Helemaal niet, Bartoli heeft het in Eastbourne ook goed gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Jankovic is te nonchalant bezig. Bartoli zou ze overheen moeten lopen.
Dat is het enige wat ze kan. Jankovic is tactisch zo veel sterker, dat zou ze meer uit moeten buiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Bartoli heeft de breaks wel zelf afgedwongen, goede scherpe slagen.
Lekker kortquote:
Klopt. Maar ja, voer je de scherpe slagen goed uit dan maak je het tegenstanders wel lastig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze kan. Jankovic is tactisch zo veel sterker, dat zou ze meer uit moeten buiten.
Jankovic is normaal gesproken een stuk sterker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft men liever, Bartoli of Jankovic?
Voor Kraai? Bartoli. Jankovic is 30% kans denk ik. Bartoli 50/50.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft men liever, Bartoli of Jankovic?
Dat weet ik. Zal Bartoli's spel Misa niet veel beter liggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jankovic is normaal gesproken een stuk sterker.
eens, dat is ook mijn dilemma. Ik ben voor Janko , lastig voor Misaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Mirri het volgende:
Ja, Misa zit nou al in de kwartfinale en dat is al een hele prestatie, nu moet ze het wel op eigen kracht zien te redden vind ik. Daarom ben ik niet meer voor de zwakkere speler, en wil ik niet dat voor Misa allerlei kanshebster eruit vliegen.
Alles is gewoon suspended hoor, alleen staat het niet bij iedere partij op het scoreboard.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef MissX het volgende:
Best knap dat sommige banen Play Suspended hebben en andere niet
Er zijn gewoon een aantal leuke, actieve, nieuwe mensen van de partijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel topics gehad voor een Grand Slam! Meestal spant RG de kroon met 14 topics of zo, en nu zijn we amper halverwege en we zitten al op de 20.....
Zou het aan Misa liggen??
ik denk aan de regenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:10 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel topics gehad voor een Grand Slam! Meestal spant RG de kroon met 14 topics of zo, en nu zijn we amper halverwege en we zitten al op de 20.....
Zou het aan Misa liggen??
Nog even en ze maakt tegen Henin een goede kansquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef jaspah het volgende:
volgens mij maakt krajicek tegen zowel bartoli als jankovic een goede kans
Laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Gremen het volgende:
Door alle regen hebben jullie meer tijd om te lullen ipv alleen te kijken
das puur op die partij die ik net zag tussen die 2 dames.. en als ik het spel van krajicek er naast leg.. vind ik dat ze een goede kans maakt.. jij niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nog even en ze maakt tegen Henin een goede kans![]()
Volgens mij zit er wel een wezenlijk verschill tussen een als 3de geplaatste speelster en een 31ste..maar ik acht het niet onmogelijk na haar overwinning op Chakvetadze.
Wel erg optimistisch gedacht hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef jaspah het volgende:
[..]
das puur op die partij die ik net zag tussen die 2 dames.. en als ik het spel van krajicek er naast leg.. vind ik dat ze een goede kans maakt.. jij niet?
Ja, alleen nog even van Jankovic, Henin en Sharapova winnen. Dat is zo even gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Krajicek hoeft natuurlijk nog maar drie keer te winnen. Zijn maar zes setjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |