Dan ruilen we een 37-jarige Perez tegen Van der Vaartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Na Spanje wel..Maarja, kan je nog minstens 4 jaar wachten..
ajax hoeft niet zo nodig, wij werden niet 9e.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef TC03 het volgende:
Waar blijven de echte aankopen jognesn!?11 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef TC03 het volgende:
Waar blijven de echte aankopen jognesn!?11 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Amen. En de eerstvolgende klapmongool die nu weer serieus oppert waar de 'echte aankopen' blijven, die hangen we aan zijn ballen op aan hek van het trainingsveld.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
ajax hoeft niet zo nodig, wij werden niet 9e.![]()
Nepsupporters zijn het, opeens wil iedereen een seizoenskaart daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
Mede Ajacieden, prent deze schijtlollige berichtjes van onze vriendelijke arbeiders uit Rotterdam even goed in jullie hoofd.
En haal ze weer tevoorschijn als we ze op 11 november weer as always vernederd hebben in de Kuip. Humor op afbetaling, zo moet je het zien!
Niks verhuren. Kopen gvd.quote:Sparta wil Krohn-Dehli opnieuw huren 3 juli 2007
Michael Krohn-Dehli is opnieuw in beeld bij Sparta, zo meldt het Algemeen Dagblad. Technisch directeur Danny Blind van de Kasteelclub is nog op zoek naar een linksbenige middenvelder. Krohn-Dehli, die nog tot medio 2009 onder contract staat bij Ajax, speelde het afgelopen half jaar al op huurbasis voor Sparta.
De Deens international is nu wederom in beeld om op huurbasis naar Rotterdam te verkassen. Blind haalde Krohn-Dehli als trainer van Ajax in de zomer van 2006 naar De Arena. In de hoofdmacht van Ajax kwam de middenvelder echter slechts tot drie officiële wedstrijden. Ook voor het komend seizoen zijn de kansen op speeltijd voor Krohn-Dehli minimaal.
Aldus de zo betrouwbare site voetbalmax.nlquote:Onlangs werd er in vele media vermeld dat Boudewijn Zenden in vergevorderde onderhandelingen was met Ajax. De speler van Liverpool mag vertrekken en het afronden van de transfer lijkt nu, enige tijd later, slechts een kwestie van tijd.
De middenvelder zou bij Ajax een sterk vierkant moeten gaan vormen met Edgar Davids, Gabri en Wesley Sneijder.
Jezus man, wat een pauper site is datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef BB-boy het volgende:
Wie kwam er nog meer volgens voetbalmax?
Ow ja Fowler
duhquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even kort wat rechtzetten.
Gisteren werd ik door PizzaSalami aangesproken op een zogenaamde spelfout: KLIK
Ik typte namelijk de zin:
"Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?"
Vindt met 'dt' dus. En dat klopt dus wel! Ik werd er d.m.v. een PM, van een zeer gewaardeerde user, op geattendeerd dat het grammaticaal gezien dus gewoon klopt.
Ik wilde jullie deze correctie niet onthouden, misschien voorkom ik zo dat jullie het in de toekomst wel fout zouden schrijven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Flashwin het volgende:
[..]
duh
maw Pizzasalami ik ben een nerd die in het vervolg zn bek moet houden![]()
Gelukkig worDT hij geen journalistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even kort wat rechtzetten.
Gisteren werd ik door PizzaSalami aangesproken op een zogenaamde spelfout: KLIK
Ik typte namelijk de zin:
"Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?"
Vindt met 'dt' dus. En dat klopt dus wel! Ik werd er d.m.v. een PM, van een zeer gewaardeerde user, op geattendeerd dat het grammaticaal gezien dus gewoon klopt.
Ik wilde jullie deze correctie niet onthouden, misschien voorkom ik zo dat jullie het in de toekomst wel fout zouden schrijven.
Oh ja, en AJAX!![]()
slechtste.tvp.ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |