Voor zo'n bedrag kun je eigenlijk niet spreken van een eventuele miskoopquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Nashje het volgende:
¤250.000 kost Colin.
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
Komop zeg met het afgelopen jaar heeft Ajax net zoveel recht op de Champions League.
Alleen de kampioen heeft recht op de CL inderdaad.quote:
Dan moeten ze dat in Engeland ook doen maar dat kan je niet makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Alleen de kampioen heeft recht op de CL inderdaad.
Dan maak je van de Uefa cup teminste ook weer een aantrekkelijke competitie.
Als t aan Platini ligt gaat alleen de kampioen nog idd. Maar daar gaan de grote landen natuurlijk niet mee accoord en dus wint het geld.quote:
Barca of Volendam, whats the difference...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax en FC Volendam tekenen tijdens de open dag van Ajax een samenwerkingsovereenkomst.
Ik heb overigens ook altijd sympathie voor Volendam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volendam
Hopelijk promoveren die snel weer naar de Eredivisie
Hier hebben we hopelijk wel wat aan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Barca of Volendam, whats the difference...![]()
Haarlemquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef Urquhart het volgende:
Haarlem, Volendam....ze willen denk ik AZ in de regio gaan isoleren
Ach, ik zeg het alleen maar, omdat ik uit Haarlem kom.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Komt misschien doordat ik niet uit die regio kom maar ik heb totaal geen gevoel of weet ik veel wat bij Volendam, Haarlem, Stormvogels etc. Trouwens ook niet met TOP of Eindhoven...
Avondjequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Altijd leuk een dagje Volendam.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Altijd leuk een dagje Volendam.
Daar kan de Band Zonder Neusschotje over meepratenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Avondje [afbeelding] Volendam [afbeelding] is anders ook wel relaxed.
De avonden beginnen daar om 1 uur s'middagsquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Avondje [afbeelding] Volendam [afbeelding] is anders ook wel relaxed.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef Robar het volgende:
Band Zonder Neusschotje
Zouden wij er ook nog wat voor krijgen?quote:Internazionale zet oud-Ajacied Chivu uit het hoofd
--------------------------------------------------------------------------------
Internazionale strijkt de witte vlag in de race met FC Barcelona en Real Madrid om Cristian Chivu. “In een fax hebben we AS Roma op de hoogte gesteld dat we geen intentie hebben om de onderhandelingen over Chivu voort te zetten, ondanks onze bewondering voor de speler”, vermeldt een statement op de website. De ex-Ajacied werd de laatste maanden continu gelinkt aan de Nerazzurri. Afgelopen nacht bereikte Real Madrid echter een akkoord met AS Roma over een transfersom van 18 miljoen euro. Chivu moet er nog wel persoonlijk uitkomen met de Spaanse kampioen.
Geen geld voor een redelijke speler en back up achterr Ogararu.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Nashje het volgende:
¤250.000 kost Colin.
quote:Ajax-directeur haalt uit naar Henk Kesler
Uitgegeven: 4 juli 2007 17:01
Laatst gewijzigd: 4 juli 2007 17:05
AMSTERDAM - Ajax heeft woedend gereageerd op uitlatingen van Henk Kesler. De directeur betaald voetbal zei vorige week in het weekblad Voetbal International dat het moeilijk zal worden het competitieprogramma van volgend seizoen aan te passen aan de Olympische Spelen van 2008 in Peking.
"Op het moment dat de voorronde Champions League wordt gespeeld, is onze voetbalploeg al op weg naar China. Als daar - bijvoorbeeld - zes spelers van Ajax bij zitten is dat jammer", reageerde Kesler.
Algemeen directeur van Ajax Maarten Fontein reageert vandaag in hetzelfde blad furieus op de uitlatingen van de KNVB-bobo. "Ik vind de woorden van Kesler stijlloos. Hij gaat op de stoel van Ajax zitten en wil ons beleid maken. Zo ga je niet met elkaar om."
Problemen
Fontein verwacht volgend jaar grote problemen als het EK en de Spelen plaatsvinden. "Er zullen duidelijke afspraken moeten komen. Eentje kan zijn dat internationals die het EK spelen niet hoeven te komen opdraven voor de Olympische Spelen."
De preses van Ajax noemt het eveneens onaanvaardbaar dat spelers volgend jaar mogelijk vier maanden afwezig zijn bij hun club. "Terwijl de club ze het hele jaar door moeten betalen. Dat kan niet."
Bespreken
Fontein wil de kwestie bespreekbaar maken bij de ECV, het samenwerkingsverband van de Eredivisieclubs. Ook wil hij de kwestie bepraten met PSV, AZ en Feyenoord.
"Ik weet zeker dat ook zij hun spelers liever in een eventuele voorronde van de Champions League zien optreden dan op de Olympische Spelen."
Onzin, het is in de meeste gevallen juist het podium wat de doorslag geeft tot een grote transfer. Zonder interlandvoetbal zaten Rigters en De Ridder nergens, en was Drenthe van Feyenoord niet ineens miljoenen waard.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef Chadi het volgende:
Slaat toch werkelijk nergens op dat voetbal voor landen teams. Clubs krijgen er helemaal niks voor terug.
Maar je moet je afvragen of je daar wel blij mee bent, dat is niet in alle gevallen zo natuurlijk... En 4 maanden weg van Ajax is wel erg veelquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, het is in de meeste gevallen juist het podium wat de doorslag geeft tot een grote transfer. Zonder interlandvoetbal zaten Rigters en De Ridder nergens, en was Drenthe van Feyenoord niet ineens miljoenen waard.
Wat heeft Ajax er aan midden in het seizoen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, het is in de meeste gevallen juist het podium wat de doorslag geeft tot een grote transfer. Zonder interlandvoetbal zaten Rigters en De Ridder nergens, en was Drenthe van Feyenoord niet ineens miljoenen waard.
Natuurlijk, ik reageerde alleen op de stelling dat clubs niets hebben aan interlandvoetbal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar je moet je afvragen of je daar wel blij mee bent, dat is niet in alle gevallen zo natuurlijk... En 4 maanden weg van Ajax is wel erg veel![]()
jawel, geblesseerde of vermoeide spelers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef Chadi het volgende:
Slaat toch werkelijk nergens op dat voetbal voor landen teams. Clubs krijgen er helemaal niks voor terug.
Zoals Stam, Sneijder, Davids, Huntelaar, Gabri, Perez, Heitinga en Babel bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef toma het volgende:
Collin, Delorge
Wat moeten we met deze B-spelers? Ik wil gvd topspelers zien.
juistem.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zoals Stam, Sneijder, Davids, Huntelaar, Gabri, Perez, Heitinga en Babel bedoel je?
dat is nogal wat voor een speler uit de 2e divisie. Het is wel goed dat ze op dat niveau in andere landen ook scouten.quote:4/7/2007 - L'Equipe: interesse Ajax voor verdediger Montpellier
(Gepost door RvN)
Volgens de Franse krant L'Equipe heeft Ajax belangstelling voor de 21-jarige Mohamed Chakouri van Montpellier. De verdediger kwam de afgelopen drie seizoenen met Montpellier uit in de tweede Franse divisie. Hij zou 1,5 miljoen euro moeten kosten.
Is in 2005 nog Europees Kampioen -19 jaar met Frankrijk geworden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef toma het volgende:
[..]
dat is nogal wat voor een speler uit de 2e divisie. Het is wel goed dat ze op dat niveau in andere landen ook scouten.
Bronquote:Geen schot in transfer De Mul naar Sevilla
Ajax heeft al een week niets gehoord van het Spaanse Sevilla. De Spanjaarden zijn gecharmeerd van rechtsbuiten Tom de Mul, maar de interesse lijkt niet concreet te worden.
De Mul, die zelf wil vertrekken uit Amsterdam, wordt al meer dan een maand gelinkt aan de tweevoudig UEFA Cup-winnaar. Ajax' technisch directeur Martin van Geel heeft echter tegenover de VI laten weten dat de Zuid-Europeanen zich al een week stil houden.
Volgens het voetbalmaandblad had Ajax reeds een opvolger van De Mul in gedachten, te weten Daniël de Ridder. De voormalig Ajacied tekende deze week echter bij Birmingham City.
Voor de positie van rechtsbuiten heeft Ajax nu wel de jonge Zuid-Afrikaan Sameegh Doutie op proef. Hij wordt echter niet gezien als directe versterking van de A-selectie.
Volgens mij heeft hij voor zichzelf wel bepaald dat hij weg wil, een transfervrije status volgende zomer zal hem dan ook niet slecht uitkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef twi het volgende:
Tsja, als Sevilla niks laat horen, wellicht tekent De Mul dan bij.
achja misschien dat ie van gedachte veranderd. Een jaar kan lang duren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij voor zichzelf wel bepaald dat hij weg wil, een transfervrije status volgende zomer zal hem dan ook niet slecht uitkomen.
Nog een reden om hem niet meer serieus te nemen, in dat geval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:54 schreef toma het volgende:
[..]
achja misschien dat ie van gedachte veranderd. Een jaar kan lang duren.
Hoe laat begint de eerste training?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog een reden om hem niet meer serieus te nemen, in dat geval.
Morgen naar de eerste training, op voorwaarde dat ik snel genoeg door het belproces bij de SCC's kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |