Ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Jambo het volgende:
Kleintje, wat jammer. Maar wel heel begrijpelijk. Mag ik via pm het adres van je weblog? Ik ben nl. wel erg nieuwsgierig naar je pindameisje.
Dat dus!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef phileine het volgende:
Het gros van de mensen hier heeft juist zijn sympathie geuit voor je, en die leven juist zo met je mee. Juist als je kleintje er straks is kun je alle steun en de vraagbaak goed gebruiken -weet ik uit ervaring- dus gooi dat nu niet te snel weg omdat een paar opmerkingen je verkeerd schieten.
Blijkbaar verschillen daar de meningen/ervaringen over. Dat bleek ook al in het gewraakte topic.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef appelsap het volgende:
Ik zie Moonah meerdere keren zien zeggen van: als je echt bezig bent dan weet je het.
En als je nog meer support nodig hebben als het even tegen zit met de bv of vragen hebt en uitgebeld bent met Deliedje mag je mij ook bellen hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Lishe het volgende:
Voorbeeld baby!![]()
Ik ga wel op les bij jou dan, gij lactatiekundige. En ik heb altijd mijn grote boek nog, daar wapperde ons mam de vorige keer de hele tijd mee. En een lijstje nummers, wat ik bij Luuk niet had. En de bv winkel is er ook nog. Mijn beeb komt vast niks te kort. Als ik de weg maar weet zegmaar.
![]()
17.45 en spagetti alla de papa...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |