Ik zag hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Messenga het volgende:
Verdomde klote forum. F5 je 5 keer en zie je geen topic, open je er 1, staat die er
Het begint best irritant te worden inderdaad. Word er iets aan gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Het lijkt idd nog erger te zijn de afgelopen dagen.
Het is bekendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het begint best irritant te worden inderdaad. Word er iets aan gedaan?
Daar heb je weinig aan als je VBL F5't.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:08 schreef dndiek het volgende:
Via nieuwe topics zie je over het algemeen alle nieuwe topics wel
Dan moet je dus even iets verder kijken.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan als je VBL F5't.
Alsof je een uur na tijd elke keer nieuwe topics F5't ipv het subforum waar je de hele tijd rondhangt. Het is gewoon een irritante kutbug.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je dus even iets verder kijken.....
Ik probeer alleen maar een manier aan te geven hoe je het topic wel kan vinden ondanks die kutbugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof je een uur na tijd elke keer nieuwe topics F5't ipv het subforum waar je de hele tijd rondhangt. Het is gewoon een irritante kutbug.
quote:
2x een slotjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
Davids breekt been
Kan toch gewoon in het Ajax topic besproken worden?
Wat ben jij aan het zeiken zeg de laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
Davids breekt been
Kan toch gewoon in het Ajax topic besproken worden?
Het ging niet over mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jij gewoon kapt met die kuttopics, hoeven anderen niet te zeiken.
Wat is hier zeikerig aan?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het zeiken zeg de laatste tijd.
Blijkbaar vond de mod die het topic gesloten heeft dat nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat als Edgar Davids zijn been breek het topicwaardig is.
Daar is FB ook voor!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad. Is zijn keuze waar ik niet achter sta. Maar mooi en gefeliciteerd dat je met je vingertje naar dat topic hebt gewezen.
FB is er neit sneren naar elkaar te makenquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FB is er neit sneren naar elkaar te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |