Bij voorbaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef rosstek het volgende:
Mocht ik ooit nog weer eens winnen, dan gun ik je bij deze mijn beurt om een contest in elkaar te knutselen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef Flamebringer het volgende:
later bleek dat die op Thunderdome III stond, maar die CD heb ik destijds nooit durven te bekijken door die enge hond op de voorkant.
Ontvangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Flamebringer het volgende:
Ik zal overigens een dezer dagen ook eens een lijstje insturen.
1 2 3 4 5 6 7 8 | sink 32.0 Gitanki 22.0 Curchulain 22.0 Trancelocator 20.0 jovink 6.0 Tokamak 6.0 MouzurX 2.0 |
Ontvangen, en ook die van Trancelocator.. klopt inderdaad :@, zal het in de nu volgende tussenstand aanpassenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:41 schreef Tokamak het volgende:
En n serieuzere inzending opgestuurd!
Ps. als ik n onvolledige producer heb, is dat toch een halve punt waard? (nr 29)
1 2 3 4 5 6 7 8 | Flamebringer 33.0 sink 32.0 Tokamak 24.5 Gitanki 22.0 Curchulain 22.0 jovink 6.0 MouzurX 2.0 |
Haha.. stuur maar gewoon wat je denkt dat het isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Weer eens een contest binnengehaald. Het overgrote deel herken ik totaal niet. Waarschijnlijk begin ik oud te worden of zo. Nr's 4, 7 en 9 waren wel erg herkenbaar![]()
dan haal ik mijn gemiddelde uit de tabel omlaagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Haha.. stuur maar gewoon wat je denkt dat het is
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dan haal ik mijn gemiddelde uit de tabel omlaag![]()
![]()
Hmm als jij te oud bent, verklaart dat meteen waarom ik doorgaans zo laag scoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Weer eens een contest binnengehaald. Het overgrote deel herken ik totaal niet. Waarschijnlijk begin ik oud te worden of zo. Nr's 4, 7 en 9 waren wel erg herkenbaar![]()
Misschien is een contest met de nadruk op hiphouse een ideequote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hmm als jij te oud bent, verklaart dat meteen waarom ik doorgaans zo laag scoor.
* Curchulain begint zich langzamaan een ouwe lul te voelen.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Flamebringer 33.0 sink 32.0 Tokamak 24.5 Gitanki 22.0 Curchulain 22.0 jovink 6.0 MouzurX 2.0 |
house met hiphop teksten erdoorheen ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
Vandaag geen inzendingen, dus de tussenstand blijft zoals ie is:
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
@ Captain_Redbeard
Wat is hiphouse? En waarom heb ik nog geen inzending van jou gehad![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
@ Captain_Redbeard
Wat is hiphouse? En waarom heb ik nog geen inzending van jou gehad![]()
Oude meuk dusquote:Hiphouse is een substroming van de house, die zich tussen house (voor het ritme en de kick) en hiphop (voor de raps en de hiphop beat) bevindt. Algemeen wordt hiphouse gezien als de voorloper van de commerciële dance, ook Eurodance genoemd. Tyree Cooper was degene die het in 1985 introduceerde, toen noemde hij het nog Raphouse. Toen het populair begon te worden in 1987 werd het al snel omgedoopt in Hiphouse.
Hiphouse is vooral in eind jaren tachtig en begin jaren negentig populair. Bekende Artiesten zijn Tyree Cooper met onder andere 'Turn up the bass', Fast Eddie met onder andere 'Yo yo get funky', Jungle Brothers met onder andere 'I'll house you', The Wee Papa Girl Rappers met onder andere Heat it up en Wee Rule, White Knight, D-Mob, Tony Scott, Mr. Lee (Get Busy), Doug Lazy, Rob Base & DJ E-Z Rock, 2 in a Room, zelfs pioniers als Tommy Musto & Frankie Bones (Dangerous on the Dancefloor).
Bedankt voor de uitleg, maar helaas ken ik er niemand vanquote:
Haha... Veel plezier daar ....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef Laevid het volgende:
Er zitten op het eerste gehoor wel heel veel *piep* dance-covers bij.....8, 16, 29, 30.
Maar dat zorgt vast voor meer punten, alleen jammer dat ik maar kort tijd heb, woensdag al weer naar Dour waar ik 4 dagen zwaar uit mijn dak zal gaan op al die mooie alternatieve dance (en nog een paar andere zaken)
![]()
Okee dan, ik zeg generatiekloofjequote:Op zondag 8 juli 2007 19:17 schreef donroyco het volgende:
Bedankt voor de uitleg, maar helaas ken ik er niemand van![]()
Klopt... je hebt gewoon gelijkquote:
Volgens mij moet je er ook mee opgegroeid zijn om het uberhaupt te kunnen waarderen. (uitzondering voor italo trouwens)quote:
Kan ik me iets bij voorstellen. Het is voor mij nu ook meer nostalgie dan dat ik het echt leuke nummers vindt, met uitzonderingen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Volgens mij moet je er ook mee opgegroeid zijn om het uberhaupt te kunnen waarderen. (uitzondering voor italo trouwens)
Hiphouse heb ik voornamelijk op vinyl. Dat van dat nostalgie klopt dan ook wel. Ik ga er niet mijn mp3-speler mee vol pompenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Het is voor mij nu ook meer nostalgie dan dat ik het echt leuke nummers vindt, met uitzonderingen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |