abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51213739
Makkelijk die hokjes.
pi_51216277
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:07 schreef Leonilein het volgende:
De test neigt overigens inderdaad wel heel erg naar de holebikant... het is bijna propaganda Maar ach, grappig
No kidding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 7 juli 2007 @ 03:59:53 #103
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_51223766
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Vaag joh...Dan moeten er dus enkele mannen(of meer) op deze wereld rondlopen die je wel een beurt zou willen geven, alleen je hebt ze nog niet ontmoet
Weet je het wel zeker??
Kan best, ik heb hetzelfde denk ik...vind een mooi mannenlichaam erg prettig om naar te kijken maar ik ben nog geen mannen tegengekomen in het dagelijks leven waar ik een paal van in m'n broek kreeg...
ik had zelf trouwens een 2.7 maar het is echt een maffe test als je het mij vraagt...de helft van de vragen is niet te beantwoorden met de keuzes die je voorgeschoteld krijgt...grote fout alleen al bij de vraag "of je jezelf als homo of hetero" voorstelt aan de buitenwereld..."bi" is geen optie blijkbaar

edit:
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Biseksueel slaat eigenlijk nergens op, want als man krijg je een stijve van of een vrouw of een man. Het zit dan gewoon in je hoofd dat je het andere geslacht ook leuk vind....

Dit klopt niet. Ik ben best foto's van mannen tegengekomen waar ik een stijve van kreeg terwijl ik doorgaans van vrouwen een stijve krijg. Volgens mij heb je hier geen enkele bron voor afgezien van de duim waar je het uit zoog...
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:05:26 #104
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51228695
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 03:59 schreef Kuron het volgende:

[..]

Kan best, ik heb hetzelfde denk ik...vind een mooi mannenlichaam erg prettig om naar te kijken maar ik ben nog geen mannen tegengekomen in het dagelijks leven waar ik een paal van in m'n broek kreeg...
ik had zelf trouwens een 2.7 maar het is echt een maffe test als je het mij vraagt...de helft van de vragen is niet te beantwoorden met de keuzes die je voorgeschoteld krijgt...grote fout alleen al bij de vraag "of je jezelf als homo of hetero" voorstelt aan de buitenwereld..."bi" is geen optie blijkbaar

edit:
[..]

Dit klopt niet. Ik ben best foto's van mannen tegengekomen waar ik een stijve van kreeg terwijl ik doorgaans van vrouwen een stijve krijg. Volgens mij heb je hier geen enkele bron voor afgezien van de duim waar je het uit zoog...
Docu gezien waar ze dat getest hadden....
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51233264
vage test
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:16:31 #106
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51233519
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Makkelijk die hokjes.
precies

dezelfde hokjes als waar die leernichten niet ingedrukt willen worden

Dus zodoende
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51233755
quote:
Wat is je geslacht?

man
vrouw
transgender
anders namelijk:
wat zijn de overige mogelijkheden dan?
pi_51233830
wat een kuttest sowieso.. ik ben eigenlijk maar 1 of 2 vragen tegengekomen waar ik geen 1 op kon antwoorden

Jouw score is: 1.4

Gemiddeld 1.0 - 1.5:

Jij bent een 'volbloed' hetero en je voelt je daar prima bij. Vooral hetero blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere.
Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je een beetje te verdiepen in de denkwereld van homo's, lesbo's en biseksuelen. Kijk daarom eens een keertje op de sites van het Landelijk Netwerk Biseksualiteit - LNBi (www.lnbi.nl) en van COC-Nederland (www.coc.nl)!

Hoezo homo promotie? Ze willen je gewoon omtoveren in een pijpert lijkt t wel
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 18:43:19 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51237173
Jouw score is: 1.3

Gemiddeld 1.0 - 1.5:

Jij bent een 'volbloed' hetero en je voelt je daar prima bij. Vooral hetero blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere.

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 18:43:33 #110
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51237178
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat zijn de overige mogelijkheden dan?
hermafrodiet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_51237546
even niet naar waarheid ingevuld omdat ik benieuwd was naar het resultaat:

Jouw score is: 4

Gemiddeld 2.6 - 5.5:

Gefeliciteerd! Jij bent een echte biseksueel. Wees er trots op!
Het Landelijk Netwerk Biseksualiteit (LNBi) en COC-Nederland spannen zich gezamenlijk in voor een grotere acceptatie van biseksuelen in de Nederlandse samenleving. Misschien een goede reden om van een of van beide organisaties lid te worden?

WTF?!? Gefeliciteerd omdat ik bi ben? Krijg ik nu een cadeautje omdat ik bi ben?
Echt wat triest dit
Extremistisch gematigd.
pi_51237982
wat een brakke test. als je met vrienden uitgaat of een emotionele relatie (wtf bedoelen ze daar eigenlijk mee?) met je vrienden hebt ben je bi? bullshit dus.
pi_51238260
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef spanishgirl het volgende:
Jouw score is: 2

Gemiddeld 1.6 - 2.5:

Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!

Vind het wel raar dat ze voor die test geboorteland van ouders moeten weten..
Same here. Ik voel me niet seksueel aangetrokken tot vrouwen maar vindt ze vaak wel heel mooi en sexy enzo. Bekijk ze ook echt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:54:04 #114
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51241240
Jouw score is: 2

Gemiddeld 1.6 - 2.5:

Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!

Wat een op zijn zachts gezegd vreemde test. Bij alle sex-related vragen volkomen hetero antwoorden gegeven, aantrekkingskracht alleen bij mannen, en dan ja, emotionele relaties zijn ook leuk met vrouwen ja.. En ik vind het net zo leuk om met vrouwen om te gaan als met mannen (vriendschappelijk dan..)

Ben je gewoon sociaal ; ) krijg je eruit dat je bi-curious bent. Right.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51274041
Ik ben 100% bi.... zelfs mijn beroep is bi en mijn opleiding zelf universitair bi

Maar op sexueel gebied 100% hetero
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:19:50 #116
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_51362098
Met de juiste persoon kan het BI-percentage zienderogen stijgen
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
pi_51377631
ik had gay verwacht eigenlijk, maar goed...als zij willen dat ik bi ben, wie ben ik dan om over mijn eigen seksuele voorkeur te beslissen...

Jouw score is: 4.1

Gemiddeld 2.6 - 5.5:

Gefeliciteerd! Jij bent een echte biseksueel. Wees er trots op!
Het Landelijk Netwerk Biseksualiteit (LNBi) en COC-Nederland spannen zich gezamenlijk in voor een grotere acceptatie van biseksuelen in de Nederlandse samenleving. Misschien een goede reden om van een of van beide organisaties lid te worden?
Meer informatie kun je vinden op www.lnbi.nl en www.coc.nl.
pi_51384114
Ik heb die test een tijd geleden al gedaan; 100% hetero maar ik moet me verdiepen in de lifestyle van holebi's what the fuck, ik ken aardig wat mannetjes in de gayscene
x -- me Gustas tú
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:02:32 #119
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_51386606
2.9
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_51387373
ze willen toch iets te veel van me weten.

Mijn postcode. Ja daag
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:45:59 #121
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_51387593
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:36 schreef TubewayDigital het volgende:
ze willen toch iets te veel van me weten.

Mijn postcode. Ja daag
Dan vul je die toch niet in?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_51407712
Jouw score is: 1.3

Gemiddeld 1.0 - 1.5:

pi_51421361
quote:
Jouw score is: 5.8

Gemiddeld 5.6 - 6.5:

Je ziet jezelf misschien als homoseksueel of lesbisch, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van het andere geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi! Kijk een keertje op de sites van COC-Nederland (www.coc.nl) en het Landelijk Netwerk Biseksualiteit - LNBi (www.lnbi.nl)!
Klopt volgens mij niet helemaal
http://www.priyantha.nl/hoebibenjij/ voor de ingevulde antwoorden
Groetjes, Priyantha
pi_51438053
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Sabine73 het volgende:
Ik ben dus ook kennelijk bisexueel. Nog leuke meisjes hier???
"Gefeliciteerd! Jij bent een echte biseksueel. Wees er trots op!"

Sex?
pi_51439389
waarom zou je in vredesnaam trots erop mogen zijn dat je bi bent?
Mag dat niet als je homo of hetero bent?

Ik erger me aan die test
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')