abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:49:44 #26
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51084881
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat Clinton in z'n laatste dagen ook wat soortegelijke moves deed.
Ja, dat is een goede reden om dit goed te praten inderdaad. Ik ben overtuigd.
Alsof Clinton een heilige engel was...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_51085066
Wat een boevenkop heeft hij ook.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_51085265
Iedereen wist toch wel dat dit ging gebeuren?
Dus geen verbaasde reacties graag
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:10:31 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51085344
libby hoeler ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juli 2007 @ 10:12:03 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51085375
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Wat een uitspraak; alsof Bush nog veel steun geniet van het volk.

Stakker.
Hmm, ze hebben hem verkozen, als je zo dom bent om zijn campagnes en leugens te geloven, dan verdien je een dom iemand die liegt. SIM-PEL
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51085425
Ik had niet anders verwacht eigenlijk...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:21:56 #32
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51085580
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach jonges, dat bushgehuilie is wel weer genoeg voor vandaag. Allereerst kreeg ie bij deze verkiezingen wel een meerderheid van de stemmen, en daarnaast twijfel ik er niet aan dat het herindelen van de kiesdistricten en het hebben van vriendjes in de media ook bij democraten voorkomt.
Amerika is geweldig!

Maar dit steekt wel een beetje schril af tegen die bijna dode kankerpatiënt die laatst de doodstraf kreeg. NIet dat dat met elkaar te maken heeft natuurlijk, ik probeer alleen maar stemming te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51086153
Ik vind het eigenlijk wel een mooie zet. Zeg nu zelf, wat is beter voor Bush' historische nalatenschap? Dat een van zijn naaste medewerkers is veroordeeld voor het plegen van meineed en belemmering van de rechtsgang in verband met de nationale veiligheid, namelijk het lekken van de identiteit van een geheim agente, wat weer in verband stond met de invasie van Irak, of... dat een van zijn naaste medewerkers is veroordeeld voor het plegen van meineed en belemmering van de rechtsgang in verband met de nationale veiligheid, namelijk het lekken van de identiteit van een geheim agente, wat weer in verband stond met de invasie van Irak, en dat de president zelf, de baas van de naaste medewerker, hem, een schuldig bevonden misdadiger, 'vrijspreekt'?
pi_51086177
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef freud het volgende:

[..]

Hmm, ze hebben hem verkozen, als je zo dom bent om zijn campagnes en leugens te geloven, dan verdien je een dom iemand die liegt. SIM-PEL
Als je zo dom bent om een heel volk over een kam te scheren, dan verdien je een dikke paardenlul in je reet. SIM-PEL.

Stakker.
pi_51086234
Wel handig. Hij commute hem en geen pardon, zodat hij geen celstraf hoeft uit te zitten, én tegelijkertijd zich nog steeds kan beroepen op de wettelijke regel dat hij geen belastende verklaringen over zichzelf hoeft af te leggen als hij door justitie of het parlement wordt ondervraagd.
pi_51086292
De Familie Bush heeft lak aan alles behalve aan geld, macht en vriendjespolitiek. Er is niks meer dat mij verbaast in de politiek en al zeker niet in de Amerikaanse politiek.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:50:26 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_51086300
Tsja...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:04:14 #38
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_51086689
Dan maar afschrijven op de laatste stuiptrekkingen... maar toch vind ik het reden voor impeachment
Wat je vindt, ...
pi_51086721
quote:
GOV. GEORGE W. BUSH (R-TX), PRESIDENTIAL CANDIDATE: (...) Americans are tired of investigations and scandal. and the best way to get rid of them is to elect a new president who will bring a new administration, who will restore honor and dignity to the White House.
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0009/15/bp.00.html
pi_51087007
13 juni 2007:
quote:
The Bush administration is trying to roll back a Supreme Court decision by pushing legislation that would require prison time for nearly all criminals.

(...)

In a speech June 1 to announce the bill, Attorney General Alberto Gonzales urged Congress to re-impose mandatory minimum prison sentences against federal convicts — and not let judges consider such penalties “merely a suggestion.”

Such an overhaul, in part, “will strengthen our hand in fighting criminals who threaten the safety and security of all Americans,” Gonzales said in the speech, delivered three days before the FBI announced a slight national uptick in violent crime during 2006.
http://www.cbsnews.com/st(...)cs/main2924206.shtml
  Donald Duck held dinsdag 3 juli 2007 @ 11:18:18 #41
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51087144
Nog een bericht, met ook erbij waar die zaak om draaide. Laat wel zien dat Bush absoluut niet vies is van smerig spel
quote:
Bush verlicht straf voor rechterhand vicepresident
Uitgegeven: 3 juli 2007 06:29
Laatst gewijzigd: 3 juli 2007 08:55

WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft de straf verlicht voor de voormalige rechterhand van vicepresident Dick Cheney. Topadviseur Lewis Libby, die begin juni tot dertig maanden cel was veroordeeld, hoeft niet de gevangenis in. Wel moet Libby de hem opgelegde boete van 250.000 dollar betalen.

Bekijk video
Bush maakte zijn besluit maandagavond bekend, kort nadat een rechtbank had bepaald dat Libby in afwachting van zijn beroep in de gevangenis moest blijven. Bush noemde de celstraf buitensporig. De reputatie van Libby zou voor altijd zijn aangetast. De oppositie laakte de interventie als machtsmisbruik.

Meineed

Libby was schuldig bevonden aan meineed en het hinderen van de rechtsgang. Hij had het onderzoek naar het lekken van de naam van een agente van de inlichtingendienst CIA gehinderd. De agente Valerie Plame is de vrouw van een Amerikaanse diplomaat die de motieven van de regering-Bush voor de oorlog in Irak openlijk had bekritiseerd.

Gelekt

Het Witte Huis bleek zelf de identiteit van de CIA-agente te hebben gelekt als wraakactie voor de uitspraken van haar echtgenote. Deze Joseph Wilson had in juli 2003 in de krant The New York Times de vloer aangeveegd met de claim van de regering-Bush dat de Iraakse dictator Saddam Hussein uranium had willen kopen van het Afrikaanse Niger om kernwapens te produceren.

Het vermeende Iraakse programma voor de ontwikkeling en productie van massavernietigingswapens was door Washington aangevoerd als reden voor de inval in Irak.

Wilson, die ambassadeur was in Irak, had in opdracht van Washington de Iraakse contacten met Niger onderzocht. Hij had geen enkele concrete aanwijzing gevonden dat er daadwerkelijk iets was verhandeld of dat er tussen Irak en Niger zelfs maar was gesproken over uranium.

Opmaat

President Bush gebruikte de vermeende handel echter wel in zijn jaarlijkse toespraak tot het Congres in januari 2003. De rede was, zo bleek later, de opmaat voor de oorlog tegen Irak.

Naam

Voor het daadwerkelijk lekken van de naam van de CIA-agente - een strafbaar feit in de Verenigde Staten - is niemand aangeklaagd.
nu.nl
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_51087268
Dit geloof je toch niet? En dit soort praktijken willen die conservatieven, verpakt als het beste systeem ter wereld namelijk, democratie verspreiden? Welk signaal geef je wel niet af aan al die landen die Amerika liever vernietigd zien worden? Juist... hooi op de vork.

Dat Bush nog rondloopt.
pi_51087337
quote:
Bush wrote in his autobiography that it was not his job to "replace the verdict of a jury unless there are new facts or evidence of which a jury was unaware, or evidence that the trial was somehow unfair"[2] (italics added). But new information about a mentally retarded man's battered, abused childhood that his jury never got to hear—wouldn't that qualify?
http://www.nybooks.com/articles/17670
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juli 2007 @ 11:30:01 #44
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51087526
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog een bericht, met ook erbij waar die zaak om draaide. Laat wel zien dat Bush absoluut niet vies is van smerig spel
[..]

nu.nl
Mwoah, lijkt me zeker niet de eerste keer, maar het bevestigd wel een trend...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:32:36 #45
136 V.
Fuck you and your eyebrows
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:41:37 #46
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_51087912
Bush is de king.
To hell with Kyoto!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:47:42 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51088110
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef George_Bush het volgende:
Bush is de king.
Hey George, vuile leugenaar en oorlogshitserT.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:50:03 #48
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51088185
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk...
Dat is het nare inderdaad. Het verbaasd me totaal niet. Ik verafschuw het, maar verbazen doet het me niet meer. Een slechte gewenning.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_51088333
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
Dan maar afschrijven op de laatste stuiptrekkingen... maar toch vind ik het reden voor impeachment
quote:
In the same convention George Mason argued that the President might use his pardoning power to "pardon crimes which were advised by himself" or, before indictment or conviction, "to stop inquiry and prevent detection." James Madison responded: "If the President be connected, in any suspicious manner, with any person, and there be grounds to believe he will shelter him, the House of Representatives can impeach him; they can remove him if found guilty..."
http://www.washingtonpost(...)s/watergatedoc_3.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')