2002 toch ?quote:
Negers hebben van nature dikkere lippen. Ze proberen erbij te horen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
Valt me ook op dat ze op die foto's hun lippen groter proberen te maken.....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:29 schreef Sjengdanny het volgende:
Net zoals die gast van Pimp My Ride UK, met z'n veel te grote jas![]()
[afbeelding]
die kale heeft een doorlopende wenkbrauwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:39 schreef Buschetta het volgende:
Het kan natuurlijk nog erger.....
[afbeelding]
De blanke tegenhanger.
[afbeelding]
De doorgeslagen gekken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:45 schreef Sjengdanny het volgende:
Hier die gast van Pimp my Ride UK in actie (Westwood):
http://nl.youtube.com/watch?v=a4fWTTc4aIk
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:46 schreef .neon het volgende:
[..]
die kale heeft een doorlopende wenkbrauw![]()
Noobquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef SexyRomeo het volgende:
Serious yo, jij bent gewoon een hater weetje. Playa hater, alleen maar omdat de ladiez voor types als ik smelten als een raketijsje in een snelkookpan terwijl jij jezelf warm moet houden. Kniel voor mijn witte Magnum, zuig aan mijn Calippo. Je weet ik ben zo heet, ik ben heter dan een zippo. Fo real, dit is die shizzle.
Greetz,
Da Romeo.
Ah nee, je bent echt zo he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef SexyRomeo het volgende:
Serious yo, jij bent gewoon een hater weetje. Playa hater, alleen maar omdat de ladiez voor types als ik smelten als een raketijsje in een snelkookpan terwijl jij jezelf warm moet houden. Kniel voor mijn witte Magnum, zuig aan mijn Calippo. Je weet ik ben zo heet, ik ben heter dan een zippo. Fo real, dit is die shizzle.
Greetz,
Da Romeo.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef SexyRomeo het volgende:
Greetz,
Da Romeo.
hahaha proper ghetto hoor !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef afcajos het volgende:
sexyromeo ik bid op mijn blote knietjes dat jij niet ech zo kansloos bent
[afbeelding]
Waarom kijkt hij zo boos ?quote:
Wat probeer je hiermee te zeggen? Kneus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef error32 het volgende:
Duizenden jaren aan evolutie zorgden ervoor dat er uiteindelijk blanke mensen kwamen, en nu wil iedereen ineens weer zwart zijn
Kutjosti, ik hoop dat je stikt in die tenten die je altijd draagt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef SexyRomeo het volgende:
Greetz,
Da Romeo.
HEEY, RICHARD IN JE AVATAR... A-HA !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef Poekel het volgende:
[..]
Kutjosti, ik hoop dat je stikt in die tenten die je altijd draagt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:50 schreef SexyRomeo het volgende:
Greetz,
Da Romeo.
Don't disrespect, aaight? De oom van één van mijn homies heeft een buurman met een glock. No threat, just a warning.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef afcajos het volgende:
sexyromeo ik bid op mijn blote knietjes dat jij niet ech zo kansloos bent
[afbeelding]
Is fake man dat zie je zoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Check zn fobo dan
http://fotoboek.fok.nl/SexyRomeo
je lijkt gewoon op een zwarte pauper in de ghetto van New York die zn kleurtje is kwijtgeraakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whaahahhahahaahaaaaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:58 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Don't disrespect, aaight? De oom van één van mijn homies heeft een buurman met een glock. No threat, just a warning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |