nee op de BBCstreams die ik kijk. Ik zie alleen onbedekte banen maar nog geen tennissers, dus ze zullen zo wel gaan beginnen.quote:
Draai het eens om. Toch vreemd dat gravelspelers ruk zijn op andere ondergronden. Hoeveel toernooien heeft Nadal gewonnen op andere baansoorten dan gravel. Volgens mij zijn die op één hand te tellen. Dit geldt dus ook voor Ferrero, Muster, Bruguera, Kuerten etc. Allemaal spelers die slecht presteren op andere ondergronden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Toch vreemd dat de toppers (Sampras, Krajicek, Federer) altijd superieur zijn op gras, wat toch de moeilijkste ondergrond is..terwijl ze ruk zijn op gravel wat mij het makkelijkst lijkt.
BBC2 zendt 't ook uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef jaspah het volgende:
1-0 bartoli en weer het nieuws dat ik uit men hoofd ken..
Męn, dat was juist een geweldige finale.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ben sinds dit jaar gravel leuk gaan vinden. Altijd als ik naar Roland Garros kijk moet ik denken aan die finale tussen Bruguera en Berasategui. Saai, eentonig, geen spanning, waardeloos tennis. Dit heb ik bij andere toernooien dus nooit. Ben blij dat Nadal niet zo'n saaie lul is op gravel.
Een en al slagenwisselingen. Het duurde eeuwen. Hele tijd topspin en die lelijke hoge ballen. Smaken verschillen blijkbaar hehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Męn, dat was juist een geweldige finale.
Idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Een en al slagenwisselingen. Het duurde eeuwen. Hele tijd topspin en die lelijke hoge ballen. Smaken verschillen blijkbaar hehe.
Ok, maar er moet ook een punt gemaakt worden. Die bal alleen over het net krijgen lijkt mij niet voldoende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan ook een beetje het idee achter tennis, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |