Dus jij vult het topci gewoon de hele tijdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik schijn er veelposter te zijn
Het is net als met een emmerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus jij vult het topci gewoon de hele tijd
Jij bent die beruchte druppelquote:
Oké, dan zoek ik wel ff verder . . .quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Het weer lijkt alleen maar beter te worden
Ben zelf niet heen geweest dus geen idee hoe het was allemaalquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde ook al geklaag dat het totaal anders was dan andere jaren, misschien ook omdat er vanuit de gemeente meer en strengere regels waren?
Niet de regels vanuit de gemeente waren strenger maar ze hebben de organisatie sinds een aantal jaren nu uit handen gegeven aan een bureau buiten Assen en die heeft totaal geen idee van feest en sfeer alleen maar van regels. . .quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde ook al geklaag dat het totaal anders was dan andere jaren, misschien ook omdat er vanuit de gemeente meer en strengere regels waren?
Inderdaad, Loc7000 uit Lochem heeft de touwtjes in handen nu. Wat weten die Achterhoekers er nu van? Enige positieve hieraan is dat we van die Oranjeboom af zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Niet de regels vanuit de gemeente waren strenger maar ze hebben de organisatie sinds een aantal jaren nu uit handen gegeven aan een bureau buiten Assen en die heeft totaal geen idee van feest en sfeer alleen maar van regels. . .![]()
![]()
![]()
Voorheen was het gezelliger en drukker in de TT-nacht en de Nacht van Assen.
Weet wel waar roden ligt maar weet ik veel dat het zo heet in het drentsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:15 schreef plank_ het volgende:
[..]
Roon is het drents voor Roden
Roden ligt in Noord-Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |