Daar had je een best bulldozer voor nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef rubbereend het volgende:
puin geruimd
ben erger gewend in VBLquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar had je een best bulldozer voor nodig.
Dat zit eropquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef toma het volgende:
Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #82
slotje
Flikker die gast gewoon eraf, mateloos irritant.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef rubbereend het volgende:
puin geruimd
Je kan er af en toe best goed mee discussieren hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Flikker die gast gewoon eraf, mateloos irritant.
Dat zei ik gisteren ook in het Kennedy topic, maar dat werd verwijderd.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind sowieso dat veel users daar vrij dom mee omgaan. Het is sinds jaar en dag bekend dat DAM irritatie opwekt en dat discussieren niet zijn beste punt is toch blijven mensen toch steeds maar weer reageren.. en dan ook nog eens op zo'n manier... dan weet je dat DAM ook weer met een dergelijke reactie terugkomt. Dit gebeurt x keer, dan is de maat weer een keer vol en wordt DAM weer voor een tijdje gebanned... En als hij weer terug is begint alles weer opnieuw. Vrij naief.
Dat is het niet alleen. Ik geloof dat ik redelijk op hem gereageerd heb, en ook dan komt hij met zinnetjes die iemand als DeFranseSlag niet zouden misstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is maar hoe je er tegenover staat, wat Robbie hier ook al vertelde.
Ik heb altijd gelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef zjroentje het volgende:
Niet zo brutaal jongeman!
jij bent écht goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Alles gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |