag altijd bij haar zijn (omdat ik niks anders had), dat ik zelf erover ben begonnen om er mee te stoppen toen... het is gewoon beter, maar het voelt kut, en ben nou eenmaal enorm emotioneel ingesteld.

---

Ps... Seventh-Heaven, ook 2 opties wat ik wel lekker vond... muziek luisteren waardoor je enorm overal aan gaat denken, gewoon janken, janken tot je opeens voor je uit kijkt en denkt... ik kan niet meer huilen...

of... pak een kussen, druk m in je gezicht en schreeuw keihard, AAAAHHHHHH!!! misschien raar, maar doe het nog wel eens... (nu heb ik ook een lichte vorm van ADHD, maar helpt jouw misschien ook...)

[ Bericht 17% gewijzigd door jd1982 op 05-07-2007 11:57:23 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:56:49 #127
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51162003
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ik kreeg de complimenten van het GGZ (weet niet of dat overal hetzelfde heet) hoe ik alles weer oppakte en dat ik begonnen ben met sporten, en er eigenlijk alles voor doe om me beter te voelen, maar het kutgevoel blijft hangen, zakte langzaam weg, maar is nu weer terug en ik snap niet waarom, het ging echt steeds beter.

Maar wat ik zeg, eindeloos zeuren samen met anderen over hoe kut het wel niet is, hielp mij de vorige keer gewoon, toen was ik er na ca. 3 maanden vanaf, redelijk snel nog vond ik toen, kon toen ook alles hebben, ook al stond ze in de kroeg naast me te zoenen met een of andere stumper... ik wil het nu weer helemaal verwerken en niet verdrukken zoals met een ex van 7 jaar terug, waar ik soms nog steeds een kutgevoel over heb.
Je kan ook niet verwachten dat het in een rechte lijn vooruit gaat. En je moet ook weer een volgende stap zetten. Zeker als je loopt bij de GGZ ga ik er vanuit dat het niet alleen deze breakup is die jou dwars zit. Dat eindeloos zeuren is dan misschien een oplossing voor de korte termijn, maar op de lange termijn lost het niets op. Je kan jezelf veel beter confronteren en zoeken naar een oplossing. En de oplossing is je emoties begrijpen en dan aanpakken,
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51162014
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Jah volgens mijn psycholoog moet ik een hobby zoeken, maar dat is nog niet makkelijk, daarnaast zit ik 40uur per week op werk achter de pc, veel rekenwerk dus veel wachttijd = denktijd voor mij.

Fitness helpt wel een beetje, maar goed dat doe je ook niet langer dan 2uur. Ik moet echt iets hebben, een afleiding inderdaad...

Eerlijk gezegd had ik dat ook al niet, en mijn vriendin vulde dat gat... ik was me daar bewust van en wilde ook zo graag altijd bij haar zijn (omdat ik niks anders had), dat ik zelf erover ben begonnen om er mee te stoppen toen... het is gewoon beter, maar het voelt kut, en ben nou eenmaal enorm emotioneel ingesteld.
Fitniss helpt wel bij mij, ga zo ook maar weer, moet echt wat boosheid en agressie kwijt. Ik kan er in ieder geval veel woede en agressie in kwijt. Ik was gelukkig niet in zo grote mate afhankelijk van me vriendin, ik heb gelukkig nog een hechte vriendengroep die me nu lief opvangen. Ik weet nu ook zeker dat ik die nooit zou laten voor een meisje! dus ik kan de leegte wel een beetje opvullen maar ik heb het vooral snachts zwaar, ik kan er niet van slapen en na een paar dagen breekt het je echt op.

ik eet trouwens ook niet meer sinds zondag, heb gisteren 2 broodjes op en dat was het wel in de afgelopen dagen, ik hoef ook echt niet te eten. Misschien zo even wat eten voor het fitnessen, is wel zo verstanding. Ik word alleen al kotsmisselijk als ik eten zie en/of ruik!
pi_51162098
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je kan ook niet verwachten dat het in een rechte lijn vooruit gaat. En je moet ook weer een volgende stap zetten. Zeker als je loopt bij de GGZ ga ik er vanuit dat het niet alleen deze breakup is die jou dwars zit. Dat eindeloos zeuren is dan misschien een oplossing voor de korte termijn, maar voor de lange termijn lost het niets op.
Klopt... echte vrienden zijn allemaal verhuisd, werk alleen, woon alleen, het is allemaal veel meer, had ook anti-depressiva etc, ben ik nu ook van aan het afkicken, etc... het hebben van een vriendin deed me zo goed dat ik het nu des te meer mis (maar drukte haar bijna dood, dat gaf ik ook toe, ze zei eerst dat ze er altijd voor me was, maar kon het uiteindelijk ook niet meer aan, maar was nog steeds gek op me, miss nu nog steeds wel... maar moet mezelf zien te vermaken, dat lukt alleen nog niet echt...).

Heb vanaf 2uur lang weekend omdat ik veel moest overwerken vorige week, maar weer naar de fitness en misschien iets doen... maar wat...
pi_51162719
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Klopt... echte vrienden zijn allemaal verhuisd, werk alleen, woon alleen, het is allemaal veel meer, had ook anti-depressiva etc, ben ik nu ook van aan het afkicken, etc... het hebben van een vriendin deed me zo goed dat ik het nu des te meer mis (maar drukte haar bijna dood, dat gaf ik ook toe, ze zei eerst dat ze er altijd voor me was, maar kon het uiteindelijk ook niet meer aan, maar was nog steeds gek op me, miss nu nog steeds wel... maar moet mezelf zien te vermaken, dat lukt alleen nog niet echt...).

Heb vanaf 2uur lang weekend omdat ik veel moest overwerken vorige week, maar weer naar de fitness en misschien iets doen... maar wat...
lijkt me wel frustrerend als het lijkt alsof je er alleen voor staat, dat je niet even 5 minuten fietst en bij een goede vrien van je bent die je opvangt en je op sleeptouw neemt. Je kan ook niet een weekendje bij een oude vriend langsgaan? die je even op sleeptouw kan nemen?
pi_51162751
Ik heb ook ADHD. maar weet niet of dat het me extra moeilijk maakt... weet wel dat ik me heel snel hecht aan mensen. en ook heel snel van mensen waar ik om geef ga houden...
pi_51162971
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:18 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

lijkt me wel frustrerend als het lijkt alsof je er alleen voor staat, dat je niet even 5 minuten fietst en bij een goede vrien van je bent die je opvangt en je op sleeptouw neemt. Je kan ook niet een weekendje bij een oude vriend langsgaan? die je even op sleeptouw kan nemen?
Wat is nou het geval, de beste vriend is jaar geleden verhuisd naar Den Haag (250km van hier) heeft onregelmatige werktijden en werkt t/m 10 juli, heeft dan vakantie t/m 20 juli en ik heb vakantie van 21juli t/m 12aug... dichtsbijzijnde vriend/bekende... is 45minuten fietsen en het weer zit niet mee en hij zit vrijwel altijd bij zn vriendin op vrije avonden...
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik heb ook ADHD. maar weet niet of dat het me extra moeilijk maakt... weet wel dat ik me heel snel hecht aan mensen. en ook heel snel van mensen waar ik om geef ga houden...
Denk dat iedereen dat hier wel een beetje heeft, als je echt om iemand geeft, zoals in je relatie laat je dat ook moeilijker los, je geeft waarschijnlijk meer om de ander dan andersom, zonder dat je dat beide doorhebt, want dat is niet te meten... des te moeilijker is het nu...
pi_51163444
Mijn vriendin was dus in feite 'mijn vriendin' EN 'mijn vrienden' tegelijk... beide kwijt dus.

Hoe is het zover gekomen... vwo, iedereen behalve ik ging naar andere stad (Universiteit), daarna op school gezeten in Zwolle (hele hechte groep, viel uit elkaar na diploma, sommige ander school, sommige werken)... sporten deed ik niet meer sinds mn 12e, bekenden via uitgaan zijn nu dus verhuisd...

Eigenlijk zou ik nieuwe vrienden moeten zoeken, op mn werk zit ik alleen dus dat is niks, dus sjah... in de winkel koop je ze niet...
pi_51164312
ik heb maar een goede vriend... wiens vertrouwen ik ook geschonden heb.. dus hoop dat dat nog goed komt.. voor de rest ben ik ook maar eenzaam..
pi_51164354
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik heb maar een goede vriend... wiens vertrouwen ik ook geschonden heb.. dus hoop dat dat nog goed komt.. voor de rest ben ik ook maar eenzaam..
Ach in moeilijke tijden val je uiteindelijk altijd op jezelf terug.
Ik ga incognito door het leven..........
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:35:37 #136
77575 NiTiN
Move On Up
pi_51167567
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

als je zo'n sterretje zet, is het toch de bedoeling dat je onder je tekst dat sterretje verduidelijkt?
verder niet nieuwsgierig hoor...
Owja fuck. * was:

*oud collega, waar ik zo even langs ga, beetje babbelen

en nu:
was gezellig,
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:38:25 #137
77575 NiTiN
Move On Up
pi_51167647
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:53 schreef jd1982 het volgende:
Hee NiTiN... je klinkt alsof je weer hoop hebt... ik heb ook regelmatig nog een 'gewoon leuk' gesprek gehad met mn ex, maar goed...

Ik weet al niet eens meer hoe lang het uit is nu... 5, 6 weken? Ik wordt helemaal gek deze week, ik snap er niks van, alles was redelijk gezakt en het voelt nu alsof het net uit is, elke avond denk ik, lekker slapen, morgen voel ik me beter en elke ochtend is het nog erger dan de dag ervoor...

Hoe langer het duurt, hoe meer ik denk dat zij 'de ware' was, maar whatever, dat zal wel niet eens bestaan... maar het ging beter en beter en waar komt die terugval vandaan

ps... verleden tijd met dt?
Geen hoop op samen, maar wel een voorgevoel dat maatjes blijven er blijkbaar nog wel in kan zitten, zoals het was. Het klikt wat dat betreft gewoon.
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:53:32 #138
180572 Zotheid
De lof der
pi_51168205
Pfff m'n ex was net hier. Even om het goed uit te maken enzo. Heb haar dr laatste spullen terug gegeven en op een begeven moment lag ik in m'n bed, vroeg aan haar of ze naast me kwam liggen en een minuut later ofzo begonnen we te zoenen. Ze zegt dat ze hier niks bij voelt en ze zegt dat ze redelijk zeker weet dat de gevoelens ook niet terug komen.. Maar hoe groot is de kans dat dat daadwerkelijk zo is, moet ik hoop blijven houden of is dat onnodig..
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_51168430
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef Zotheid het volgende:
Pfff m'n ex was net hier. Even om het goed uit te maken enzo. Heb haar dr laatste spullen terug gegeven en op een begeven moment lag ik in m'n bed, vroeg aan haar of ze naast me kwam liggen en een minuut later ofzo begonnen we te zoenen. Ze zegt dat ze hier niks bij voelt en ze zegt dat ze redelijk zeker weet dat de gevoelens ook niet terug komen.. Maar hoe groot is de kans dat dat daadwerkelijk zo is, moet ik hoop blijven houden of is dat onnodig..
Nooit hoop houden geloof me dat is een gouden regel, ik weet ook uit ervaring dat het moeilijk is maar zodra je hoop gaat houden stoot je straks weer je hoofd. Dan wordt het een jojo effect dan ben je weer positief door iets en daarna hoor je iets minder leuks en zit je met de gebakken peren.

Zorg dat je doorgaat met je leven
Ik ga incognito door het leven..........
pi_51168446
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef Zotheid het volgende:
Hoop kan je niet zomaar weggooien, lukt mij ook niet, maar meestal (95%) is hoop kansloos... heb ook nog sex gehad nadat het uit was, nog gezoend tijdje terug, maar "het kan niet meer" he, dat weet je... kreeg ik dan te horen... zucht... nee...
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:12:55 #141
180572 Zotheid
De lof der
pi_51168877
Ja ze zei ook dat het slecht was en dat ze me alleen maar gebruikte en dat ze me alleen maar gebruikt. Ik zei gebruik me maar en op dat moment voelde het allemaal zo goed en vertrouwd. Maar als ik nou geen hoop heb voel ik me nu toch alleen maar slechter. Als ik een soort van hoop hou kunnen me gevoelens voor haar toch langzaam verdwijnen..
[..]
pi_51169876
Mijn ex zei ook zoiets van, we moeten elkaar met rust laten en wie weet over 4/5 weken dat we weer eens langzaam wat leuks kunnen gaan doen en wat dan komt, dat komt... wat de fuck, daar heb je dus echt helemaal niets aan he...
pi_51170007
Gisteren ging het wel aardig, maar vandaag:(.

Net in de keuken spontaan weer tranen in mijn ogen .
Gelukkig ga ik van het weekend weer even terug naar Enschede, naar mijn vrienden. Even de gedachten verzetten.

@ Sandertjuh; Goed dat je met d'r gaat praten .
pi_51170043
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:42 schreef jd1982 het volgende:
Mijn ex zei ook zoiets van, we moeten elkaar met rust laten en wie weet over 4/5 weken dat we weer eens langzaam wat leuks kunnen gaan doen en wat dan komt, dat komt... wat de fuck, daar heb je dus echt helemaal niets aan he...
idd.. dat is je gewoon aan het lijntje houden..

mijn ex en ik zijn gewoon vrienden geworden. en gaan ook gewoon afspreken om leuke dingen te doen. op het begin zal het wel moeilijk worden. maar ik wil dr wel in mn leven houden. heb ook vrienden gemaakt met haar famillie en omgeving. en daar wil ik ook niet zonder.

hoe moeilijk het op het begin ook is of word.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:51:13 #145
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51170169
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Seventh-Heaven het volgende:

mijn ex en ik zijn gewoon vrienden geworden. en gaan ook gewoon afspreken om leuke dingen te doen. op het begin zal het wel moeilijk worden. maar ik wil dr wel in mn leven houden. heb ook vrienden gemaakt met haar famillie en omgeving. en daar wil ik ook niet zonder.
Dat is uiteindelijk helemaal goedgekomen tussen jou en die familie van haar? (na dat debacle )
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:51:50 #146
180572 Zotheid
De lof der
pi_51170188
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]
heb ook vrienden gemaakt met haar famillie en omgeving.

Maar ze zegt ook niet dat ik op dr moet wachten of dat er nog kans is ofzo. Maar zo voelt het voor mij wel. Ga ook niet wachten op dr maar ik heb voorlopig ook geen behoefte aan iemand anders.
En wat komt, dat komt inderdaad..
[..]
pi_51171915
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk helemaal goedgekomen tussen jou en die familie van haar? (na dat debacle )
zover ik weet wel

ik heb ook geen behoefte aan een ander op dit moment..
pi_51172178
Ik kan dus morgen of hier de stad in, borrel drinken met een meisje, of met een ander meisje mee met de bus naar Groningen daar naar een party... heb er ook geen behoefte aan, maar misschien is het wel goed?...
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:03:36 #149
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51172520
En je wáágt het niet om nadien hier te komen posten dat je op geen van beide voorstellen bent ingegaan hoor jd1982! En dat je weer alleen thuis hebt gezeten...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:08:20 #150
180572 Zotheid
De lof der
pi_51172665
Leuk meisje hier in de stad? Zo ja, met toekomstmogelijkheden? Gewoon doen!

Pfff sprak net m'n ex op msn. Bleven allebei rustig. Ze vroeg nog hoe ik over dat zoenen denk. Maar dat blijken we dus allebei niet erg te vinden ook al voelt ze er verder niks bij. Gaat dit te gecompliceerd worden of is er een goeie kans dat dit nog gaat werken?
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')