Ja maar donderdag is al de eerste training!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef denthemen het volgende:
het is verdomme net Juli, we hebben tot September hoor
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Messenga het volgende:
Transfernieuws waar blijf je.
Ja nog iets minder dan 2 maand ja.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Luco het volgende:
Ajax!
Maar goed, nog geen spraakmakende transfers tot nu toe dus?
In positieve zin dus
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is wel heeeeeeeeeeel angstvallig stil rondom onze club![]()
quote:
ZzzZzZzZzzZzZzzz....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef w00h00 het volgende:
ontopic weer dames?
Waar blijven die aankopen en verkopen??
Zijn ze met vakantie in de ArenA?
Ik weet niet of je de eerste bent, maar jij krijgt de twijfelachtige eer:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef w00h00 het volgende:
ontopic weer dames?
Waar blijven die aankopen en verkopen??
Zijn ze met vakantie in de ArenA?
Ik zie je bij de eerste thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
Amen. En de eerstvolgende klapmongool die nu weer serieus oppert waar de 'echte aankopen' blijven, die hangen we aan zijn ballen op aan hek van het trainingsveld.
Moet dit zo langzamerhand niet in het schoeneet topic?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
.:
Amen. En de eerstvolgende klapmongool die nu weer serieus oppert waar de 'echte aankopen' blijven, die hangen we aan zijn ballen op aan hek van het trainingsveld
Ik eis dat je dat terugneemt DD:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan wel zijn, er wonen wel lelijke wijven.
oke geilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de eerste bent, maar jij krijgt de twijfelachtige eer:
[..]
Ik zie je bij de eerste thuiswedstrijd.
Ik had dezelfde gedachten.quote:
Neequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef BB-boy het volgende:
In een Ajax.netwerk topic werd Adu al geopperd. Zou een aardige vervanger voor Sneijder kunnen zijn.
Rigters was ook topscorer dus zegt niks.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef BB-boy het volgende:
Gehyped of niet, hij heeft er toch weer 3 inliggen vanavond.
Moeten ze jou ook vastbinden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Waar blijven de echte aankopen?
Te duur lijkt mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:53 schreef BB-boy het volgende:
Van wat ik vanavond heb gezien is het gewoon een goede voetballer. En of hij onhaalbaar is weet ik niet, zijn manager zei een half jaar geleden nog dat hij naar Ajax of psv moest gaan omdat het beter voor zijn carriere zou zijn.
En Rigters is ook gehyped...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rigters was ook topscorer dus zegt niks.
En haalbaar zal Adu toch niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |