Alles is gewoon suspended hoor, alleen staat het niet bij iedere partij op het scoreboard.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef MissX het volgende:
Best knap dat sommige banen Play Suspended hebben en andere niet
Er zijn gewoon een aantal leuke, actieve, nieuwe mensen van de partijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel topics gehad voor een Grand Slam! Meestal spant RG de kroon met 14 topics of zo, en nu zijn we amper halverwege en we zitten al op de 20.....
Zou het aan Misa liggen??
ik denk aan de regenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel topics gehad voor een Grand Slam! Meestal spant RG de kroon met 14 topics of zo, en nu zijn we amper halverwege en we zitten al op de 20.....
Zou het aan Misa liggen??
Nog even en ze maakt tegen Henin een goede kansquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef jaspah het volgende:
volgens mij maakt krajicek tegen zowel bartoli als jankovic een goede kans
Laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Gremen het volgende:
Door alle regen hebben jullie meer tijd om te lullen ipv alleen te kijken
das puur op die partij die ik net zag tussen die 2 dames.. en als ik het spel van krajicek er naast leg.. vind ik dat ze een goede kans maakt.. jij niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nog even en ze maakt tegen Henin een goede kans![]()
Volgens mij zit er wel een wezenlijk verschill tussen een als 3de geplaatste speelster en een 31ste..maar ik acht het niet onmogelijk na haar overwinning op Chakvetadze.
Wel erg optimistisch gedacht hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef jaspah het volgende:
[..]
das puur op die partij die ik net zag tussen die 2 dames.. en als ik het spel van krajicek er naast leg.. vind ik dat ze een goede kans maakt.. jij niet?
Ja, alleen nog even van Jankovic, Henin en Sharapova winnen. Dat is zo even gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Krajicek hoeft natuurlijk nog maar drie keer te winnen. Zijn maar zes setjes!![]()
Oh,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef jaspah het volgende:
[..]
das puur op die partij die ik net zag tussen die 2 dames.. en als ik het spel van krajicek er naast leg.. vind ik dat ze een goede kans maakt.. jij niet?
ja maar krajicek behoudt gemakkelijker haar service dan deze 2 dames.. en volgens mij ligt dat aan haar service en niet aan de returns van deze dames..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:17 schreef Emmety het volgende:
[..]
Wel erg optimistisch gedacht hoor.. Krajicek doet niet mee aan deze partij, dus zou 't baseren op heel het toernooi.
Ik denk dat Bartoli onderschat wordt, zoals ik al zei, ze heeft het goed gedaan in Eastbourne, grastennis ligt haar wel geloof ik. Jankovic is natuurlijk een hele goede speelster, maar gras is niet haar favoriete ondergrond (dat is hard court, heb ik zelf aan haar gevraagdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Norrage het volgende:
Jankovic heeft nou niet bepaald heel overtuigend gespeeld dit toernooi...Alleen al de moeite die ze heeft met een Bartoli zegt genoeg. Misa heeft zeker wel een kansje, maar ik denk niet dat ze wint...
En Henin steekt natuurlijk overal nog extra bovenuit...Zo dominant zijn Jankovic en consorten nou ook weer niet t.ov van de top 20.
ik dacht aan die partij tegen grandvillequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh,
zien we dezelfde Krajicek die 1 set weggaf tegen Obziler wat bij Jankovic ondenkbaar zou zijn geweest.
Sorry, maar moeite hebben tegen een 18de-geplaatste vind jij raar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Norrage het volgende:
Jankovic heeft nou niet bepaald heel overtuigend gespeeld dit toernooi...Alleen al de moeite die ze heeft met een Bartoli zegt genoeg. Misa heeft zeker wel een kansje, maar ik denk niet dat ze wint...
En Henin steekt natuurlijk overal nog extra bovenuit...Zo dominant zijn Jankovic en consorten nou ook weer niet t.ov van de top 20.
Dit is de eerste wedstrijd waarin Jankovic niet overtuigend is. En zonder dat overtuigende staat ze toch 1-0 voor in sets en 5-5 in de tweede..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, maar moeite hebben tegen een 18de-geplaatste vind jij raar?
Ik vraag me al tijden af hoe Bartoli in godsnaam zo hoog komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een Henin of Sharapova was er waarschijnlijk met 6-2 6-2 of zo overheen gegaan....En het lijkt mij niet dat Misa ook maar enigszins slechter is dan Bartoli, zeker niet op Misas beste ondergrond...Dus als Bartoli dit kan creeren dan kan Misa dat ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:
Ja, das ook een kenmerk van top 10 speelsters, die hebben altijd iets extra's in geval van nood.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk wel een beetje af van Janko, want je zag bij 2-5 dat ze toch wel even een niveautje beter ging spelen.
Ze is dit jaar doorgebroken, ze doet het op ieder toernooi beter dan ze vorig jaar deed. Ze kwam voorheen nooit verder dan de 2e rond op een Grand Slam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af hoe Bartoli in godsnaam zo hoog komt.
Toen ik 't hoorde dacht ik: wie kopt m in?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Cerubo het volgende:
Ik moet al een week lachen om jou Babs
Op grasbanen kan je prima spelen als 't regent (gravel weer niet). Alleen die professionals zijn veel te bang voor uitglijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Daklem het volgende:
sowieso stom dat ze in Engeland grasbanen hebben, terwijl het daar altijd regent. Dat is toch niet logisch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Cerubo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Cerubo het volgende:
wtf?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op grasbanen kan je prima spelen als 't regent (gravel weer niet). Alleen die professionals zijn veel te bang voor uitglijden.
Jaa gek he? Dat ze daar bang voor zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op grasbanen kan je prima spelen als 't regent (gravel weer niet). Alleen die professionals zijn veel te bang voor uitglijden.
gras wordt super glad als het gaat regenen. Op gravel kun je nog wel redelijk spelen vind ik hoor, als het regent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ooit op een bevroren grasveld gestaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok ok ik zal even uitleggen wat ik bedoel, nee jullie zijn niet gek.
Indien het lang regent en je gebruikt geen zeil komen er plassen te staan op gravel, waardoor je lang niet kan spelen. Op gras kan je gewoon doorspelen bij regen (bij veel regen vaak ook nog).
Dus qua soort banen in een land (daar ging de vraag over) vind ik het logisch dat er in Engeland grasbanen liggen.
Als het vriest kan je ook niet spelen op gravel, op gras wel! Zelfde geldt bij sneeuw.
Ja ik heb hele wintercompetities op gras gespeeld, vandaar dit verhaal. We hadden ooit gravel, toen was de club de hele winter gesloten, sinds jaren dus niet meerquote:
Amen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind Bartoli wel een treffende illustratie van de matighed van de subtop van het damestennis, en de relatief eenvoud waarmee je tot die subtop door kan dringen en handhaven (Dementieva met haar 'service', Hingis die half kreupel op de baan staat, Bartoli dus die gewoon de conditie en bouw van een gemiddelde Amerikaanse McDonaldsklant heeft, enz).
En je weet zeker dat daar geen veldverwarming ofzo is? Want bevroren gras is echt spekglad. Daar valt niet op te rennen/sporten. Sneeuw zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik heb hele wintercompetities op gras gespeeld, vandaar dit verhaal. We hadden ooit gravel, toen was de club de hele winter gesloten, sinds jaren dus niet meer.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:49 schreef Norrage het volgende:
Je hebt het toch niet over kunstgras he??
Wat zit je dan in godsnaam uit je neus te blaten met de vergelijking met Engeland? Volgens mij kennen ze daar kunstgras nauwelijks en spelen ze voornamelijk gewoon op hardcourt/tapijt banenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hebben we in Nederland echte grasbanen dan (op tennisclubs)?
Ja maar Hingis is toch niet altijd kreupel? En ze staat toch alweer een tijdje in de top 10 voordat ze kreupel was?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind Bartoli wel een treffende illustratie van de matighed van de subtop van het damestennis, en de relatief eenvoud waarmee je tot die subtop door kan dringen en handhaven (Dementieva met haar 'service', Hingis die half kreupel op de baan staat, Bartoli dus die gewoon de conditie en bouw van een gemiddelde Amerikaanse McDonaldsklant heeft, enz).
Dat is het wel, heb je gezien hoe traag ze is? Eltingh trapte d'r nog een paar keer de grond in om haar ontzettende traagheidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar Hingis is toch niet altijd kreupel? En ze staat toch alweer een tijdje in de top 10 voordat ze kreupel was?![]()
En het lichaam van Bartoli, dat valt natuurlijk best mee, het is gewoon haar bouw waarschijnlijk. Dat zal echt geen spekvet zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hebben we in Nederland echte grasbanen dan (op tennisclubs)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |