Dan had jij hier niet gereageerd, Tong.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Leuk begin van een topic.Je had ook met Jip en Janneke kunnen beginnen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef wyccie het volgende:
Weet nog dat de hoofdpersoon leraar is en een BBQ moet houden met zijn leerlingen..... maar de titel... pfffrrt
Da's niet liefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan had jij hier niet gereageerd, Tong.
Mainport +1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef Mainport het volgende:
Hella Haasse?
Had je kunnen bewaren voor als jij de volgende vraag goed had. Jij bent wel fan van Bint, hè?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Mijn antwoord was leerlingen op de school van de concierge Bint van Bordewijk
Nee van Bordewijk. Dacht ik maak het niet te moeilijk in het beginquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je kunnen bewaren voor als jij de volgende vraag goed had. Jij bent wel fan van Bint, hè?
Ha, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:46 schreef Frollo het volgende:
farrokh daroewalla, dat klinkt toch een beetje Indiaas of Pakistaans of zoiets. Kan dat kloppen?
wyccie +1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, nu je het zegt!
Zoon van het circus van John irving volgens mij.
Dat zijn twee tips, en nog heule makkelijke ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:49 schreef No-P het volgende:
hmm, dacht dat hij makkelijker zou zijn,
nog een tip, de schrijver debuteerde met "de wereld volgens garp" en komt zelf uit new hampshire
quote:
quote:The Red Notebook is a collection of stories written by American author Paul Auster in four parts. The Red Notebook in 1992, Why Write? in 1995, Accident Report in 1999 and It Don't Mean a Thing in 2000. They are all true stories gathered from Auster's remarkable life as well as the lives of his friends and acquaintances and they have all one thing in common: They shed light on that magical power we call coincidence. Auster tells us the most incredible things, things we usually read about in his fiction, making us wonder if he's really telling us the truth. Implying that everything and everyone is somehow, mysteriously, connected to each other.
Auster tells us about the wrong number that inspired him to write City of Glass, about how he met his childhood hero Willie Mays, but didn't have a pencil with him to get his autograph and how during all four flat tires of his life he had the same passenger in the car with him.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef broer het volgende:
Dat lijkt me uit Belcampo's Het Grote Gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |