Dan vrees ik er wat voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:45 schreef jeldrik het volgende:
Hehe, ik doe mijn best. Als niet iedereen hier gaat spammen, dan blijft ie in my active topic staan...
Dus jij typt vaak rotan of riotquote:
Waar denk jij allemaal wel niet aanquote:
Ach is altijd na een FP bericht zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:45 schreef jeldrik het volgende:
Hehe, ik doe mijn best. Als niet iedereen hier gaat spammen, dan blijft ie in my active topic staan...
Tsja je weet maar nooit tegenwoordigquote:
Val me dan niet lastig viezerikquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja je weet maar nooit tegenwoordig.
* WyriHaximus houd het ook lekker bij de vrouwtjes![]()
Je post op 1337quote:
Rechtermuisklik op het WhatPulse-icoontje rechtsonder...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Kleintje het volgende:
jullie weten dus ook niet hoe ik mijn mailadres kan veranderen???
grmbl grmbl...
En via de site van WhatPulse dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Kleintje het volgende:
Zoals al gezegd.... daar staat bij mij dus geen mailadres!
Alleen account, naam, userID en paswoord (in bolletjes).
En change/reset password.
Heb ik dus helaas niet zo veel aan...
Ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik te egoïstisch voor, ik wil alles voor mezelf.
Delen.![]()
Maar die miljoen (bijna) ben je dus niet kwijt? Gelukkig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Kan dus niet pulsen....
Staat nu niet zo veel... 10.000
Heb versie 1.4.7
Maar denk dat deïnstall ook geen zin heeft.
Kan wel een nieuwe erop smijten, maar dan nog weet ik het wachtwoord niet...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Heb even risicovol gedaan...
Heb het oude wachtwoord dus gevonden.
Heb nu de bin file weggesmeten.
Dus wel 10.000 pulsjes kwijt.
Maar kon nu mijn oude ww er weer in zetten.
En nu doet ie het weer.
Ga het nu deïnstalleren en de nieuwste versie erop gooien. Dan kan ik mijn mail veranderen... gok ik!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Heb even risicovol gedaan...
Heb het oude wachtwoord dus gevonden.
Heb nu de bin file weggesmeten.
Dus wel 10.000 pulsjes kwijt.
Maar kon nu mijn oude ww er weer in zetten.
En nu doet ie het weer.
Ga het nu deïnstalleren en de nieuwste versie erop gooien. Dan kan ik mijn mail veranderen... gok ik!
Veranderd dit topic nu in een kelder-topic?quote:
Geen idee maar als ik goed heb wat het keldertje is moet ik toch maar eens toegang gaan regelen daarquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef fate het volgende:
[..]
Veranderd dit topic nu in een kelder-topic?.
Heb trouwens nog maar net 50k gepulsed vandaag, hopen dat ik nog aan m'n 100k kom vandaag.
Komt eerder dat wij op eens werk zitten en vriendin lief thuisquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef phluphy het volgende:
De mannen in dit topic hebben ergens last van geloof ik. Komt zeker door het onstuimige weer.
Het zijn wel schatjes.![]()
Dank jequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef phluphy het volgende:
De mannen in dit topic hebben ergens last van geloof ik. Komt zeker door het onstuimige weer.
Het zijn wel schatjes.![]()
Downloaden vanaf www.whatpulse.org en een account aanmakenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat moet ik doen om dit te joinen ;p
Je mag mijn toverstok gebruikenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef phluphy het volgende:
OwwwHarryWiximus en JortK, sterkte met de problemen.
![]()
Als ik een toverstokje had, toverde ik ze weg! En toverde ik LUElinks uit de stats, als extra'tje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |