Het lijkt wel of het steeds erger wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Amanda's mond lijkt krom te trekken of komt door die bult?
Dacht ik ook, lijkt net of de ene kant niet mee doet als ze praat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Amanda's mond lijkt krom te trekken of komt door die bult?
Volgens mij Rob Stenders.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?
Zou leuk zijn als grootmeester Jaap ook gaat lesgeven aan lieke en huubquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Desii het volgende:
Huub gaat Lieke leren schaken..... dat zie ik liever als de rest van het zooitje ongeregeld.
Rookpauzequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Speelt het bugje weer op?
Nee, was Rob Stenders op 3FM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?
Prinsesjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht ik ook, lijkt net of de ene kant niet mee doet als ze praat.
[afbeelding]
Hij Die Niet Genoemd Mag Worden Met Zijn Handen In Zijn Zakken.....?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef maril het volgende:
Goedemiddag, heeft HDNGMWMZHIZZ al het huis laten beven en Huub met zijn staart tussen de benen de poort uitgejaagd?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij Die Niet Genoemd Mag Worden Met Zijn Handen In Zijn Zakken.....?
Mens erger je niet??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Ze hebben toestemming gekregen om met Brian te spelen.
Brian??
ohhh wat ziet die eruit!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht ik ook, lijkt net of de ene kant niet mee doet als ze praat.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |