quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef broer het volgende:
Vanwege 'insect' en 'K': Die Verwandlung van Kafka?
Ja, maar ik dacht, ik geef een zo volledig mogelijk antwoord, teneinde een zo groot mogelijke kans te hebben op de prijs!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:35 schreef Lienekien het volgende:
Rowling was toch al genoemd?
Hey, die vraag wou ik stellen als het mijn beurt zou zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef broer het volgende:
Hoe heet het personage in een roman van John Irving dat enkel in hoofdletters praat?
Ach kom, natuurlijk had wyccie jouw antwoord goed gerekend.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Nou, meer het flauwe gedoe van hoe de vraag beantwoord moet worden.
Je hebt je prijs, hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht, ik geef een zo volledig mogelijk antwoord, teneinde een zo groot mogelijke kans te hebben op de prijs!
Jammer, het is Bram Stoker, niet Bram Stokert. De prijs gaat aan je neus voorbij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:34 schreef Frollo het volgende:
Bram Stokert, Mary Shelley respectievelijk J.K. Rowling.
edit was toevoeging vanquote:
Ik kijk even naar de jury ... Nee, sorry, niet goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:45 schreef broer het volgende:
T.S. Garp?
Ja...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:54 schreef Frollo het volgende:
Ja ja, hij is pittig hè?
Een hint waardoor ik een Aha-erlebnis krijg, svp!quote:
Een aardige jongen, dat was hij, en dat zou hij altijd blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:02 schreef Frollo het volgende:
Nieuwe vraag, gaat allen rechtop zitten en laat die grijze cellen werken!
Wat was Bavink geworden?
Het is in elk geval de juiste novelle.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:08 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Een aardige jongen, dat was hij, en dat zou hij altijd blijven.
Zie boven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hint waardoor ik een Aha-erlebnis krijg, svp!
Oef. Niet dood? Nee, dat is de verteller ook niet. Schilder?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het is in elk geval de juiste novelle.
Maar Bavink was iets geworden wat de andere Titaantjes niet waren geworden. Wat bedoel ik?
'We zijn nu veel wijzer, stakkerig wijs zijn we, behalve Bavink, die [???] geworden is.'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oef. Niet dood? Nee, dat is de verteller ook niet. Schilder?
Stik, ik weet het niet meer. Gek?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
'We zijn nu veel wijzer, stakkerig wijs zijn we, behalve Bavink, die [???] geworden is.'
Context-giswerk.quote:
Ik weet niet eens meer hoe dat paard heette en ik ben nog wel medioneerlandicus...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef Iblardi het volgende:
Nieuwe: wie was de befaamde broer van de drie heemskinderen Adelaart, Ritsaart en Wristaart?
Hint: het ros Beiaard.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat paard heette en ik ben nog wel medioneerlandicus...
Maar jij was mijn enige hoop!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, ik had het inmiddels al opgezocht.
Ach, er komen hier wel meer neerlandici. En daarbij, je weet nooit wat de mensen zich nog van de literatuurlessen op de middelbare school kunnen herinneren.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Lancelot?
Ik ben een ongeduldig persoon. Aanstonds ga ik het opzoeken...![]()
Hint: Goede tijden, slechte tijden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, welke ridders kent u. Dat wordt wat eindeloos.
Hoe moet ik dat nou verbinden met PIEP!quote:
Even nagekeken - tong80 +1.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Personage uit Oorlog en vrede ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |