bron?quote:
quote:
quote:5/7/2007 - Tweede bod PSV op Guardado lijkt kansrijk
(Gepost door RvN)
BRON: Medio Tiempo
Een tweede bod dat PSV vandaag heeft uitgebracht op Guardado lijkt kansrijk. Volgens de technisch directeur van Atlas heeft PSV een bod van 4,5 miljoen euro neergelegd voor 75% van de transferrechten. De directie van de club zal het voorstel vanmiddag bespreken. Volgens de Mexicaanse media wordt er binnen de club positief gereageerd op het nieuwe bod.
Aldus PSV Netwerk.quote:5/7/2007 - Clubs lijken dichtbij elkaar te komen, Atlas hoopt nog op Robert
(Gepost door RvN)
BRON: Sportsya
In een reactie op het twee bod van PSV op Guardado liet de voorzitter van de Mexicaanse club Atlas weten dat de club het bod van PSV nu analyseert. Het bod zou op diverse punten afwijken van hetgeen de Mexicaanse club had gevraagd. De transfersom zou wel in de buurt komen, maar onder andere de betalingswijze zou nog verbeterd moeten worden volgens de voorzitter. Atlas zou heel graag Robert in de deal willen betrekken. Afgaand op de uitlatingen van de voorzitter heeft PSV die er buiten gelaten. Atlas zou hem graag huren als onderdeel van de deal, maar volgens de voorzitter zal dat geen harde eis zijn in de onderhandelingen. PSV is echter in een juridische strijd verwikkeld met Betis, dat Robert overnam, maar hem nu niet meer wil betalen.
---------------------Gomes------------------quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef cultheld het volgende:
Alles wijst er op dat we 3-5-2 of 3-4-3 gaan spelen komend seizoen.
Achteraf een gouden greep die ons geld bespaard heeft. Voor een goed resultaat hebben we hem niet nodig gehad. En zo werkt het in het huidig voetbal bij een grote club uit een niet-voetballand met bescheiden budget.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er niet gerust op ben. Valckx is volgens mij 1 van de weinigen die in een half jaar tijd 2x een "bijna zekere" transfer met één en dezelfde speler om zeep hielp![]()
![]()
Inderdaad, dat we op de laatste dag alsnog kampioen zijn geworden had inderdaad meer met wijsheid dan geluk te maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Achteraf een gouden greep die ons geld bespaard heeft. Voor een goed resultaat hebben we hem niet nodig gehad. En zo werkt het in het huidig voetbal bij een grote club uit een niet-voetballand met bescheiden budget.
No more Ball, no more Kluivert and no Luque.
En ook dat moet je nuanceren, NEC en Utrecht leverden tegen ons beiden een uitmuntende prestatie als je dat afzet tegen hun overige wedstrijden. Excelsior in eigen huis daarentegen was ook voor ons lastig. En dat er één doelpunt tussenzat met Ajax, vergeet de foutjes van Gomes niet, hoevaak maakt hij die? PSV had de meeste marge, en daarom won het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, dat we op de laatste dag alsnog kampioen zijn geworden had inderdaad meer met wijsheid dan geluk te maken.![]()
Zal toch niet?quote:ik heb gehoord dat Quaresma naar PSV komt
Die gaat al naar Feyenoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit las ik op het forum van www.hattrick.org
[..]
Zal toch niet?
Zo geweldig vind ik Porto ook weer nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen de Europese top kan hem betalen.
Atlético Madrid is ook in de markt. Dat is Europese middenmoot.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen de Europese top kan hem betalen.
Europese top qua geld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Atlético Madrid is ook in de markt. Dat is Europese middenmoot.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94481/sc=b6e90equote:Transfer Guardado nog niet in stroomversnelling
6/7/2007 15:11
Atlas-voorzitter Fernando Acosta ziet nog haken en ogen bij de door PSV gewenste komst van middenvelder José Guardado.
Op de website van de Mexicaanse club zegt Acosta dat de overgang van zijn speler nog niet rond is. Acosta: 'Wij bestuderen nog het tegenvoorstel dat we van PSV hebben ontvangen. Dat voorstel bevat niet alle elementen die wij hebben voorgesteld.'
Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'
Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.
Acosta zei ook dat PSV niet is geconfronteerd met een deadline. 'We willen de transfer wel zo spoedig mogelijk afronden. Ik geloof dat dat wel gaat lukken. PSV is een serieuze club, ik verwacht geen problemen.'
Die lijst van namen is niet slecht, wordt echt wat volgend seizoen o.a. ook door de aankopen van feijenoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
---------------------Gomes------------------
-------Da Costa--Rajkovic--Salcido-------
Kromkamp--------Simons-------Guardado
-----------Aissati---------Afellay-----------
-----------Farfan-Lazovic/Koné------------
of
---------------------Afellay-------------------
--------Farfan----Lazovic----Koné---------
Zoiets dan? (mocht Guardado komen). Ziet er wel goed uit. Al weet ik nog niet zo goed of Rajkovic dit al kan...
Ik dacht meer hier aan:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
-----------Aissati---------Afellay-----------
-----------Farfan-Lazovic/Koné------------
of
---------------------Afellay-------------------
--------Farfan----Lazovic----Koné---------
Zoiets dan? (mocht Guardado komen). Ziet er wel goed uit. Al weet ik nog niet zo goed of Rajkovic dit al kan...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94481/sc=b6e90e
Hopen dat het goed gaat goedkomen!![]()
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragenquote:Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'
Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.
Nee ging iets fout met de transferquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragen![]()
En Robert is toch allang verkocht of hoe heb ik dat?![]()
Daarom snap ik nog steeds niet waarom psv Hofland niet heeft gekocht. Want dan had je Hofland samen met Da Costa achterin kunnen zetten. Dan kon Rajkovic zich mooi laten zien met invalbeurten want het is natuurlijk nog maar de vraag of het een echte versterking is. Nu heb je alleen Addo centraal achterin als man met "ervaring"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
-------------------Gomes---------------
-----Rajkovic---Da Costa----Salcido
-----------------Simons-----------------
------Aissati-----------Guardado------
---------------Afellay--------------------
------Farfán--Lazovic--Koné----------
Koeman zal wel hier voor gaan:
--------------------Gomes-------------------
Kromkamp---Addo---Da Costa--Salcido
Afellay-------Simons-------Guardado----
-------Farfán------Lazovic----Koné--------
Iedereen speelde op het EK prima. Beerens wordt volgens mij echt wel overrated, hij is niet goed genoeg voor de Europese Top waar PSV hard op weg is om te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt die Beerens nou ineens zo overschat of ben ik de enige met die mening?![]()
Op het EK speelde iedereen nou eenmaal goed en ik kan nou niet echt zeggen dat ik zo onder de indruk was van zijn spel voor het EK...Hij is nog jong ok maar ik geloof niet dat het een topper wordt
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iedereen speelde op het EK prima. Beerens wordt volgens mij echt wel overrated, hij is niet goed genoeg voor de Europese Top waar PSV hard op weg is om te komen.
euhmm.. ik vond PSV best wel goed in de CL. Op sportief gebied niet op financieel gebiedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.![]()
Ach dat gebeurt zo vaak, dat een club nog zoveel % van de doorverkoop krijgt, dat is praktisch hetzelfde als dat ze een deel van de eigendomsrechten behoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragen![]()
Ik vind de huidige opstelling anders wel weer een champions league halve finale waardigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:45 schreef k3vil het volgende:
[..]
Ik vind de huidige opstelling anders wel weer een champions league halve finale waardig
Atlas wil tegen de 6 miljoen euro voor haar publiekslieveling. PSV biedt naar verluid 4.5 miljoen voor 75% van de rechten. De overige 25% staat gelijk aan 1,5 miljoen. Dus 6 miljoen in totaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bron PSV Netwerkquote:6/7/2007 - Beerens vond stap naar Ajax te groot en koos voor Heerenveen
(Gepost door RvN)
Tegenover Voetbal International liet Roy Beerens weten dat hij ook naar Ajax kon. 'Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje.'
PSV Netwerk
De keuze viel op Heerenveen. 'Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken, die stap vond ik te groot. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen.'
Dat is niet belangrijk. Beerens is een arrogant pisventje; Die past beter bij Ajax dan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef MaatjeTho het volgende:
Zo, na ruim 2,5 jaar hier lurken in het topic ook maar eens reageren![]()
[..]
Bron PSV Netwerk
Is Ajaxdan zoveel groter dan PSV?
Hee welkom.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef MaatjeTho het volgende:
Zo, na ruim 2,5 jaar hier lurken in het topic ook maar eens reageren![]()
[..]
Bron PSV Netwerk
Is Ajaxdan zoveel groter dan PSV?
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk. Beerens is een arrogant pisventje; Die past beter bij Ajax dan in Eindhoven.
Preciesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, hij vindt PSV blijkbaar ook te groot voor hem, anders had ie wel verlengd.
Dat hij Ajax alleen om die reden heeft afgekapt toont alleen al aan dat het geen PSV hart heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hee welkom.
Nee, hij vindt PSV blijkbaar ook te groot voor hem, anders had ie wel verlengd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |