Sinds Judith 3 jaar is, zegt ze telkens dat ze 'al bijna 4' is. Ze houdt het nog steeds vol, ook al zegt ze er nu steeds 'maar dat duurt nog wel een poosje' achteraan (hoe ze daar nou weer bij komt...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef poemojn het volgende:
Ze telt nu overigens de dagen af tot ze weer jarig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus een succes was het verder wel.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals Sugar al zegt: allebei een beetje. Ik heb er zelf 2, (14 mnd en 2,5 jaar) en heb ook vriendinnen met kids in die leeftijden. Maar vooral als de vriendin met 2 kids van ruim 1,5 en bijna 4 langskomt, is het hier idd. ook altijd zo'n kermis. Gezellig kletsen is er nauwelijks bij, je blijft corrigeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef Moonah het volgende:
Even een vraagje aan de ervaren peutermoeders.
Zojuist was hier een kennis met haar bijna-kleuterdochter en haar peuterzoon op bezoek ("We zijn in de buurt, kunnen we bij jou een boterhammetje eten?"). Mijn hemel! Wat een kermis was dat zeg! Alle speeltjes van Thies door de kamer, kussens van de bank, peuter met modderschoenen aan in de box, gillen aan tafel, op de bank springen, binnen voetballen, peuter met zijn poepluier op speelkleed verschonen... Kleutermeisje was erg lief en wat rustiger.
Een poos terug was een vriendin met haar twee peuterzoons op bezoek en toen was het een beetje een vergelijkbaar scenario. Geren en gegil, gestamp op de vloer, vragen om 'iets lekkers', springen op de bank en niet luisteren...
Nu vraag ik me af. Is dit normaal peutergedrag, is hier sprake van geen grenzen stellen, zijn de peuters in kwestie niet erg goed opgevoed of zeggen jullie "Moonah, niet zo zeiken, get used to it!"?
Ja, want het zijn allemaal jochies die je noemt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Moonah het volgende:
Want ik kan wel dénken "Zo zou ik het noooooit doen", maar inmiddels ben ik er wel achter dat dat in praktijk tzt vaak anders uitpakt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop