Dit noem ik niet van je afschrijven meer. Integendeel, dit is juist verder in die emoties gaan zitten. In plaats van naar al dat verdriet te kijken, kan je beter kijken naar wat je wel hebt en je op dingen te richten die je graag wilt bereiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:26 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik ben het zeker met je eens....
maar van de andere kant....als je er zelf in zit, dan is het fijn dat je het van je af kan schrijven....
en als je er buiten staat, heb je geen idee waarom het zo zeikerig moet....
ik heb hier zelf ook 3 topics gezeten![]()
en gun voor iedereen nog altijd een snelle "genezing"
Ik kan niet zonder mijn furry friendsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:07 schreef Scandalous het volgende:Da's flink kut, zeker na zo'n lange tijd. Sterkte ermee S_A
(en ik neem aan dat jij moby en daimy houdt?
)
Verdringen is anders ook geen goede optie. Kijk eerlijk naar je verdriet, geef het een plaatsje en ga verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef JoeyT het volgende:
In plaats van naar al dat verdriet te kijken, kan je beter kijken naar wat je wel hebt en je op dingen te richten die je graag wilt bereiken.
Heb je mij ergens het woord verdringen zien gebruiken? Inderdaad eerlijk naar je emoties kijken. Inzien dat die emoties niet de waarheid vertellen. Tuurlijk doet het pijn, maar het is niet het einde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:19 schreef Nairua het volgende:
[..]
Verdringen is anders ook geen goede optie. Kijk eerlijk naar je verdriet, geef het een plaatsje en ga verder.
Je praat als mn ex. Die wilde er ook telkens aan blijven werken. Ik wilde dat helemaal niet, wilde niet meer bij haar zijn. Is dat zo fout?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef MNR het volgende:
Kleine toevoeging: mannen die denken dat een relatie vanzelf moet gaat "praten is niet nodig"![]()
(ja, ik weet: ik generaliseer, maar daar heb ik ff zin in)
Fout? Wat is fout? Imho is het gewoon ontzettend ontwetend als je denkt dat alles vanzelf moet gaan in een relatie. Dat je denkt dat alles van een leien dakje afgaat. Als je iets dwars zit, is het beter om dat te uiten dan om het voor je te houden opdat je bang bent om die ander te kwetsen. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef JoeyT het volgende:
Je praat als mn ex. Die wilde er ook telkens aan blijven werken. Ik wilde dat helemaal niet, wilde niet meer bij haar zijn. Is dat zo fout?
Ergens bewust niet naar willen kijken is een vorm van verdringen. Vandaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef JoeyT het volgende:
Heb je mij ergens het woord verdringen zien gebruiken?
Ech nie!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Nairua het volgende:
X2: "Ik ga nooit meer zoveel van iemand houden als jij."
Jouw probleem, muts..
Eej doe's lief!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Nairua het volgende:
X2: "Ik ga nooit meer zoveel van iemand houden als jij."
Jouw probleem, muts..
Jaaaaa, meer van iemand houden dan ie zelf doet! En jezelf opofferen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ech nie!
Ik houd veel meer van Nairua als zij![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Jaaaaa, meer van iemand houden dan ie zelf doet! En jezelf opofferen!
Ik kan ook geen touw aan je verhaal vastknopen, maarre.. misschien is er onderaan dat ravijn wel een heel mooi meer (diep genoeg natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Het is alsof ik een touw moet loslaten terwijl ik al in het ravijn gevallen ben, auw.
Jouw probleem, muts.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Kheb dit ook tegen mijn ex gezegd en hij is al dik anderhalf jaar uit mijn leven maar ik meen nog steeds wat ik toen heb gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |