quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Waarom moet ik mij opleiding/leeftijd/postcode invullen? Wat heeft dat er mee te maken? Zijn mensen uit de Randstad eerde Bi dan mensen van het platteland?
Als je ouders uit buitenland komen dan ben je per direct homoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Waarom moet ik mij opleiding/leeftijd/postcode invullen? Wat heeft dat er mee te maken? Zijn mensen uit de Randstad eerde Bi dan mensen van het platteland?
hetro dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je ouders uit buitenland komen dan ben je per direct homo
Je doet zonder dat je het weet mee aan een onderzoek van hun, het heeft niks met de test zelf te maken maar zo kunnen de makers van de test precies zien wat voor soort mensen de test nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Dit zal eerder voor hun eigen statistieken zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |