En plek 172 it is vandaag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Gianpoalo Cheula(la) is vandaag 171e geindigd. Na eerder 177e, 176e en 178e te zijn geworden. De komende week heeft hij zijn zinnen gezet op plek 170, 172, 173, 174, 175 en 179 smste hij me door. Ik duim voor hem mee!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En plek 172 it is vandaag.Wat een rekenmeester is het ook die Cheulala.
![]()
WTFquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En plek 172 it is vandaag.Wat een rekenmeester is het ook die Cheulala.
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:30 schreef 4-elements het volgende:
Zo liet Boonen bijvoorbeeld zijn superknecht Steegmans winnen.
Hij is goed he, weten hoeveel hij er moet laten passeren, toch nog even voor moet blijven enz.quote:
Plek 180+ zit er idd meer in, wanneer die is ingelopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat wordt lastig om weer in de 170 te eindigen, een zege mag ook wel.
Feillu heeft je vandaag een kunstje geflikt en heeft continu achter Cheula gereden om de 179e plek te pakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, plek 179 ontbreekt nog, de laatste krachten aanboren het moet lukken.
Jij als adoptiepa weet vast wel hoe zijn naam uitgesproken moet worden. Herbert en Maarten niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Cheulala is in ieder geval in de aanval geweest vandaag.![]()
Vandaag toch weer 175e, geniaal!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat wordt lastig om weer in de 170 te eindigen, een zege mag ook wel.
Vandaag 117de en in het klassement nu 122stequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef ScottTracy het volgende:
Ook mijn renner Longo Borghini zet zijn opmars voort. Zette hij in de proloog nog de 181ste tijd neer, inmiddels is hij opgeklommen tot de 158ste plaats, een onwaarschijnlijke stijging. Maar hij is nog niet klaar, vandaag wil hij opnieuw bij de eerste 100 eindigen!
Hehe, zou Cheula dat zelf ook echt zo uitkienen? lijkt haast van wel.quote:
Hij kwam alleen over de streep, dus hij heeft waarschijnlijk iemand even laten tellen, zodat hij kon inschatten of ie nog even op de rest achter hem moest wachten. Waar die oortjes al niet goed voor zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:47 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hehe, zou Cheula dat zelf ook echt zo uitkienen? lijkt haast van wel.![]()
Jep, de rekenmeesters vind je niet alleen vooraan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij kwam alleen over de streep, dus hij heeft waarschijnlijk iemand even laten tellen, zodat hij kon inschatten of ie nog even op de rest achter hem moest wachten. Waar die oortjes al niet goed voor zijn
Bemoedigend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef BVO het volgende:
Soler netjes 55e vandaag, in de voorste groep!
En dat wel zo'n 100 kilometer lang, op z'n minst. Dat zijn nog eens prestaties!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Vork het volgende:
Kijk mijn adoptierenner trekt al een tijdje het peleton voort
quote:Beste Oxylus,
Vandaag was een rit die serieus tegenviel. Van in de start was het al duidelijk dat de bennen niet waren wat ze zouden moeten zijn. Na twee maal mee te springen wis ik al dat het een dag zou worden op karakter. De benen draaiden vierkant t’was net of ik met platte tubes rond reed maar het waren platte bennen. En ook de val van gisteren zal er natuurlijk geen deugt aan gedaan hebben. Het meest last heb ik nog van de bloeduitstorting aan de binnenzijde van mijn rechter been. Gelukkig weet ik dat het niet aan de conditie licht. Er is snel gereden van start tot einde het was zelfs moeilijk om tijdig te eten en te drinken. De snelheid lag zo hoog dat ik schrik had om mijn stuur los te laten om te drinken of om eten uit mijn trui te hallen. Jammer genoeg verloren we vandaag de kopman uit onze ploeg die zwaar ten val kwam Geoffroy lequatre. Een bevoorradingszakje die in zijn voorwiel terecht kwam waardoor hij in volle afdaling over kop ging. Zijn adoptieouder SaintOfKillers was er snel bij om hem proberen op te lappen, maar het mocht niet meer baten. De tour is zijn patron verloren! Hij heeft nog de aankomst bereikt maar zal morgen niet meer met ons aan de start staan. Te veel schaafwonden aan benen en handen maken het rijden onmogelijk. De tour gaat natuurlijk verder en wacht op niemand.
Nu Geoffrey er uit is heb ik wel de kans om het kopmanschap af te dwingen, dus vanaf nu zal ik voor het klassemnet moeten rijden. Ik weet zeker dat het met de steun van het Fokpubliek en natuurlijk jou, mijn adoptieouder moet lukken.
Groet Staf
PS: Ik begrijp dat je zaterdag afreist om mij te komen aanmoedigen. jammer dat je het Fokpubliek niet meer van mijn belevenissen op de hoogte kan houden. Maar als je dan toch langskomt rij dan even langs ons mam om mijn konijnenknuffel mee te nemen, want zonder kamergenoot geoffrey is het eenzaam in het hotel. Ze zegt dat het gebak al voor je klaar staat
Ach ja, je kunt niet altijd schitterenquote:114. CORIONI Claudio 85 LAMPRE-FONDITAL 04:43:58 + 00:04:57
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank oxylus! Hij mist zijn konijn echt he.
Cheulala gaat voor plek 173 of 174 vandaag.
Topknecht dusquote:Als ich 20 Km vor dem Ziel meine Teamkollegen nochmal mit Flaschen versorgt hatte,was gar nicht so einfach ist, wenn das Feld 70 Km/h fährt, war das Rennen für mich beendet. Ich bin dann ruhig den letzten Berg hinauf gefahren und mit einigen Minuten Rückstand ( keine Ahnung, ob es sechs oder acht Minuten waren) ins Ziel gerollt.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je dat via een frequentie via die oortjes?
Je mag wel meedoen in de Feillu-familie!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
shit (stampt voet) ik wil ook een adoptiekind![]()
ja graag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:30 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je mag wel meedoen in de Feillu-familie!![]()
Alleen ik.quote:
Mijn Zwitserse adoptiekind geeft toch braaf iedere ochtend een updatequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:54 schreef Gitanki het volgende:
M'n zwitserse adoptiekind meldt niet zo vaak iets op z'n site, maar hij vertelde dat de etappe van gisteren niet z'n ding was.
hij is namelijk geen explosief heuveltype, meer een echte klimgeit.
Hierdoor miste hij helaas net de boot en verloor een minuutje.
Vandaag kwam hij gewoon weer in het peloton binnen.
Nou, hij mag het dit weekend waar gaan maken![]()
Je gaat zeker ergens rond de 170 km ver weg op vakantie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die randzaken ook, erg irritant!
* -Vaduz- kan de komende week geen updates meer verzorgen (vakantie). Hou m'n Cheulala in de gaten!
Ja, Soler, het ubertalent uit Zuid-Amerika, moet wel met de beteren meekunnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:04 schreef BVO het volgende:
Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen vandaag met betrekking tot klimgeit Soler!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je Feillu kan de gelosten bijna niet bijhouden... :![]()
quote:
quote:
Mijn Kanstantsin werd steeds verwisseld met Soler door Maarten en Herbert, zelfs teletekst zette mijn adoptierenner op de 4e plaats.quote:
Netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |