Het lijkt wel of het steeds erger wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Amanda's mond lijkt krom te trekken of komt door die bult?
Dacht ik ook, lijkt net of de ene kant niet mee doet als ze praat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Volgens mij Rob Stenders.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?
Zou leuk zijn als grootmeester Jaap ook gaat lesgeven aan lieke en huubquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
Huub gaat Lieke leren schaken..... dat zie ik liever als de rest van het zooitje ongeregeld.
Rookpauzequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Speelt het bugje weer op?
Nee, was Rob Stenders op 3FM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?
Prinsesjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht ik ook, lijkt net of de ene kant niet mee doet als ze praat.
[afbeelding]
Hij Die Niet Genoemd Mag Worden Met Zijn Handen In Zijn Zakken.....?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef maril het volgende:
Goedemiddag, heeft HDNGMWMZHIZZ al het huis laten beven en Huub met zijn staart tussen de benen de poort uitgejaagd?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij Die Niet Genoemd Mag Worden Met Zijn Handen In Zijn Zakken.....?
Mens erger je niet??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Ze hebben toestemming gekregen om met Brian te spelen.
Brian??
ohhh wat ziet die eruit!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht ik ook, lijkt net of de ene kant niet mee doet als ze praat.
[afbeelding]
Was mij ook al opgevallen, zal ze een kleine hersenbloeding in die ene hersencel hebben ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Geen idee, ik probeer dat uit te schakelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:24 schreef farscapevr6 het volgende:
hoelang is die nadia al bezig met aankleden en opmaken?
Hij is eensukkeltje eerste klas, de toneelhaak hangt al boven hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef maril het volgende:
Goedemiddag, heeft HDNGMWMZHIZZ al het huis laten beven en Huub met zijn staart tussen de benen de poort uitgejaagd?
kan ook charmant zijn, beyonce doet het ook wel eens.quote:
Alleen geknipt. Amanda is er niet blij mee. Ze wil het liefst die kapster midden in het gezicht slaan. No shit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
Dat haar van Amanda is gisteren gedaan? Hoe krijg je het voor elkaar om er nu al zo'n pluizebol van te maken. Het is bijna kunst. Bijna.
ja gaat em veel sms jes opleverenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
Wel grappig dat de uitzending met de nederlaag van Huub zo goed bekeken is![]()
who gives a fuck die popo neemt niemand meer serieus en Huub fans maken hun hele spaarpot leegquote:
Het was niks en het wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze caps vond ik in een oud topic, zo zag Amanda er uit in februari toen ze net een paar dagen in de villa zat. Wat een verschil met nu![]()
Die is te klein, het puilt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit heeft dellie weer gemist:
[afbeelding]
Zou ze vast weer een zuur gezicht getrokken hebben.
(Btw, de bh die Nadia nu aanheeft ...)
Zo, weer BANvrij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
who gives a fuck die popo neemt niemand meer seriues en Huub fans maken hun hele spaarpot leeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |