Vanaf dat Amber zelf op de bank kan klimmen (dus iets van 1,5 ofzo?) ben ik bezig met zeggen dat ze niet op de bank mag staan/rennen/lopen/stunten/springen. Ze weet doet het nog steeds nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef snoopy het volgende:
HIj is iig wel netjes opgevoed. Niet staan op de bank, niet zomaar ergens aankomen, aan tafel blijven zitten met eten etc. etc. Natuurlijk mag hij wel rotzooi maken met zijn speelgoed en schreeuwen moet af en toe ookMaar ik denk idd dat de moeder van Moonah's bezoek ook wat opvoeding nodig heeft.
Vastbindenquote:
Ik heb er serieus aan gedacht om een tuigje te kopenquote:
Hoge eetstoel waar ze zelf niet uit kunnen (durven) klimmen, helpt ook...quote:
Is het niet zo dat ze plast als ze wakker is? Hier was het in het begin zo als ik haar te lang wakker in het bedje liet plaste ze in 1 keer de luier tot een bom zeg maar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:09 schreef LadyS het volgende:
'S nachts zindelijk is hier nog toekomstmuziek. Amber haar luier is nog hartstikke vol sochtends. Ze voelt het gewoon niet aankomen, denk ik.
Hmm... vraag me af wat dat dan voor opleiding is...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:14 schreef Leah het volgende:
Ja. Maar dat kunnen ze aan hoor, als het goed is. Zijn ze voor opgeleid.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:43 schreef sombie het volgende:
Op de kleuterschool zijn er meestal nog grotere groepen met 1 leerkracht... Kijk je er al naar uit?![]()
Het komt wel goed hoor. Het is heel anders met een groep kinderen in een schoolse setting of gewoon thuis.
Weet ik niet eigenlijk. Als ze 's ocntends uit bed komt en ze moet dan plassen, trekt ze wel haar luier uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze plast als ze wakker is? Hier was het in het begin zo als ik haar te lang wakker in het bedje liet plaste ze in 1 keer de luier tot een bom zeg maar.
Is er straks helemaal geen enkele dag of dagdeel dat dit nog is? Hier hebben de kleuters 2 vrije middagen (woensdag en vrijdag). En ze is nog niet leerplichtig, dus zo af en toe een mama-dag is toch niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:18 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Jessie dat Janneke het zo leuk vind
Iris wil ook zo graag naar school, maar ze moet nog even wachten tot na de vakantie.
-knip-
Het gaat soms een beetje te hard vind ik, ik vind onze dagen samen, als Eva op school is, nog zo ontzettend gezellig.![]()
Ja, dat is dan wel jammer. Maar, wat je zegt er zijn nog andere momenten. Ik kan alleen wel voorstellen dat je het gaat missen. Ik heb nu de maandag met mijn meiden, maar straks is dat voor Fleur ook niet meer zo. Dan breng ik ze weg en heb ze na school ook nog, maar het is anders. En dat is toch wennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:27 schreef Lois het volgende:
Woensdagmiddag is ze vrij maar dat is dan ook Jeroens vrije dag. Vrijdagmiddag is ze ook vrij maar dat is opa en oma dag.Ach er zijn straks nog zat momenten hoor dat we nog samen zijn, Eva heeft ook veel minder vakantie dus dat scheelt ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |